raalte gaat niet door voor junior cup

WHAAAAHAAHAHAAHAHA JUNIOR CUP!!!!!

:X :X :X :X :X :X :X :X

Ik ben geen vliegtuig ik ben een junior cup!!!!!!

Wil jij ook wat drinken bij je junior cup???

:X :X :X

wie is het dan
he!!!!
hij moet niet zo lomp doen als hij de kans had gehad om in de junior cup te rijden toen die 15 was had hij dat ook gedaaan

en dat dei gozer hem niet bij kan houden maakt toch niet uit hij gedraagt zich als nog als een kleuter

Zeg nou zelf, die junior cup is dit jaar toch ook een enorme aanfluiting? Ik geloof 8 man in de Eemshaven? Waaronder mensen die ik met de fiets bijna kon bij houden.... En dan nog onderuit gaan.... :o

ja das waar maar ja daar kunnen wij ook niks aan doen
je heb t de junior cup toch egt nodig als je nieuw talent wilt
en vergeet niet dat er in elke cup wel langzamen mensen zijn er zijn ook mensen in de zac die ik akn bij houden op men yamaha tzr 125
dus ja

Zeg nou zelf, die junior cup is dit jaar toch ook een enorme aanfluiting? Ik geloof 8 man in de Eemshaven? Waaronder mensen die ik met de fiets bijna kon bij houden.... En dan nog onderuit gaan.... :o

Villi, je moet niet vergeten, deze jongen zitten in de eerste leer race jaar en sommige jongens hebben nog nooit een brommer gereden. En dat bij de junior-cup alleen maar 11 man rijd, is omdat de kosten heel hoog zijn. :Z :Z

wie is het dan
he!!!!
hij moet niet zo lomp doen als hij de kans had gehad om in de junior cup te rijden toen die 15 was had hij dat ook gedaaan

anthony laat je je niet gek maken. is wel jammer dat raalte niet door gaat.
nu word het een beetj moeilijk zo. want, 9juli is op een vrijdag en dan kan je ook niet rijden denk ik of je moet een dagje verzuimen van school. randy kan 9juli ook niet dan zit hij op kamp van school. :] :]

Zo lang de junior cup zo'n aanfluiting is, ben je niet interessant voor bijvoorbeeld de Raalte ( ;) ) races. Ben je niet interessant voor deze races, rij je jezelf niet in de kijker. Dat betekent ook geen sponsorgeld. Dus ja, daar heb je niks aan.

Probeer dan via de pocketbikes direct in het ONK 125CC rijden. Al rij je achteraan, je rijd je meer in de picture dan nu...

Zo lang de junior cup zo'n aanfluiting is, ben je niet interessant voor bijvoorbeeld de Raalte ( ;) ) races. Ben je niet interessant voor deze races, rij je jezelf niet in de kijker. Dat betekent ook geen sponsorgeld. Dus ja, daar heb je niks aan.

Probeer dan via de pocketbikes direct in het ONK 125CC rijden. Al rij je achteraan, je rijd je meer in de picture dan nu...

ja, dat is waar. maar, je kan deze jongens niet vergelijken met jongens die veel ervaring hebben. deze jongen hebben ook geen sponsoren en nog een ding deze jongens kunnen ook niet deelnemen met gridtime of circuit-dagen om te trainen omdat deze jongens nog geen motorrijbewijs hebben en ze moeten ook min.5 races rijden. :)

De voorste 3 gastjes (de rest is waardeloos :X ) rijden zonder gein 75% van de mannen hier zoek. De mensen met de grootste mond hebben iets goed te praten omdat ze het niet in het echt kunnen 8-)

das niet waar er waaren 8 aaanmeldingen.
maar mensen vergeet ook niet dat een yamaha tzr-125 10 pk minder heeft dan de aprilia's

Terug
Bovenaan Onderaan