Raadseltje???? Gizzmo en Unstable op vakantie

das ook een manier om je nieuwe motor in te rijden/vliegen

is wel mega kewl en mega dangerous volgens mij
 
Ik moet zeggen, het is even slikken voordat je het voor elkaar krijgt, dat jumpen, maar verder is het wel kewl.

Het lijkt ook dat de motor er erg weinig moeite mee heeft, als je het aan het doen bent, maar in slow-motion de video bekijken en toen zagen we pas dat de (bijna)kuip de grond raakt en als je ziet hoe je banden vervormen bij het landen was het wel even slikken.

We hebben het ook maar niet te vaak gedaan.
 
Nou, zal ik het dan maar laten zien.

FLYING ps: let effe op de afstand.

kwaliteit is iets minder door snelheid en is van een videocamera gehaald, we hebben het ook met een fotocamera geprobeerd, maar dan hadden we waarschijnlijk 100 keer moeten springen voordat we 1 goede foto hadden gehad.

Video volgt later ook nog

knip fototototos


Ha, een meter of 4, had ik toch wel ff mooi gelijk 8-) :}
 
:} Pfff....gaaf hoor.

en dan zeggen ze dat een wheelie slecht is voor je keerringen.... :? |(
 
Op zondag 11 augustus 2002 21:21 schreef Gizzmo het volgende:
........en toen zagen we pas dat de (bijna)kuip de grond raakt en als je ziet hoe je banden vervormen bij het landen was het wel even slikken.

We hebben het ook maar niet te vaak gedaan.

Hebben ze bij de meeste motorfabrikanten ook ontdekt en besloten om hiervoor een speciaal soort motor te ontwikkelen.....

TADAAAAAA........De crossmotor :}
 
Hebben ze bij de meeste motorfabrikanten ook ontdekt en besloten om hiervoor een speciaal soort motor te ontwikkelen.....

TADAAAAAA........De crossmotor :}

Eeuh das eigenlijk ook de enigste van de motoren waarop ik spring, maar ook de enigste waar ik op rij :(

Maar dan gaat het ook wel ruig })
 
vind je versnellingsbak en ketting niet zo lekker
vering valt wel mee die doet zijn werk gewoon,tenminste als hij niet doorslaat.

volgend jaar te koop: R1 van Gizzmo altijd netjes bereden :)
hierom koop ik nooit tweedehands }) (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten )

maar zo te zien lekker gespeelt op vakantie :+
 
fucking nice!!! :}
max...dit is weer de overtreffende trap...
ik manser dan een wheelie of een stoppie ;)
 
Ha ha ha, coole foto's.

Ik vraag me altijd af wat de topic inhoud nou geweest zou zijn als dit was misgegaan.
Zo van:"Joh, je motor in de prak, hoe kwam dat nou?"
Gizzmo:"Uh, we waren aan het verspringen *schaamsmiley*"
 
Nou lekker hoor :P

Gaan we dat ook doen zaterdag? Wie weet er nog een goede schans in Midden Nederland?

(ik weet bij zeist nog wel een leuke/rotte...als ik daar overheen ga zitten mijn darmen in mijn strot).
 
Nou lekker hoor :P

Gaan we dat ook doen zaterdag? Wie weet er nog een goede schans in Midden Nederland?

(ik weet bij zeist nog wel een leuke/rotte...als ik daar overheen ga zitten mijn darmen in mijn strot).

ja, ben je stiekum ook aan het oefenen??? :}
 
ja, ben je stiekum ook aan het oefenen??? :}

Mwah...bij die weet ik tenminste dat er een recht stuk weg achter ligt. Twee keren dat ik loskwam (Friesland en Eiffel) bleek de achterliggende weg ineens een haakse bocht te maken, was wat minder...remt niet zo best met alles los :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan