R6

R6 roeleert echt wel...
Vandaag was de eerste dag dat ik erop gereden heb...
Binnen het eerste uur had ik mijn eerste (mini)wheelie alweer gehad... klein wiebeltje in het stuur.
Was niet de bedoeling om een wheelie te maken, maar toch geinig dat het gebeurde.

Prijs vanaf FL17500
 
Vandaag was de eerste dag dat ik erop gereden heb...

Hehheh, eindelijk klaar ;)
Nu hoor je er ook "echt" bij. Erbij zijn dus heh, komende meetings...Heb je nog een week om wheelies te oefenen.

Zonder gekheid...ben blij voor je dat ie eindelijk klaar is na dat lange wachten op onderdelen enzo
 
Hehheh, eindelijk klaar ;)
Nu hoor je er ook "echt" bij. Erbij zijn dus heh, komende meetings...Heb je nog een week om wheelies te oefenen.

Zonder gekheid...ben blij voor je dat ie eindelijk klaar is na dat lange wachten op onderdelen enzo

Bedankt voor het medeleven enzo...
Ik ben ook blij dat ik hem klaar heb, en vooral dat ik hem in 1 dag in elkaar gesleuteld heb...
Strax de leenonderdelen nog ff omruilen voor mijn eigen en dan is ie echt klaar...
 
Raging z'n fiets:

100-0004_IMG.jpg
 
Gave fiets :} , en nu maar lekker :]

[offtopic]
Hoe heb je die kleine knippers voor gemonteerd? Het standaard montagegat is toch groter, hoe heb je dat gat kleiner gemaakt?
Wil er namelijk zelf ook andere knippers opzetten. Achter zitten ze al, maar nu voor nog.
[/offtopic]
 
Lijkt me gewoon niet handig.
Straks vindt je hem niet lekker rijden, de zithouding niet goed, te nerveus, kuipje beschermt niet zoals je wilt of krijg je last van je polsen. (Ik verzin zo maar even wat).
Het is gewoon goed bedoeld advies: ga eerst een goede proefrit maken zodat je ongeveer weet wat je koopt.
 
Het is gewoon goed bedoeld advies: ga eerst een goede proefrit maken zodat je ongeveer weet wat je koopt.

Ja hebt helemaal gelijk...
Maar k'heb de voorganger gereden. Ik ga er vanuit dat deze feller, scherper en plezanter is...

Samenloop van omstandigheden d'k geen kort rondje heb gereden (met een koude motor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan