raad het plaatje: achterbrug van een .... ?

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
full


Ik vraag me zo es af: waar is deze achterbrug oorspronkelijk van ???

• Width @ Chassis Mount: 232mm
• Width @ Wheel Hub: 235mm
• Effective Length (Centre-line Spindle-to-Spindle): 452mm

iemand een idee ??
 
Maten zijn van een sohc cb750. Chassis mount is 232, maar de stofkappen zijn elk 2 m/m.

Te koop??????
 
Laatst bewerkt:
Maten zijn van een sohc cb750. Chassis mount is 232, maar de stofkappen zijn elk 2 m/m.

Te koop??????
dat zou dan best es kunnen kloppen, want die stofkappen die erop zitten zijn ook 2mm !

maar het is wel zo'n fraaie brug dat ik graag wil weten wie hem heeft gemaakt,..

(ps ik verkoop hem niet, vind hem te mooi :))
 
is dit niet een kawa brug met excenter wielashouder? iets van gpz1100 unitrack maybe

De naam zegt het al: Unitrack, is monoshock, deze heeft bevestigingspunten voor stereo veren.
En de Unitrack had een aardig dikke aluminium achterbrug met excenters van een cm of 7 diameter :)
 
Laatst bewerkt:
dat zou dan best es kunnen kloppen, want die stofkappen die erop zitten zijn ook 2mm !

maar het is wel zo'n fraaie brug dat ik graag wil weten wie hem heeft gemaakt,..

(ps ik verkoop hem niet, vind hem te mooi :))

Was als geintje bedoeld hoor! Heb deze brug nooit eerder gezien, maar er zijn er door de jaren heen nogal wat gemaakt door jan en alleman.

Groet, Rob
 
Ik heb duidelijk een verspanersafwijking, dus dat je alleen maar nieuwe dingen krasvrij probeert te houden.

Kortom, ik kan er niet zo goed tegen om passingen op een betonnen vloer te zien liggen.

Excuses voor deze oprisping.
 
Ik heb duidelijk een verspanersafwijking, dus dat je alleen maar nieuwe dingen krasvrij probeert te houden.

Kortom, ik kan er niet zo goed tegen om passingen op een betonnen vloer te zien liggen.

Excuses voor deze oprisping.
kan ik me best voorstellen hoor,... gelukkig zit er niks nieuws bij ;) alles is tweedehands (en de foto's zijn niet door mij, maar de verkoper gemaakt)

dus wees gerust, ook ik ben zuunig op mijn onderdelen. de passingen liggen netjes opgeslagen, met een beschermdoekje eromheen :)
 
ah! gister aanwijzing nummer twee gevonden, de zwarte achtterbrug komt ook daadwerkelijk uit GB ! want er zit engels schroefdraad in :)
 
http://forums.tz350.net/showthread.php?t=1204 (Spondon Swing-Arm - Help Wanted - TZ350 and 250 Discussion Forum)

Ah de vorige eigenaar was er ook al naar op zoek :)

(TZ forum)
 
Terug
Bovenaan Onderaan