Raad het wiel!!!

Buellbloke

Gedigitaliseerde lul
27 jan 2011
9.541
4.191
Ik vond nog een set velgen met banden in de garage...

Ze zijn van een Honda zo te zien, maar van welke?

Ik denk zelf een fireblade, beide wielen (voor en achter) zijn 17" en 120 breed voor en 180 achter.

Weet hier iemand misschien van welke motor ze zijn??

DSC02480.jpg


DSC02481.jpg


DSC02482.jpg
 
Volgens mij niet: de spaken van mijn voorwiel lijken schuiner te staan?

En 1992 had volgens mij inderdaad een 16" wiel...?
 
Het is er eentje van een CBR600F als het een 17 inch voorwiel is :Y

Edit: Is ie te koop? (anders heb ik misschien wel interesse :P )
 
Laatst bewerkt:
Wielen zijn als set te koop ja, alleen verkopen is lastig als je niet weet waar ze voor zijn :-)

Voor ligt er een Michelin Pilot Sport in de maten 120/70/17 op en achter een Michelin Pilot Sport in de maten 180/25/17

Een 600F lijkt me sterk in die zin dat ik er een set EBC ultralight raceschijven voor heb...
 
Wielen zijn als set te koop ja, alleen verkopen is lastig als je niet weet waar ze voor zijn :-)

Voor ligt er een Michelin Pilot Sport in de maten 120/70/17 op en achter een Michelin Pilot Sport in de maten 180/25/17

Een 600F lijkt me sterk in die zin dat ik er een set EBC ultralight raceschijven voor heb...

Weet niet of dat zo gek is, volgens mij worden ze veel gebruikt voor op het circuit.
Uit welke omgeving kom je (om het evt uit te zoeken met motor erbij)

Weet dat het 16 inch blade-voorwiel (vanaf model 2000 is nl 3-spaaks 17 inch) een 130-band heeft een een 600F heeft een 120...

Anders zou een VFR ook een optie kunnen zijn...
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij cbr600f velgen. Ik heb gelijke velgen maar dan met 140 band van een cb500 afgehaald.
 
't zou kunnen...maar een 600F met een 180 achterband...?

VFR denk ik niet omdat die enkelzijdige achterbug had?

De achtervelg is compleet met tandwielcarrier, de schijven mogen ook weg dus als iemand denkt ze te kunnen gebruiken...

langskomen mag altijd, omgeving Eindhoven!
 
Laatst bewerkt:
't zou kunnen...VFR denk ik niet omdat die enkelzijdige achterbug had?

De achtervelg is compleet met tandwielcarrier, de schijven mogen ook weg dus als iemand denkt ze te kunnen gebruiken...

langskomen mag altijd, omgeving Eindhoven!

Het is toch een voorvelg op de foto? Dat is de velg waar ik evt wel interesse in heb...

Achterbrug van de VFR is idd enkelzijdig, dan is het zeker van een 600F :Y
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wat in mij opkwam was ook een VFR wiel. En het zou nog steeds best kunnen, het voorwiel word volgens mij namelijk ook veel gebruikt om het 16" voorwiel van de eerste fireblades te vervangen.
 
Ik doe ze echter alleen weg als set, inclusief tandwielcarrier en banden...

Anders blijf ik ermee zitten zeg maar...en dat was dan ook weer niet de bedoeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan