r6 op 25kw

pieter_vdbo

Rookie
23 okt 2004
18
0
belgie
ik rij nu met aprilia rs125
maar ik zou graag wat zwaarder gaan en ook 4takt
ik zou graag een r6 kopen en inschrijven als 25kw maar ful power rijden
iemand ervaring met inschrijven van r6 op 25kw
 
wat voor compleet nutteloze reactie is dat nu weer als je niets beter te doen hebt met je leven dan op forums nutteloze comentaar te geven raad ik u aan om dringend hulp te zoeken!
 
Ja en dan een ongeluk maken (hoeft niet jouw schuld te zijn) en niks uitgekeerd krijgen van de verzekering omdat je er geen rijbewijs voor had...
Dit is de minst erge situatie.

Het wordt iets anders wanneer jij iemand invalide rijdt met je klein rijbewijs op een vol-vermogen R6.
Kan je de rest van je leven werken voor een ander...
 
Ja en dan een ongeluk maken (hoeft niet jouw schuld te zijn) en niks uitgekeerd krijgen van de verzekering omdat je er geen rijbewijs voor had...
Dit is de minst erge situatie.

Het wordt iets anders wanneer jij iemand invalide rijdt met je klein rijbewijs op een vol-vermogen R6.
Kan je de rest van je leven werken voor een ander...

Hij zegt toch, op 25 kw. Heeft hij dus wel een rijbewijs voor :?
 
Hoe vaak moet nou nog gezegd worden dat een R6 niet legaal op 25kw kan? Daar zijn al 37 topics over geweest, geloof ik... :Z

UTFS B|
 
Kunnen we dit soort verhalen niet gewoon gaan nummeren? Dat we nu allemaal gewoon kunnen zeggen: ja, dit is verhaal nummer 5 ( <- willekeurig gekozen getal)
 
Kan officeel niet :Z

UTFS! sleutelwoorden: gsxr, srad, hayabusa, R1, R6, gsxr 600 srad ....

Owh u is belg, geen idee hoe het dan zit :z
 
Ja 25kW ja, niet voor een vol vermogen.
Juridisch gezien dus niet geschikt / bevoegd om op een 100+ pk R6 te rijden.
En wat gebeurt er als je een ongeluk maakt en je hebt geen geldig rijbewijs..??? :N
Naast de, in mijn ogen, terechte boete die je dan wel zal krijgen keert de verzekering vast ook niet uit... je hebt tenslotte niet met een geldig rijbewijs het voertuig bestuurd... oftewel, zoals ook al eerder gezegd, je mag de rest van je leven werken om de veroorzaakte schade te betalen... en als je iemand invalide rijd kan dat aardig oplopen...

Mijn advies, zit gewoon je 25kw periode uit op een 25kw fiets, en ga daarna verder kijken. ten slotte wist je van te voren dat je aan die 25kw periode vast zat, dus niet gaan miepen dat je nu meer wilt... zo...
 
Naast de, in mijn ogen, terechte boete die je dan wel zal krijgen keert de verzekering vast ook niet uit... je hebt tenslotte niet met een geldig rijbewijs het voertuig bestuurd... oftewel, zoals ook al eerder gezegd, je mag de rest van je leven werken om de veroorzaakte schade te betalen... en als je iemand invalide rijd kan dat aardig oplopen...

Mijn advies, zit gewoon je 25kw periode uit op een 25kw fiets, en ga daarna verder kijken. ten slotte wist je van te voren dat je aan die 25kw periode vast zat, dus niet gaan miepen dat je nu meer wilt... zo...
:^
 
Je kan m ook wel op 25 kW zetten (niet legaal dan, en naar de knmv gaan en hopen dat ze niet zeiken bij een ongeluk) Maar het gaat meer om het stukje "maar toch met full-power rijden" :+ Want dat is echt |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan