R6 vs Harley idioot.......

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Dacht dus tot nu toe dat ik levens moe was...tot dat he volgende gebeurde.
Sta voor het stoplicht....komt er zo een verrte harley met zo.n hells angel figuur erop naast me staan.
Dat wordt dus effe klannuh he.
Ik in concentratie mode en ogen gericht op het groene go teken 8-)
Groen........gasssssssssssss....wheely...snel door naar z,n tweeeee.....fink doortrekken to 15000 toeren......3..........
Kijk in m,n spigels en de harley heeft het natuurlijk dik verloren.
vervolgens ga ik best hard in de rem vanwege dat 2 koekblikken op de 2 baans weg mij er niet lanhs laten.
Zie in m,n spiegels de harley dude dus volgas op me afkomen....dit met 140 ...gaat die idioot links....waar zo een halve meter ruimte is en daarna vangrail mij voorbij..... :( :( :( :( ....ramt vervolgens ook nog es een brede busje op dezelfde manier voorbij.
Oh ,gaan we deathwish motorrijden dat kan ik ook dus achter hem aan.
Als ik op de 230 zit...begin ik hem in te halen....
In de verte zie ik dus auto's die net op trekken vanuit stilstand en een zooitje motorrijders dit begint er erg ugly te worden.
NU gebeurt dus het onwaarschijnlijke als ik vlak op z,n staart zit gaat die Harley idioot met zo een 180 Km tussen de auto en motoren door terwijl die zelf ongeveer 70 reden :o :o
Wat een idioot hij riskeerde z,n leven om Appie(yammie)smoke voor te blijven terwijl hij allang is zoek gereden :+
Wel heeft hij de deathrace gewonnen......pfffffff....mensen die nog gestoorder zijn als appie......das niet best B|

[me]puppy pakt cola, chips, koekjes en gaat er even voor zitten!
[/me]

erg mooi verhaal weer..

"Wie trager is rijdt als een lamzak, wie sneller rijdt is onverantwoord"

Maw, in uw ogen zal niemand goed doen.
Klagen dat een HD rijder als een mongool door het verkeer jaagt, terwijl je zelf al even "goed" je best doet.

:X

get a life

Nou weet ik waar Joseph Kahn zijn inspiratie voor de film Torque vandaan heeft.. :z

[me]inSaNo pakt een zak chips uit de kast, en een nieuw biertje uit de koelkast.. :+ [/me]

Dacht dus tot nu toe dat ik levens moe was...tot dat he volgende gebeurde.
Sta voor het stoplicht....komt er zo een verrte harley met zo.n hells angel figuur erop naast me staan.
Dat wordt dus effe klannuh he.
Ik in concentratie mode en ogen gericht op het groene go teken 8-)
Groen........gasssssssssssss....wheely...snel door naar z,n tweeeee.....fink doortrekken to 15000 toeren......3..........
Kijk in m,n spigels en de harley heeft het natuurlijk dik verloren.
vervolgens ga ik best hard in de rem vanwege dat 2 koekblikken op de 2 baans weg mij er niet lanhs laten.
Zie in m,n spiegels de harley dude dus volgas op me afkomen....dit met 140 ...gaat die idioot links....waar zo een halve meter ruimte is en daarna vangrail mij voorbij..... :( :( :( :( ....ramt vervolgens ook nog es een brede busje op dezelfde manier voorbij.
Oh ,gaan we deathwish motorrijden dat kan ik ook dus achter hem aan.
Als ik op de 230 zit...begin ik hem in te halen....
In de verte zie ik dus auto's die net op trekken vanuit stilstand en een zooitje motorrijders dit begint er erg ugly te worden.
NU gebeurt dus het onwaarschijnlijke als ik vlak op z,n staart zit gaat die Harley idioot met zo een 180 Km tussen de auto en motoren door terwijl die zelf ongeveer 70 reden :o :o
Wat een idioot hij riskeerde z,n leven om Appie(yammie)smoke voor te blijven terwijl hij allang is zoek gereden :+
Wel heeft hij de deathrace gewonnen......pfffffff....mensen die nog gestoorder zijn als appie......das niet best B|
Man je bent een schande voor de motorrijders.
Ga lekker verder filmpjes kijken en laat de grote mensen met rust.
Heb nooit gereageerd in je topics, maar je maakt me misselijk met je kinder praat.

Man je bent een schande voor de motorrijders.
Ga lekker verder filmpjes kijken en laat de grote mensen met rust.
Heb nooit gereageerd in je topics, maar je maakt me misselijk met je kinder praat.

Ga lekker je preek houden bij de paus kneus :(
Reageer hier dan ook niet als je dit soort gebeurtenissen niet kan verwerken omdat je bij de moraalridder club zit B|

En dat was na of voor t kratekke FANTA Appie :?
Toch ff blijven oefenen op t links rijden, he Appie!
Je hebt maar 40 cm nodig om erdoor te knallen! ;)

Leuk verhaal; ik zat alleen te wachten op het moment dat de HA je bij het eerstvolgende stoplicht van je motor afsleurde om je een paar (wel verdiende? ;) ) luppen op je neus te geven 8-)

Eruit gereden door een HD... :X

full

B|

zou je je avatar nie aanpassen Ap :?

Btw, nix meer tegengekomen van die harley?? Wedde dattie nog terugkomt op dezelfde plek om nog wat onderdeeltjes te "lurken" ;)

Terug
Bovenaan Onderaan