Race Academy Ales/Assen 2010

Die Jan..... _O- _O-

whahaha...ik zie em nog tegen die deur aan lopen met zn kop...zelfde commentaar!

BBQ al in zicht vriend ? :P Heb honger..


*Kijkt even naar buiten* ...... Het weer wil niet echt meewerken helaas -O-
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren,

Ik heb tijdens mijn 3 dagen in Alès (22-24 juli) een hoop gefilmd vanaf mijn motor en vanaf de motor van mijn instructeur Peter. Inmiddels heb ik een compilatie filmpje in elkaar zitten hacken en op Youtube gezet.

Ondanks het feit dat ik de ballen verstand heb van video-editing vind ik hem zelf best nog goed gelukt :)


Ps.
Voor diegene die hem helemaal afkijkt tot het einde: ik heb nog een onverwacht shot toegevoegd. Zet de laatste 20 seconden het geluid maar extra hard ;-)
voor iemand die niet kan editten ziet het er super uit....................wat een bak water kwam er uit die dag zeg.............
tot op Assen
 
Mooie filmpjes heren! *D Ik zit ook gewoon mee te doen, links, rechts, gas d'r op! Hoewel ik wel wat andere lijnen reed. 8-)

Heimwee gewoon! :Y
 


hier ook nog maar even dan

Mooie muziek Zoep! :+ Niets anders verwacht ook eigenlijk, haha. Top!

@ Dimi; mooi scherp beeld, ziet d'r goed uit. Maarja,..die kont he, zoals je zelf al in 't filmpje zegt/typt,... genoeg van de kont.

Bij 't zien van de beelden schiet 1 ding door mijn hoofd.... Ik wil terug!
 
Ik heb de 18de geboekt en betaald en bevestiging gekregen maar ik moet onverwachts werken.
Ik kan proberen te ruilen met de 17de of de dag overdoen aan een belangstellende.

Wie heeft belangstelling?

Dat is balen. Echter ik begreep dat de 17e en de 18e een totaal verschillende aanpak is. Op de 17e is meer vrij rijden en de 18e is een uitgebreide dag met veel instructeurs. Vandaar ook het prijsverschil.

Onboard filmpje klaar *O*

http://www.youtube.com/watch?v=YhEAXbAULos

Kwaliteit is alleen een beetje minder geworden met het uploaden.. -O-

Vet! 8-)
Alleen jammer van die foute datum in beeld :P
 
Laatst bewerkt:
hoi mensen! :W

ik heb op dinsdagochtend 20 juli en woensdagmiddag 21 juli een paar sessies in Alès met Ad Kievit mogen meedraaien en heb mijn fotootjes net op mijn flickr-pagina gezet: als je een fotootje wilt, mail me dan op info@vavavonne.nl

klik hier
foto's zijn niet bewerkt, voor mij puur voor de fun, dus geen kosten aan verbonden

groetjes,
vavavonne :W
 
Laatst bewerkt:
hoi mensen! :W

ik heb op dinsdagochtend 20 juli en woensdagmiddag 21 juli een paar sessies in Alès met Ad Kievit mogen meedraaien en heb mijn fotootjes net op mijn flickr-pagina gezet: als je een fotootje wilt, mail me dan op info@vavavonne.nl

klik hier
foto's zijn niet bewerkt, voor mij puur voor de fun, dus geen kosten aan verbonden

groetjes,
vavavonne :W

Dat moet haast de vriendin van "Frasier" zijn, correct?

Zitten mooie foto's tussen!

Duidelijk een andere lijn dan de instructeur...hmm :')

Voor aanvraag foto('s) de laatste 4 cijfers doorgeven? Ga ze vanavond even allemaal nakijken :)
 
Ik heb de 18de geboekt en betaald en bevestiging gekregen maar ik moet onverwachts werken.
Ik kan proberen te ruilen met de 17de of de dag overdoen aan een belangstellende.

Wie heeft belangstelling?

Hallo, dag nog te koop? Ik heb misschien wel belangstelling...
 
De Puniet alweer op de motor na 22 dagen (dubbele beenbreuk)

Bekend circuit? Wat zou hij voor tijd neerzetten?

google is your friend;...

De Puniet who was already walking without crutches eight days after his operation did about twenty laps with a best time around 1.20s on the French circuit said he took it easy: “without forcing to see if everything was okay.”

tijd gereden met een Honda CBR 1000 RR.
 
Laatst bewerkt:
De Puniet alweer op de motor na 22 dagen (dubbele beenbreuk)

Bekend circuit? Wat zou hij voor tijd neerzetten?

google is your friend;...

De Puniet who was already walking without crutches eight days after his operation did about twenty laps with a best time around 1.20s on the French circuit said he took it easy: “without forcing to see if everything was okay.”

tijd gereden met een Honda CBR 1000 RR.

denk als ie echt pushed dat ie wel rond de 1.15 zit...
 
@Dimi: Andere lijnen heeft (in dit geval) niks te maken met voorkeur van de instructeur, we hebben expres veel hoekiger gereden. Minder meters :)

@sweetracer: Datum is een beetje jammer ja haha.


Zeg, als jullie nou eens een logeerpartijtje maken van die bbq.. Kunnen jullie gezellig met z'n allen mij komen aanmoedigen op Francorchamps zondag *D
 
De weersverwachting is vooralsnog niet geweldig te noemen. Ben al blij als het gewoon droog blijft. :/

Krijg net een mailtje, alle plekken zijn vol zo te zien, 120 man, gezellig :]
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vandaag een mailtje dat er nog enkele plekken vrij gekomen zijn...
 
Inderdaad dus als je snel bent :]

er zijn zojuist nog enkele plaatsen vrijgekomen op de speciale dag vrij rijden op 17 augustus.
zie hieronder de tekst van de vorige mailing! 5 sessies - 159 euro.
wie mee wil doen moet snel reageren: vul het formulier in op de website WWW.RACE-ACADEMY.NL
acceptatie in volgorde van binnenkomst, je krijgt per omgaande bericht van deelname.


Trek wel je regenpak aan. Woensdag is het trouwens nog erger ;(. Ga je een keer op t circuit rijden, heb je dit :(. Ik zie dat we zelf onweer krijgen (Weer Assen -Weer Overzicht - Weer.nl). Dan lassen ze het zeker af?
 
Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik er was waren de voorspellingen ook erg slecht (storm/onweer/hagel). Heb serieus overwogen weer m'n bed in te duiken. Uiteindelijk 5 droge sessies en 4,5 seconde van mijn beste tijd afgereden.


Hopelijk valt het dinsdag ook weer mee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan