Geen koffie????[me]Spider moet maar eens koffie gaan leren drinken denk ik
[/me]
Misschien durft hij gewoon meer gas te geven
Hoe kom je in godsnaam de dag door?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen koffie????[me]Spider moet maar eens koffie gaan leren drinken denk ik
[/me]
Misschien durft hij gewoon meer gas te geven
Dan gaat het hier waarschijnlijk over bochtje pakken. Daar speelt lef en kunst een grotere rol dan vermogen.Kwijt worden gereden door een zelfde fiets... met een vatsige Harry d'r op da's pas frustrerend....
Ben gorter en zwaarder, maar ook ik kan makkelijk achter mijn air-flow screen wegduiken.Ik denk dat target een paar koppen groter is dan kurt.Dus Target jij bent een echte windvanger ..........Kurt kan makkelijker wegduiken achter zijn kuip.En dat maakt het verschil..........denk ik ?
Kijk de veringafstelling eens af bij je maatmaar wat ook raar is, dat wanneer ik op Target zijn motor stap
welke op de kleur na hetzelfde is, deze toch aanvoelt alsof ik op een ander model moto zit. Ongelooflijk hoe die motor anders aanvoelt.
alles staat precies hetzelfde (fabrieksafstelling)Kijk de veringafstelling eens af bij je maat
Of kijk anders ff hier: Hét grote R6 vering topic
[me]Spider moet maar eens koffie gaan leren drinken denk ik
[/me]
Maarre naast het gewicht is het natuurlijk ook zo dat niet iedere motor van hetzelfde type de "precieze" blue-print is.... sommige blokken zijn nu eenmaal sneller als een andere...
Lang leven de hamburgers !!!!! ha ha......
Maar waar zit dan het verschil? Bij ons heb ik de afstelling van de veren nagekeken en die staan identiek, wat veervoorspanning betreft.Vorige week op circuitdag iemand met een R6 tegengekomen. Kwam een vrouwtje langs om te vragen als ze er eens op mocht gaan zitten. Zat wel lekker toen zag ze mijn R6, Hmm die lijkt precies hoger...ik zeg ga er eens opzitten. En op de mijne kon ze met haar voeten moeilijker aan de grond. Nochtans 2 standaard R6'en...
Maar waar zit dan het verschil? Bij ons heb ik de afstelling van de veren nagekeken en die staan identiek, wat veervoorspanning betreft.
Als ik nog eens iemand tegen kom met een R6 vraag ik of ik daar ook eens op mag zitten. Benieuwd of die ook anders aanvoelt.
Want ook het rijden voelt anders aan, die van kurt lijkt me wendbaarder.
Weet Oosterhout zelfs niet liggenKom ff langs in Oosterhout, mag je ff op de mijne zitten/rijden, toch ff
een vergelijkend waren onderzoek.
Rood/Witte R6 2000 + Titanium Akra
Vandaar: HEEL simplistisch.Dat wordt toch nog een dagje terug naar de lagere school...
Wat je daar zegt gaat alleen op als ze gaan hardlopen ofzo. In dit geval moet je natuurlijk wel het motorgewicht meenemen om het procentuele verschil te bepalen.
Stel dat de R6 210kg weegt (helemaal volgetankt), dan is het gewichtsverschil geen 12.5%, maar nog maar zo'n 3-4%.
Maar het scheelt wel.
Ik vind ieder % teveelVandaar: HEEL simplistisch.
Als je het juister speelt, wordt ook je overbrengbare koppel tussen band en weg anders en dan blijft er van die oorspronkelijke 3% nog minder over.
En dan gaan ze weer lullen, maar geven die paar % dan in werkelijkheid zo veel?