R6

!RCO!

Die hard MF'er
2 feb 2002
474
0
Dit was de R6 waar ik op gereden heb. Machtig mooi ding. Jammer dat ik nog niet alles uit zo\'n motor kan halen. Maar da komt wel })

misc.php


edit Rev: img in post

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/981/1ff7c58f2ec92187e5ecd08941426850 (Roeli-op-de-Yamaha-R6-07(1).jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was eerst gek op de 2001 kleuren.

Maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik de 99-2000 kleuren vindt.

r6_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vind zelf die bovenste weer mooier. In ieder geval zijn ze beide stukken mooier dan de blauwe, want die vind ik echt helemaal niks.
 
Ja ik had hem gehuurd voor een weekend. Zaterdag naar Limburg geweest en zondag Den Bosch---Nijmegen. Maandag mee naar school gereden. Deze fiets gaat gemakkelijk op z\'n achterwiel.(das geen nieuws) Maar met de fiets die ik nu heb is me dat nog niet gelukt.
Het was echt een topweekend met zo\'n R6 onder m\'n kont.
 
Ja ik had hem gehuurd voor een weekend. Zaterdag naar Limburg geweest en zondag Den Bosch---Nijmegen. Maandag mee naar school gereden. Deze fiets gaat gemakkelijk op z\'n achterwiel.(das geen nieuws) Maar met de fiets die ik nu heb is me dat nog niet gelukt.
Het was echt een topweekend met zo\'n R6 onder m\'n kont.

Kreeg je de R6 zo mee, of moest je een bepaald aantal jaren je rijbewijs hebben? Wil binnenkort met wat anderen een paar motoren huren, m\'n zwager wil een R6 of CBR600 huren, maar ik las dat je dan 2 jaar je rijbewijs zou moeten hebben... en daar zit ie net een paar maanden vanaf.... hmm wellicht wat te regelen ;)

Ik zelf ga voor de SoepSoepkip SV650 als ik wat ga huren. Of nog een keer een Fazer. Helaas nog 6 maandjes 25kw maar dan ook eindelijk op alles. En dan ga ik mooi een beetje fiets huren.. en wat proefritjes maken om de juiste fiets te kopen voor het +25kw rijbewijs.
 
Kreeg je de R6 zo mee, of moest je een bepaald aantal jaren je rijbewijs hebben? Wil binnenkort met wat anderen een paar motoren huren, m\'n zwager wil een R6 of CBR600 huren, maar ik las dat je dan 2 jaar je rijbewijs zou moeten hebben... en daar zit ie net een paar maanden vanaf.... hmm wellicht wat te regelen ;)

Het hangt er gewoon vanaf wat de voorwaarden zijn van een verhuurbedrijf. Het enige verschil voor \"jeudige\" rijders (<24) is dat je (soms) een groter eigen risico hebt.
 
Ik had ongeveer 10 maanden mijn rijbewijs toen ik die R6 huurde. Was geen probleem. Heb hem gehuurd bij Vos Oss.
Ik had eerder een Fazer 600 gehuurd. Hele fijne motor. Dat rijdt echt perfect. Lekker wat pk\'s en het hij ziet er leuk uit. (vind ik) Vrienden van mij vinden hem niet mooi.

Als je een R6 gaat huren, dan wens ik je veel plezier en vooral veel sterkte ;)
 
[me]Skoezie heeft nog een dag motorhuur tegoed van z\'n vriendin en zit er ook aan te denken om dan een R6 te huren :) }) [/me]
 
Ik had ongeveer 10 maanden mijn rijbewijs toen ik die R6 huurde. Was geen probleem. Heb hem gehuurd bij Vos Oss.
Ik had eerder een Fazer 600 gehuurd. Hele fijne motor. Dat rijdt echt perfect. Lekker wat pk\'s en het hij ziet er leuk uit. (vind ik) Vrienden van mij vinden hem niet mooi.

Als je een R6 gaat huren, dan wens ik je veel plezier en vooral veel sterkte ;)

Fazer 600 rijd idd lekker. En ik vond de Fazer eerst ook lelijk, maar na een tijdje kijk daar daarlangs. Bovendien is het 2002 model wel erg mooi. Je vrienden moeten dat ook wel zo vinden lijkt me ;)

Maar ik ga zelf geen R6 huren, zit nog met 25kw, maar m\'n zwager wil zoiets huren, hij heeft tegelijk met mij rijlessen genomen en is de 24 allang gepasserd, dus moet geen probleem zijn.
 
Nee zeker niet. Ik heb hem ook gehuurd omdat IK hem mooi vond en vind. En natuurlijk omdat ie fijn rijdt.

:)
 
Ik had ongeveer 10 maanden mijn rijbewijs toen ik die R6 huurde. Was geen probleem. Heb hem gehuurd bij Vos Oss.
Ik had eerder een Fazer 600 gehuurd. Hele fijne motor. Dat rijdt echt perfect. Lekker wat pk\'s en het hij ziet er leuk uit. (vind ik) Vrienden van mij vinden hem niet mooi.

Als je een R6 gaat huren, dan wens ik je veel plezier en vooral veel sterkte ;)

ahh ;) die heb ik dan ook gereden. Ik heb zelfs een dag gratis een gsxR600 meegehad bij VOSS OSS. Gewoon een beetje goed lullen 8-) had toen net 1 uur mijn rijbewijs :]
 
Laatst bewerkt:
even om te irriteren:
Voor mij is het elke dag en vooral weekend feest om op mijn R6 te kruipen!

Alleen werkt het weer en het werk nog niet mee! Maar dat komt binnenkort wel weer goed.

Trouwens, ik ga met auke meer qua smaak voor de kleuren. De \'99-\'00 rood zwart wit is erg gaaf.
 
Haha, zo dan kun je wel goed lullen als je na 1 uur motorervaring al een gsx600r onder je kont hebt. :}
Goed geregeld!!

1 nadeel heeft zo\'n R6 wel. Na het weekendje R6 viel elke andere motor wel tegen. Je raakt wel verwend als je R6 gereden hebt. ;)
 
even om te irriteren:
Voor mij is het elke dag en vooral weekend feest om op mijn R6 te kruipen!

Alleen werkt het weer en het werk nog niet mee! Maar dat komt binnenkort wel weer goed.

Trouwens, ik ga met auke meer qua smaak voor de kleuren. De \'99-\'00 rood zwart wit is erg gaaf.

He he, wat is het toch altijd weer een feest op zo\'n rood zwart wit beest te stappen :)
 
In Nijeveen en IJsselstein worden ook R6jes verhuurd...
Kan ff niet meer zogauw op de naam komen. :?
 
Mwaah, eerlijk gezegd vond ik een R6 maar niets. Althans voor de openbare weg. Leuk voor circuits en snelwegen (klaverbladen zijn :9 ) maar voor algemeen gebruik zou ik hem niet gauw aanschaffen.

Vermogen is trouwens niets mis mee, maar als geheel vind ik hem te specifiek voor op de openbare weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan