R6 vs Gsx-r600

R6 of GSX-R600?

  • R6, 100%

    Stemmen: 24 27,9%
  • GSX, 100%

    Stemmen: 45 52,3%
  • Testen maar....

    Stemmen: 7 8,1%
  • Duc blijven rijden!!!!

    Stemmen: 6 7,0%
  • ZX-6R, 100%

    Stemmen: 4 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    86

DarkPhoenix

MF'er
27 nov 2003
129
0
Utrecht
Ja ik zit dus te denken aan een heel andere motor. Ik ben een beetje aan het rondkijken en mijn oog is gevallen op de Gsx-r 600 en de R6. Nu wil ik graag weten wat de vóór én nadelen zijn van deze twee motoren. Heb jij een R6 of een Gsx-r600 ( model 2001, platte kont) laat me dan even weten hoe die jou bevalt. En vooral wat je niet bevalt.

groeten
 
Ik ben voor de GSXR600. De R6 vind ik er toch minder uitzien. Maar dat is smaak. Kwa stuur eigenschappen zal je denk ik weinig merken. Zal dus puur om het uiterlijk gaan, en de prijs!!!
Bij Motorport Uithoor zag ik een R6 staan voor 10500. Speciale prijs.
 
En de CBR600RR overweeg je niet eens?
Hele mooie motor, maar als het tss gsx-r gaat en R6 zou ik persoonlijk uit voorliefde voor de R6 gaan.
 
Goh ik dacht dat ik de enige was die niet kon kiezen.
Mag over 10 maand pas zwaar maar kan nog steeds niet de keus maken tussen zx6r(2003 of nieuwer), r6 (2001 of nieuwer) of de gsxr 600 (2001 of nieuwer).
Mjah heb gelukkig nog een paar maanden om erover na te denken.
 
En de CBR600RR overweeg je niet eens?
Hele mooie motor, maar als het tss gsx-r gaat en R6 zou ik persoonlijk uit voorliefde voor de R6 gaan.
Zijn keus is tussen twee modellen van 2001, als ik het goed begrijp en dan was er nog geen cbr600rr
 
ja inderdaad, volgens mij is de cbr 600 RR er pas vanaf 2003. Die is toch gewoon te duur. Een GSX van 2001 of een R6 van 2001 daar gaat het tussen. Ik ga inderdaad proefrijden maar ik rijd nu dus nog een Monster 600 welke is afgeknepen...omdat ik dus pas over een paar maanden zwaar mag. Dan ga ik dus proefrijden.

groeten
 
ik moet zeggen dat de keuze tussen die twee echt heel persoonlijk is.
qua rijeigenschappen maakt het niet zoveel,maar zitpositie b.v wel. met mijn lengte pas ik beter op de gsxr.maar als ik mach adviseren...de nieuwe daytona 600 die is echt heel mooi om te zien-heeft mega strakke wegligging en torenhoge grondspeling.ook de remmen zijn bizar goed.hij is op papier minder snel dan de r6 of de gsxr maar de kwaliteit van het rijwiel gedeelte staat echt op eenzame hoogte.(verwar deze niet met de tt600)en je rijd op een bike waar niet iedereen op rijd.
maaaaaar de keuze is en blijft natuurlijk aan jou en laat je dan ook door niemand iets aanpraten.(jou motor en jou geld)ga proefrijden en laat je gevoel de rest doen.
groeten:boedhaman
 
ik heb zelf ook vorig jaar een gsx-r600 gehad helemaal nieuw gekocht en na 1500 km verkocht.Beviel voor geen meter en had te weinig pk,de zithouding beviel opzich wel goed en dat is ook immers belangrijk

ps kijk het liefst naar de nieuwe 2005 kawa 600 een beest man!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan