race 6 zolder

Die Theo ging met een blokkerende achterrem de grintbak in, en in race 2 gooide
hij zijn motor dwars door het veld bij de 1e bocht. Kon hem met moeite ontwijken
anders hadden wij er beide vanaf gelegen en waarschijnlijk nog meer rijders meegenomen.

Idiote actie :(


Tja , de eerste race had ik een ernstig probleem met de voor remmen , de motor begon te trillen en schudden op een gegeven zo erg dat ik 'm los moest laten , het bleek dat een nieuw gemonteerde voorband en verkeert om zat en niet goed gebalanceerd was (30 gr. te weinig) dit en waarschijnlijk verglaasde remblokken leidde tot dit effect , bij de tweede manche was dit opgelost. ik ging trouwens niet de grindbak in maar heb gewacht tot iedereen voorbij was en ben toen achteraangesloten.

Wat je bij de tweede manche voor actie bedoelt begrijp ik niet helemaal , in mijn ogen was er ruimte genoeg , maar misschien kunnen we daarover de eerst volgende keer (9 oktober) op terug komen ?. als het echt niet kon wat ik deed bied ik mijn excuses aan ..
 
Tja , de eerste race had ik een ernstig probleem met de voor remmen , de motor begon te trillen en schudden op een gegeven zo erg dat ik 'm los moest laten , het bleek dat een nieuw gemonteerde voorband en verkeert om zat en niet goed gebalanceerd was (30 gr. te weinig) dit en waarschijnlijk verglaasde remblokken leidde tot dit effect , bij de tweede manche was dit opgelost. ik ging trouwens niet de grindbak in maar heb gewacht tot iedereen voorbij was en ben toen achteraangesloten.

Wat je bij de tweede manche voor actie bedoelt begrijp ik niet helemaal , in mijn ogen was er ruimte genoeg , maar misschien kunnen we daarover de eerst volgende keer (9 oktober) op terug komen ?. als het echt niet kon wat ik deed bied ik mijn excuses aan ..

Ging gelukkig goed, tot volgende race.

Gr Frank
 
haha, valse start Frank :p
en kijk mij me langs Alex wurmen haha

jammer van die 2e bocht voor je trouwens.. beetje wijd zeg :o

Ik zei toch je paste er maar net langs _O-
Mijn eerste ronde was hier en daar iets te enthousiast en voor die 2e bocht verremde ik me nogal ja :X
De eerste chicane kwam ik ook helemaal verkeerd uit waardoor Jos me over de heuvel voorbij kon B|
Start was inderdaad wel op het randje nu je het zegt })
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad leuke actie van Erwin.. Lekker vooraan meedoen, maar een ander dan toch wat gunnen. Aaridge jongens, die Belgen..
 
Filmpje race 1

Gaaf filmpje, ik vind het weer spannend! En ik zie ook mooi waar nog wat te halen valt (snelheid door de chicanes vooral) :]
Toen Theo er na een paar ronden in de ziekenhuisbocht met een hoop bandengepiep achter mij vanaf ging (even aan de kant ging ;) ) was ik wel even uit mijn ritme...
 
Heeft je broer nog gefilmd?
Grappig dat jij dat nou moet vragen :)

Hij heeft inderdaad gefilmd, alleen niet de hele race. Het filmpje stopt op het moment dat jij 'm uitremt bij de eerste chicane maar vervolgens de bocht niet meer kan halen ;) Zal binnenkort even het filmpje uploaden.

Zelf heb ik race 1 ook gefilmd. Ik zie het hele veld 8 keer voorbij komen vanaf het rechte stuk voor de laatste chicane ;)
 
Was idd ff leuk battlen, kon je helaas na een paar pogingen niet meer achter me houden...........en je inhaalactie was er eentje uit het boekje, een hele mooie. :}

Gelukje voor mij dat je de 1e race minder gescoord hebt, daardoor kon ik de 3e prijs in het dagklassement pakken.
Wel jammer dat Rob door jouw protest-actie 1e is geworden......anders was ik nog 2e geworden ook. :P

Wil je me het filmpje mailen of hier uploaden.......mailadres staat in mijn profiel.

Hopelijk zie ik jullie weer op Assen......zonder BMW graag, anders zijn jullie helemaal niet meer bij te houden, nu ging het nog net.


Het geluidsgezeik op Zolder is belachelijk.
Ik zie de meeste mensen geen problemen hebben op Assen, Zandvoort etc. maar op Zolder is het elk jaar prijs schieten.
Ik kan me ook voorstellen dat veel mensen hierdoor wegblijven.

Norwin en Lars, leuk jullie ontmoet te hebben........
Lars, hopelijk ben je er op Assen bij om te testen of alles goed is.....ms Chris dan ook maar, voor een goede afsluiter van het jaar.

En Norwin, niet meer zo naar mijn onderpak kijken. :X :+
He lex, ik zie dat jii ook wheelies aan het maken bent! Je weet toch wel dat je daar 10 seconden tijdstraf voor krijgt!
Maar die verrekenen we wel ff met de laatste wedstrijd haha
 
En race 2 ook maar meteen, beetje hetzelfde verhaal maar wel met een mooie zwiepert van Erwin bij uitkomen van Bianchi :}

Ik zat strak achter jou toen Erwin die zwiepert maakte. Vond wel aardig van je dat je een waarderend vingertje naar Erwin uitstak nadat je hem voorbij was gegaan ;)
 
Jezus Frank, je trekt hem bijna achterover :}

thumb_RSZ_1088.jpg
thumb_RSZ_1089.jpg
thumb_RSZ_1090.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zat strak achter jou toen Erwin die zwiepert maakte. Vond wel aardig van je dat je een waarderend vingertje naar Erwin uitstak nadat je hem voorbij was gegaan ;)

Een kleine blijk van waardering vond ik wel op zijn plaats toen hij zo mooi voor me aan de kant ging :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan