R6 rijders die knippers in achterlicht willen

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Hierbij een giffie van wat ik bedoel. Ik wil ze zelf hebben dus ik denk ik deel dit ff met jullie. P.S. Het is er ook voor 2003 model. €79,95 lijkt mij geen gekke prijs als ik de concurrenten zo zie.
MVI_0033.gif
 
Hierbij een giffie van wat ik bedoel. Ik wil ze zelf hebben dus ik denk ik deel dit ff met jullie. P.S. Het is er ook voor 2003 model. €79,95 lijkt mij geen gekke prijs als ik de concurrenten zo zie.
http://www.jpmotorparts.nl/images/MVI_0033.gif ((Afbeelding))

Kun je ook rechtsaf met zo'n ding :+
 
Zeker wel dat je rechtsaf kunt. Maar ik ben ook wel benieuwd naar die mooiere. Ik hoop niet dat je die VFX Dr-Xkitjes bedoelt ofzoiets, diegene waarmee je figuurtjes kan maken in je achterlicht enzo. Ik ken zelf ook nog wel een paar varianten.
full
 
Legaal is het niet, want de minimale afstand die tussen knipperlichten moet zitten voldoet bij deze constructie niet, maar het bedrijf dat deze lichten vervaardigt en de personen die ik ken hebben er nog geen ellende mee gehad, politie doet er eigenlijk niets aan. Vindt het een superoplossing voor die rare lollies, met name aan de achterzijde, want voor de voorzijde hebben ze ook een oplossing.
 
Ik wil niet te belerend overkomen, maar denk wel even na over je zichtbaarheid. Ik hoor bijna iedere motorrijder wel klagen over dat ie weer bijna van zijn/haar fiets is gereden door een automobilist. Slechte verlichting draagt daar aan bij.
 
Ik wil niet te belerend overkomen, maar denk wel even na over je zichtbaarheid. Ik hoor bijna iedere motorrijder wel klagen over dat ie weer bijna van zijn/haar fiets is gereden door een automobilist. Slechte verlichting draagt daar aan bij.
.


applaus
 
Aprillia 2000 -> Ik heb dezelfde knippers achter gemonteerd, echter met de regen van vorige week bleek dat ze niet waterdicht zijn. :( Heb jij hier heel toevallig ook last van (gehad) en hoe krijg ik GVD al dat vocht er weer uit?

Ik ben nu van plan om alle naden dicht te smeren met siliconenkit...

Gr.
Marty
 
Ik wil niet te belerend overkomen, maar denk wel even na over je zichtbaarheid. Ik hoor bijna iedere motorrijder wel klagen over dat ie weer bijna van zijn/haar fiets is gereden door een automobilist. Slechte verlichting draagt daar aan bij.
Krijgen we dat weer.

Ten eerste, knippers in je achterlichten is zo oud als de weg naar Rome en de discussie over of het legaal is en verantwoord hebben we volgens mij ook al vele malen gevoerd.

Ik heb ze ook, legaal of niet, verantwoord of niet, i don't give a shit: lekker puh :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan