Na aanschaf wrf 450 hebben we een paar probleempjes. Zat wat druk op het water, en hij plofte een beetje bij het gas lossen. Na motor open te doen wegens beetje druk op het water (koppakking lek) en deze trug te monteren. Hadden de inlaatkleppen een speling van 0.08. De middelste klep had zelfs maar een krappe 0.05 (maar we kregen wel voelermaat ertussen). Deze hebben we met shims 0.05 meer gemaakt, naar 0.13. (IN 0.10-0.15)
De uitlaatkleppen hadden 0.20, dus OK.
De druk is netjes van het water af, start ook vlot enzo. Enkel draait deze met choke 100 procent normaal. Pakt mooi aan met het gas enzo.
Zonder choke kun je rustig op het gas enzo, alle toerentallen. Wanneer je deze bruut opendraait houdt hij in en kun je hem zelfs laten stilvallen.
Stat sproeier was 45 en hoofd 162. Standaardbezetting volgens internet. Nu hebk 48 gestoken, dan dacht ik dat de overgang wat minder brut zou zijn. Maar nog steeds hetzelfde. Carb is helemaal doorgespoten en alle kanalen komen uit waar ze moeten. Acceleratiepomp geeft wel geen heel krachtige straal in vergelijking met men oude husky, kan je daar veel aan veranderen?
De uitlaatkleppen hadden 0.20, dus OK.
De druk is netjes van het water af, start ook vlot enzo. Enkel draait deze met choke 100 procent normaal. Pakt mooi aan met het gas enzo.
Zonder choke kun je rustig op het gas enzo, alle toerentallen. Wanneer je deze bruut opendraait houdt hij in en kun je hem zelfs laten stilvallen.
Stat sproeier was 45 en hoofd 162. Standaardbezetting volgens internet. Nu hebk 48 gestoken, dan dacht ik dat de overgang wat minder brut zou zijn. Maar nog steeds hetzelfde. Carb is helemaal doorgespoten en alle kanalen komen uit waar ze moeten. Acceleratiepomp geeft wel geen heel krachtige straal in vergelijking met men oude husky, kan je daar veel aan veranderen?