RaalteRaces 14 & 15 Juni

Door M@fkeez op 15-06-2003 13:56
Toch maar niet gegaan, maar straks natuurlijk wel effe kijken bij de texaco of er nog wheely's voorbij komen!!!!!!!!!!!!!!!1

Door BGL Racing op 15-06-2003 14:58
Vannacht ongelukje gehad en kon vandaag daarom niet gaan. Klotezooi... Vorige keer dat ik wou gaan kon ook al niet doorgaan...

Door slight 111 op 15-06-2003 15:55
Kon vandaag ook niet gaan heb het hele weekend met griep op bed gelegen
nu gaat het wel weer maar heel m'n weekend verpest
mijn man en dochter zijn er wel dus van hun krijg ik wel verslag

Jemig... geen wonder dat er geen M-F sticker te bekennnen was. Ik heb echt gezocht. Volgend jaar moeten we dit echt beter regelen....
 
:^

Maarja, als er onverwachts iets is waardoor je niet kunt...

Maar was het mooi en goed? Het weer was in ieder geval top!

Zonde dat je niet kon. Maar ja, er zijn ook andere dingen dan motorrijden (een paar dan). Volgend jaar beter. Jij woonde toch vlakbij Raalte? Wellicht volgend jaar met een paar M-F ers samen?

Enne... ik heb wél een Castrol Caravan / Tent / Stand gezien. Bedoel je die? Ik kreeg geen bier aangeboden....
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 15 juni 2003 18:26 schreef Ninja ZX-12R het volgende:Zonde dat je niet kon. Maar ja, er zijn ook andere dingen dan mororijden (een paar dan). Volgend jaar beter. Jij woonde toch vlakbij Raalte? Wellicht volgend jaar met een paar M-F ers samen?

Enne... ik heb wél een Castrol Caravan / Tent / Stand gezien. Bedoel je die? Ik kreeg geen bier aangeboden....

Idd jammer maarja. Ik woon redelijk in de buurt, maar niet echt dichtbij. Ik woon vlakbij Almelo, in een klein dorpje waar overigens wel reclame werd gemaakt voor Raalte.

Volgend jaar met andere Mf'ers is een goed idee, maar er zijn dit jaar ook nog wel andere races!
 
Idd jammer maarja. Ik woon redelijk in de buurt, maar niet echt dichtbij. Ik woon vlakbij Almelo, in een klein dorpje waar overigens wel reclame werd gemaakt voor Raalte.

Volgend jaar met andere Mf'ers is een goed idee, maar er zijn dit jaar ook nog wel andere races!

Dit jaar nog is natuurlijk ook oké. *D
 
wel een castrol fireblade gezien die valt wel op
nou die was van m'n man

Ik heb twee castrols gezien! Eén inderdaad hélemaal vooraan en de ander halfweg.
Ook iemand gezien met een castrol-shirt; met snor. Was ie dat misschien?

Ik heb trouwens geen mf-sticker, maar was er wel.

Heeft iemand nog iets van die belg gehoord, die nogal onderuit ging?
En wie heeft de 250 gewonnen?
We moesten naar huis, echt balen.

Doei!
 
Was een super weekend zaterdag naar de training geweest en zondag de race natuurlijk. Alleen jammer dat met de supersport 600 een dodelijk ongeluk moet gebeuren '( .

[offtopic] Ik heb ook lopen zoeken naar MF sticker ik heb er twee gevonden die van mij zelf en van mijn maat Huub79. Wel jammer dat ik er niet meer heb gezien. [offtopic]
 
Lekker weertje beter als vorig jaar, ben nu alleen een beetje heel erg verbrand! :(

Rebelske waren jullie er wel?? Ik ben nog een keer een eind terug gelopen maar heb jullie nergens kunnen ondekken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan