R6

kloote ding
heb je toch niks aan koop een jawa dan heb je een sportfiets


moddd verplaats ff naar chopper :+

Haha, het is weer later in de avond. Wat staat er naast je toetsenbord? Een fles wishky of zo? ;)

Toffe fiets zo\'n R6 volgens mij. Wel heel veel toeren maakt ie, das niks voor mij heb ik al gemekrt, maar vind ze wel mooi (klinken).
 
Op donderdag 21 februari 2002 00:10 schreef Daemon het volgende:Haha, het is weer later in de avond. Wat staat er naast je toetsenbord? Een fles wishky of zo? ;)

neeee hoor ik drink nooitttt
hehehe

maar ff zereneus gefeliciteerd
 
Op donderdag 21 februari 2002 01:14 schreef Gizzmo13 het volgende:Volgens mij heb je iets gemist van onze standaard \"FOTO\" man.

Zag ik net ook |(

Of hij heeft het er nog even voor de grap er tussen gedrukt en een trucje om dat \"Editet by....\" er niet achter te krijgen.
Ik ben dan wel een slaaptablet maar dat ik daar overheen heb gelezen |C geloof ik niet echt.

The Truth is out there... ;)
 
Gefeliciteerd. Prima Fiets.

Zelf ben ik in het bezit van een 99 R6.

Paar tips.

1: Kijk je veerinstellingen na. Op mijn homepage kun je zien hoe ik ze heb staan. (Ik weeg rond de 90 kilo) Ben jij lichter, dan kun je achter de in en uitgaande demping 1 klik hoger zetten. Dat is de moto73 circuit instelling. Ook prima op de openbare weg te gebruiken. zie ook http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=410

2: Stalen remleidingen monteren. Veel beter gevoel in de remmen.

3: Flink in de toeren jagen dat ding.

Have a lot of Fun :)
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met de R6......
Ik heb vorig jaar een paar dagen zo\'n ding te leen gehad. Ik wist niet wat me overkwam op de rechte stukken, wat een raket boven de 8000 omw/min, als een lier richting 15000. Overigens houdt het bij 8000 omw/min bij mij gewoon op, basta en finito, bij de duuk.
Vering goed instellen en gassen maar zou ik zeggen; maar pas op, je hebt het zelf in de hand.

Boek \"A Twist of the Wrist\" van Kieth Code zou ik je aanraden, voor het geval dat....
 
misc.php


misc.php


misc.php


Quote m\'n post ff Phillipe, dan zie je hoe ik dit gedaan heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan