raar schuld probleem

koekblik reed toch ook op het fietspad :-) en ik heb toch liever dat alleen mijn wiel een aanrijding krijgt als heel de motor.
nu is het niet zo'n groot probleem hoort, ook al zou ik de schuld krijgen, het is toch een verzekerings zaak, heb toch geen noclaim op mijn scooter, maar vind het ergens wel lullig dat als je bijna van een fietspad gereden word je nog de schuld krijgt ook.

en vandaag inderdaad lekker vrijdag, weekeinde

Gooien ze dit op de verzekering van je scooter eig ? Ik weet niet precies hoe het zit maar als er iets van je kar af stuiterd achter de auto alle schade daaruit komt ook op auto verzekering ? Aangezien je voertuig er inprincipe niet zoveel mee te maken heeft he... Alleen vracht wat niet goed gezekerd is.

Iig succes met de afhandeling kan wel weer een leuk juridisch spelletje worden van verzekeringen
 
Laatst bewerkt:
gewoon zeggen dat je niet weet waar dat wiel vandaan kwam maar dat je het wel effe opruimt.
Verder de automobilist uitschelden dat die eens uit zijn doppen moet kijken.

en dan rustig doorrijden
 
Laatst bewerkt:
gewoon zeggen dat je niet weet waar dat wiel vandaan kwam maar dat je het wel effe opruimt.
Verder de automobilist uitschelden dat die eens uit zijn doppen moet kijken.

en dan rustig doorrijden

_O- Dat lijkt me de beste optie idd :X Band ? band ? ik had helemaal geen band... Geen id waar die vandaan komt *O*
 
Ik denk dat er heel veel afhangt van hoe het schadeformulier precies is ingevuld.

Natuurlijk moet jij je lading goed vastzetten, maar de auto had jou niet mogen hinderen. Als jij met gevaar voor eigen leven een uitwijkmanoevre hebt moeten maken, weet ik zo net nog niet of de schuld bij jou komt. Maar nogmaals, ligt aan de verklaring op het schadeformulier.
 
Heb zoiets wel eens gehad op het werk. Toen werd het afzonderlijk gezien. Dus jij moet de schade betalen die de band veroorzaakt en de automobilist moet de schade betalen die hij veroorzaakt door het fietspad op te rijden.
 
Goh, komt er, nét op het moment dat ik hard met mijn motor moet remmen, me opeens zomaar een motorband inhalen die jouw auto raakt...... Die band was zéker niet van mij hoor.

Jah, dat zal best een geloofwaardig verhaal opleveren..... _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan