Raar verhaal, politie

Ben toch eigenlijk wel heel benieuwd wie deze motorrijder is. Aangezien ik zelf van oorsprong een Haarense ben ken ik deze namelijk hoogstwaarschijnlijk.
 


quote:
hallo mensen! ik zal even vertellen hoe het nu precies zit.
ik ben zijn broertje en ik reed er achter.
mijn maat trok zijn gas open en mijn broer ging met hem mee, ikke ook het 1e stuk maar ik was als 3e man. ik zag in mijn spiegels een verdachte golf 5, dus ik nam gas terug omdat ik het niet vertrouwde. mijn broer en mijn maat reden door met hoge snelheid. mijn broer ging mijn maat rechts voorbij en ging gelijk naar links omdat er een vrachtwagen op de rechterbaan reed. mijn maat schrok en nam gas af. mijn broer keek in zijn spiegels waar mijn maat bleef. op dat moment ging een taxi de golf 4 inhalen(zie foto) mijn broer klapte op het linkerachterlicht en ging onderuit. dus geen opjaaging van die r32, en geen berm-aanraking! zien jullie een berm op dat viaduct???? ikke niet hoor. zijn voet is geamputeerd en heeft ernstige botbreuken aan ledematen. Dus ga aub geen 200+ meer rijden op een snelweg met andere weggebruikers. tenzij je dood of ook zo erg in de puin wil liggen!!! ik ben geklokt op 165km/h mijn maat en broer zijn het kwijt. bedankt






Sow, da's een hard gelag, dat wens je niemand toe.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad zwaar klote!

Ik heb degene die dit bericht op flitsservice.nl heeft geplaatst een persoonlijk bericht gestuurd met de vraag of hij hier ook even wil kijken. Dan kunnen we hem en zijn broer via dit forum ook veel sterkte wensen.
 
Laatst was er ook een filmpje waarbij er een achtervolging was op een drugsrunner. Het was gewoon belachelijk over welke capriolen er uitgehaald werden door zowel de gevolgde auto, de VROS wagen en opvallende politieauto's...

...en op het moment dat het duidelijk wordt dat ze een achtervolging gaan verliezen:

"Vanwege de veiligheid wordt de achtervolging gestaakt" :+

[me="BertV"]zegt gewoon doorraggen en oppakken.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan