Raar lopen suzuki 750 2004

gsx-r gek

Rookie
31 okt 2004
15
0
soest
Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er last hebben van een onregelmatig lopen van de motor van een suzuki 750 van 2004.
De mijne liep slecht bij het begin en is nu helemaal afgesteld zowel toerental en ecu is aangepast op de testbank waardoor ik nu ook 5 pk erbij heb :} Maar ik heb thuis nog een motor staan van 2004 ook een suzuki 750 die heeft nu 3400km gelopen en begint nu ook raar te lopen zijn er meer mensen die er last van hebben??? Ik hoor het graag van jullie. :]
 
lekker dan! Koop je een (neem ik aan nieuwe) motor, loopt ie niet lekker. Daar zou ik niet vrolijk van worden! ZIjn dat de kinderziektes die er nog uit moeten ofzo? Succes ermee! Ben blij dat ik nog gewone carbs op mijn honda heb, heb je geen gezeur met al die elektronische rommel van tegenwoordig (voor het miliiieeeeeuuuuu :Z )Kan je niet een telefoongesprek aan gaan met de suzuki importeur?
 
Ja toen hij afgesteld werd daarna eigelijk weinig last van gehad dus zit echt in de software ik denk ook dat het een kinderziekte is maar maakt mij verder niet uit is netjes opgelost maar ik ben gewoon benieuwd wie er nog meer last van heeft.Ik heb hem trouwens nieuw gekocht ja die motor. En de eerste 2000 km geen last van gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan