Race Academy Ales/Assen 2010

dat zou heel goed kunnen :$ excuses hiervoor.

( alle snelsluiters zaten nog gewoon in het frame, waarschijnlijk onderzijde kapot gegaan en toen was het woessssjjjj en weg waren ze)
Ow geen probleem hoor, de marshalls waren direct aan het zwaaien en het spul van de baan aan het halen.
Wel jammer, hoop voor je dat het een beetje te fixen is.
 
ook lekkere flow in het circuit, alleen sommige bochten komen zo hard op je af...

27 september mag ik weer, ben benieuwd, vorig jaar ook 2.12 gereden, 2.10 zou echt mooi zijn om eens te rijden.

2.10 moet je wel halen Gerhard..no problemo.
ik ga 13 sept nog naar Zandvoort...dus heb er ook nog wel zin in.
Als je toevallig iemand weet, ik verkoop mijn Aprillia RSV Mille

Grtz
 
Roland aka Bonki :P

Jaa tijd is wel netjes he..
Fotos zijn ook goed man..daar kun je zien dat ik nu wel op de goede manier er naast zit!

Ik heb genoten...Marleen ietsje minder..kwam maar niet in haar ritme en had graag heel de dag bij jou willen rijden *D[afbeelding]

Ik zit niet meer zo vaak op MF, maar aangezien jullie het erover hadden na de 4e sessie toch maar eens kijken. Ik reed op de 916 met de witte kuip (behalve kontje) bij je in de groep. Voor mij ook de eerste keer Assen en tweede keer circuit. Ecuyer was draaien/keren, moest even wennen aan de snelheden op Assen. Maar die 2.12 in de laatste sessie was wel lekker! Op de foto's kon ik goed zien waar ik aan moet werken qua houding, volgend jaar maar naar Ales!

Gr Martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan