Race Academy Ales/Assen 2010

Is het mogelijk een tentje op te zetten ergens op het paddock? of is alles bestraat?
En hoe zit dat met een pitbox, Hier kan je neem ik aan niet in overnachten en geld alleen voor de woensdag?
Hoe regel je een box op de woensdagochtend? in de mail staat bij "rijders info", wijst dit zichzelf wat?
 
Laatst bewerkt:
Geen reacties meer? Niemand iets te vertellen over gisteren of eergisteren?

Was best gaaf moet ik zeggen, heb wel genoten en veel kunnen leren :] .
 
mooie grasmatjes en berm daar op assen! :X
Ahhhh, haarbocht??? Dat was jij dus... Ik zat eigenlijk in een andere groep maar mocht in jullie groep 1 op 1 met een instructeur rijden en zag je na een paar rondjes al staan... :/

Daarna nog druk zien sleutelen :Y
 
_O- _O- _O- _O-

nog lekker gescheurneusd in de regen? :W
en is je vrouw niet weggewaaid of hing die nog vast aan de aanhanger toen je klaar was met rijden? :+


Maar 1 sessie gereden in de regen, voelde 'm glijden in mandeveen en hield het lekker voor gezien.
had de schrik er toch nog een beetje inzitten en zat er niet zo lekker op.
En ik was de vrouw inderdaad kwijt toen ik terugkwam. :+
zat ze lekker in de auto :Z 'ja ik zag het al' zei ze 'je werd alleen maar ingehaald' _O-
 
Woensdag was het alleen sessie 1 vochtig, daarna kwam de zon door en heel de dag droog geweest..zelfs in de zon gereden.
Het was voor mij eerste keer op Assen, heel vet!

2:12,496 weten te klokken...erg lekker gereden en genoten :D :D :D

Grtz..
 
Woensdag was het alleen sessie 1 vochtig, daarna kwam de zon door en heel de dag droog geweest..zelfs in de zon gereden.
Het was voor mij eerste keer op Assen, heel vet!

2:12,496 weten te klokken...erg lekker gereden en genoten :D :D :D

Grtz..

mooi om te lezen dat het weer lekker gaat. 2.12 voor eerste keer Assen vind ik geen verkeerde tijd,

grtz. (stond in Ales bij je in de box zwarte R6)
 
Woensdag was het alleen sessie 1 vochtig, daarna kwam de zon door en heel de dag droog geweest..zelfs in de zon gereden.
Het was voor mij eerste keer op Assen, heel vet!

2:12,496 weten te klokken...erg lekker gereden en genoten :D :D :D

Grtz..


Nette tijd man! En gelukkig zit je er niet meer zo ver naast.... ;) :+

Marleen ook naar haar zin gehad?

Groet,
Roland
 
Ahhhh, haarbocht??? Dat was jij dus... Ik zat eigenlijk in een andere groep maar mocht in jullie groep 1 op 1 met een instructeur rijden en zag je na een paar rondjes al staan... :/

Daarna nog druk zien sleutelen :Y


Hey, dan hebben wij waarschijnlijk die sessie samen gereden.
Heb je nog kunnen rijden daarna, of was het toen al aan het regenen?
(Je zou o.a. in De Bult wat gaan proberen)

Groet,
Roland
 
Hey, dan hebben wij waarschijnlijk die sessie samen gereden.
Heb je nog kunnen rijden daarna, of was het toen al aan het regenen?
(Je zou o.a. in De Bult wat gaan proberen)

Groet,
Roland
Hey Roland...

Klopt, wij hebben die sessie samen gereden :Y

Verder niet meer gereden ivm de regen. Had geen regenbanden bij me en op SCs in de regen sneller insturen gaan oefenen zag ik niet zitten...

Tips neem ik mee voor de volgende keer ;)

Straatbandjes om de extra set velgen moeten het veld ook maar gaan ruimen voor regenbanden...
 
Ik had er dinsdag moeten zijn volgens mijn bankrekening, kan iemand me even geruststellen en zeggen dat het inderdaad kloteweer was? :P Bij stevige miezer ging ik op Ecuyers al op m'n smoel, en da's een trage baan. Had er geen zin in dat even groots na te doen op Assen. De webcam van een of ander plein in de stad was in ieder geval nat.

Balen!!
 
Ik had er dinsdag moeten zijn volgens mijn bankrekening, kan iemand me even geruststellen en zeggen dat het inderdaad kloteweer was? :P Bij stevige miezer ging ik op Ecuyers al op m'n smoel, en da's een trage baan. Had er geen zin in dat even groots na te doen op Assen. De webcam van een of ander plein in de stad was in ieder geval nat.

Balen!!


In de ochtend was het heerlijk weer, daarna alleen regenbanden weer ;)
 
mooi om te lezen dat het weer lekker gaat. 2.12 voor eerste keer Assen vind ik geen verkeerde tijd,

grtz. (stond in Ales bij je in de box zwarte R6)

Hey Gerhard,

Ja was echt super..ennuh niet echt meer last van mn crash op Ales..het is wel even een ander verhaal daar op Assen..gruwelijk circuit! *D
 
Nette tijd man! En gelukkig zit je er niet meer zo ver naast.... ;) :+

Marleen ook naar haar zin gehad?

Groet,
Roland

Roland aka Bonki :P

Jaa tijd is wel netjes he..
Fotos zijn ook goed man..daar kun je zien dat ik nu wel op de goede manier er naast zit!

Ik heb genoten...Marleen ietsje minder..kwam maar niet in haar ritme en had graag heel de dag bij jou willen rijden *D
full
 
Ik had er dinsdag moeten zijn volgens mijn bankrekening, kan iemand me even geruststellen en zeggen dat het inderdaad kloteweer was? :P Bij stevige miezer ging ik op Ecuyers al op m'n smoel, en da's een trage baan. Had er geen zin in dat even groots na te doen op Assen. De webcam van een of ander plein in de stad was in ieder geval nat.

Balen!!

nou, ik was er dinsdag ook (om te kijken ;) ) en de paddock zag er zo uit:

bij aankomst 's ochtends
img3580f.jpg


vanaf de 2e sessie
img3581l.jpg
 
Roland aka Bonki :P

Jaa tijd is wel netjes he..
Fotos zijn ook goed man..daar kun je zien dat ik nu wel op de goede manier er naast zit!

Ik heb genoten...Marleen ietsje minder..kwam maar niet in haar ritme en had graag heel de dag bij jou willen rijden *D[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/884075/258adc575dc286cdc9a9d65bf1632aa2 (afbeelding)]





Haha heb dit de laatste sessie's regelmatig in mijjn spiegels gezien!!

Mooie tijd man!!

grt Adriaan
 
Ik was er ook , was perfect weer, alleen had ik te weinig kilometers "in de benenbanden"

2e jaar met de 999 en net niet door de 2 minuten gegaan ( wel een verbetering van mijn PR met 4 seconden

10AT1-0729-253.jpg


@ bonki ( het ging nu zo snel dat ik geen tijd had om mijn instructeur te beoordelen ;) )
 
Ik was er ook , was perfect weer, alleen had ik te weinig kilometers "in de benenbanden"

2e jaar met de 999 en net niet door de 2 minuten gegaan ( wel een verbetering van mijn PR met 4 seconden

[http://www.wegraceinfo.nl/upload/fotoalbum/Album1174/10AT1-0729-253.jpg (afbeelding)]

@ bonki ( het ging nu zo snel dat ik geen tijd had om mijn instructeur te beoordelen ;) )
hey :W , moest ik jouw kuipdelen ontwijken op de veenslang tijdens sessie 1?
 
Terug
Bovenaan Onderaan