Raar nieuws

RiccardoPTI

Die hard MF'er
5 jun 2017
702
44
Leiden
Men weet niet wat die automobilist deed voordat de motorrijder besloot te trappen.
(Kan je stiekem toch hard trappen als je met je trap zo hard weet te trappen dat de auto zo erg gaat slingeren)
Vervolgens is de automobilist niet gaan slingeren door de trap maar omdat hij de motor rijder omver probeerde te rijden maar ook niet in de border wilden belanden dus te wild aan zijn stuur begon te trekken.

Overigens, je mist een aantal seconden aan het begin van het eerste gelinkte filmpje.
Heb de variant gezien waar hij trapt en de automobilist de motorrijder omver probeert te rijden...
 
Laatst bewerkt:
Ja dat filmpje van de HD rijder laat niet zien wat er aan vooraf is gegaan. Daar hebben getuigen van verklaard dat de auto meerdere keren had geprobeerd de motor van de weg af te drukken. De auto geeft na de trap een ruk aan zijn stuur en verliest de macht over het stuur. Dit i.t.t. de HD rijder die wonderlijk genoeg overeind blijft. De titel van het stukje had dus ook moeten luiden: "car causes chain reaction when it lost control trying to hit a motorcycle "

De motoragent is cool!
 
Zoals te vaak, gemanipuleerd ten behoeve van stemmingsmakerij :r

Wie kijkt er in godsnaam nog naar het nieuws e.d.?
 
Inderdaad klopt de betiteling van het NOS niet omtrent het auto ongeluk. In hun filmpje wordt zelfs weergeven dat de auto de motorrijder probeerde af te snijden en. Ervolgens tegen de vangrail kwam.

Over het tweede filmpje, naar mijn mening: je moet ook gewoon overal met de motor kunnen rijden/filteren. 8-)
 
de NOS brengt geen nieuws, de NOS wil je doen geloven wat nieuws is.
 
NOS is staats-tv tegenwoordig helaas. Alle objectiviteit is er al jaren geleden uit gehaald.
 
Bleh die beschrijving van het eerste filmpje van de NOS |( :r

Zolang het maar leuke filmpjes zijn ;)

Ik kijk elke dag wel op youtube naar motovloggers en compilaties over road rage, crashes en near-misses. Deze vond ik toch appart, en dan in huize Nederland.

Zijn jullie verder nog andere filmpjes tegengekomen?
 
Stond ook al op Motormeuk: Motormeuk Filmpje: schopje van biker loopt uit op megacrash (USA) - Waarschuwing En zo ook mijn reactie.

Insinuatie van de NOS had ik nog niet gezien. Wat moet je daar nog van zeggen? Maar wederom een voorbeeld waarom ik de motor niet voor woon- werkverkeer gebruik en me steeds meer bewust ben van de agressie in het verkeer. Rijd daarom ook steeds minder op de motor in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Nog één in de categorie motoragent. _Link_

Geweldig!

Stond ook al op Motormeuk: Motormeuk Filmpje: schopje van biker loopt uit op megacrash (USA) - Waarschuwing En zo ook mijn reactie.

Insinuatie van de NOS had ik nog niet gezien. Wat moet je daar nog van zeggen? Maar wederom een voorbeeld waarom ik de motor niet voor woon- werkverkeer gebruik en me steeds meer bewust ben van de agressie in het verkeer. Rijd daarom ook steeds minder op de motor in Nederland.

En dit soort dingen zijn juist de reden waarom motorrijders meer woon-werk zouden moeten rijden om een juiste indruk achter te laten.
 
Stond ook al op Motormeuk: Motormeuk Filmpje: schopje van biker loopt uit op megacrash (USA) - Waarschuwing En zo ook mijn reactie.

Insinuatie van de NOS had ik nog niet gezien. Wat moet je daar nog van zeggen? Maar wederom een voorbeeld waarom ik de motor niet voor woon- werkverkeer gebruik en me steeds meer bewust ben van de agressie in het verkeer. Rijd daarom ook steeds minder op de motor in Nederland.

Dat is misschien wel precies waarom zulke filmpjes onder de aandacht worden gebracht. De kans dat je zoiets mee maakt is kleiner dan het winnen van een miljoen, maar zat mensen raken ervan onder de indruk en luisteren naar hun angst.

Edit: quote geplaatst, zie twee berichten in zelfde minuut
 
Laatst bewerkt:
Dat is misschien wel precies waarom zulke filmpjes onder de aandacht worden gebracht. De kans dat je zoiets mee maakt is kleiner dan het winnen van een miljoen, maar zat mensen raken ervan onder de indruk en luisteren naar hun angst.

Mij anders teveel dagelijkse verkeersagressie in de spits. Kan een boekje vol schrijven over wat ik wekelijks op de Nederlandse wegen zelf mee maak en om me heen zie gebeuren in de ochtendspits. Zit dan liever in het blik dan erom heen. En als ik door de week 's-avonds in Duitsland ga toeren met de motor, dan kun je nog heerlijk rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
RiccardoPTI was net iets eerder met posten, bericht aangepast voor de duidelijkheid.
 
Men weet niet wat die automobilist deed voordat de motorrijder besloot te trappen.
(Kan je stiekem toch hard trappen als je met je trap zo hard weet te trappen dat de auto zo erg gaat slingeren)
Vervolgens is de automobilist niet gaan slingeren door de trap maar omdat hij de motor rijder omver probeerde te rijden maar ook niet in de border wilden belanden dus te wild aan zijn stuur begon te trekken.

Overigens, je mist een aantal seconden aan het begin van het eerste gelinkte filmpje.
Heb de variant gezien waar hij trapt en de automobilist de motorrijder omver probeert te rijden...
Toen ik amerika las dacht gelijk aan 1 ding.
Toneel dus hij trapt ga ik raar aanmijn stuur doen en geef hem de schuld.
Dat soort filmpj3s van hun heb ik altijd O iets van tja en weer door
.
 
Dat filmpje van die agent in de supermarkt is geweldig, heb hem gekregen van zijn vrouw en op dumpert gezet, meteen viraal gegaan, lol.

zijn baas vond het niet echt geweldig, ik zeg, eindelijk een agent die doet wat hij moet doen.
Als hij initiatief neemt is dat gewoon goed, de bad guy is gepakt, anders moet hij hem weer laten lopen met alle frustraties van dien.

Dus, bloemen voor die man!

en die basketballer ook, kweekt meer respect dan een boete voor 3 km te hard rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan