Race 7 ZAC 9 okt wie?

Hoera Hoera Hoera,
(hopen dat ik uiteindelijk net zo goed kan fotograferen als Matthieu!)

Een beetje kritiek mag ook. Wat weinig van de Raccup in verhouding.
Bij Racecup 7 foto's van mij in totaal (zal wel veel zijn??), waarvan 1 van de startopstelling en 2 van de race. Terwijl ik nog leuke duels vooraan had dinsdag. Paar meer van de race was leuker geweest. Dus maar niet bestellen. '( :/
 
Laatst bewerkt:
Helaas is bij mij de opname van de sportcup mislukt :(
is er na de outlap spontaan mee gestopt |(

Laatst ook al een keer gehad, misschien stampt die twin teveel O-)
 
Een beetje kritiek mag ook. Wat weinig van de Raccup in verhouding.
Bij Racecup 7 foto's van mij in totaal (zal wel veel zijn??), waarvan 1 van de startopstelling en 2 van de race. Terwijl ik nog leuke duels vooraan had dinsdag. Paar meer van de race was leuker geweest. Dus maar niet bestellen. '( :/

Helemaal mee eens, was zelf ook niet tevreden. Was mn eerste keer op assen en was nog meer bezig met waar te staan en de hoeken te bepalen etc. Daardoor is mn controle op wie ik wel en wie niet op de foto een beetje fout gelopen. Voordeel voor volgend seizoen dat ik direct de mooiere plekken sneller herken. Verwacht ook van mijzelf dat ik volgend seizoen iedereen een paar pracht platen kan leveren!

Bedankt iig voor je eerlijke feedback!
 
Helemaal mee eens, was zelf ook niet tevreden. Was mn eerste keer op assen en was nog meer bezig met waar te staan en de hoeken te bepalen etc. Daardoor is mn controle op wie ik wel en wie niet op de foto een beetje fout gelopen. Voordeel voor volgend seizoen dat ik direct de mooiere plekken sneller herken. Verwacht ook van mijzelf dat ik volgend seizoen iedereen een paar pracht platen kan leveren!

Bedankt iig voor je eerlijke feedback!

Graag gedaan en tot volgend jaar wellicht.
 
en eindelijk, Jaap ook weer ff terug *O*


MAJ_20121009-1770.jpg
 
Gaaf filmpje Frank, zeker voor de neutrale toeschouwer. Denk toch dat jij denkt van, shit, waar is dat kaas van mijn brood nu gebleven... :] :] :]

Was wel balen ja, ik kon Hugo en John mooi volgen maar Paolo en Martijn gooiden roet in het eten en vervolgens kwam Jurgen ook opeens weer terug |(
Maar het was wel een gave race, volgend jaar moet ik jou maar eens proberen te filmen ;)
 
Mooi, strijd in de Strubben!

GroteFoto-DKKNAD7N.jpg


De keuze van de ZAC om de rijders in te delen op tijd levert in ieder geval prachtige strijd op de baan op. Helemaal top! :}
 
Filmpje van vrijwel de hele 3e manche in de S3.
De eerste en tweede manche hoop ik een dezer dagen ook online te kunnen zetten.

[YouTube]

jammer dat je mij al snel inhaalde, want de rest van de race zat ik in het achterwiel, en ben ik dus maar kort in beeld.

wie is #134 mat zwarte motor?........ bij hem heb ik veel in zijn lens gereden...............
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan