Raad het kontje

Slammerss

Die hard MF'er
6 jan 2009
394
2
Voor mijn project ben ik op zoek naar het volgende kontje:

1blqj82.jpg


Ik heb al heel wat afgespeurd en ook de blog van bovenstaande motor, maar daar staat vrij weinig informatie in. Kom genoeg bolle kontjes tegen, maar die zijn het steeds nét niet.

Welke kenner ziet het meteen?
 
rs250 cup zitje ?

Nee die is het volgens mij niet. Die loopt anders aan de voorkant.

Kun je 'm niet op maat laten maken?

HIER bijvoorbeeld?

Bedankt die kende ik nog niet. Had al wel wat andere bedrijven benaderd. Deze nu ook even gemaild.

Even doorscrollen..


Dappie

Ja dat is 'm wel! Alleen zie ik hem nergens zeggen van welke motor het kontje afkomstig is. Of ik moet er gruwelijk overheen lezen. :/
 
hmmz..

Anders even rondneuzen op Google op TZR / NSR / RGV / 250cc seat oid.
Misschien dat Ricambi Weiss, of Tyga zoiets heeft, of kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat Harrie vd Kruijs je ook kan helpen...
harrievanderkruijs
polyester vanaf 1971

Thanks, ik zal hem even benaderen.


Je zit erg warm denk ik. Ik kreeg namelijk net deze link doorgestuurd van Sebimoto

Fairing for Motorbike Honda RS 125 01 - Seat

Die komt wel het meeste in de buurt ja. Alleen, omdat het van een 125 is twijfel ik of hij niet te smal uit gaat vallen. Die op de foto die ik stuurde is redelijk breed. Heb even de afmetingen opgevraagd.
 
Ik vond het ook een erg misleidende topictitel. Wel erg voldaan met bovenstaande afbeelden, als goedmaker.

Ik lees veel projecten op internet en ik zal even in de gaten houden of dit kontje gebruikt wordt.
 

Ja ik ben ondertussen ook al overtuigd :Y Alleen wel een ander bouwjaar als hierboven. Ik ga hem gewoon bestellen samen met de andere kuipen en dan zien we het wel. Misschien start ik wel een project topic als daar animo voor is. Ook wel handig voor mezelf om dingen te kunnen vragen aangezien het mijn eerste project wordt. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan