Race-Academy Circuit Ales Fr 2007

Ik keek eigenlijk net zo vaak meer op MF, zie ik dat m'n crash hier uitvoerig is besproken! Dan hier maar even het volledige verhaal.

Nadat Pas gevallen was en ik haar weer overeind heb geholpen zijn wij weer gaan rijden. We waren inderdaad met een klein groepje vrij aan het rijden, maar dat was verder niet specatculair of erg gevaarlijk. We kennen elkaar al jaren en weten precies wat we aan elkaar hebben.

Aan het eind van het rechte stuk word ik op een gegeven moment ingehaald door Wout, hij remt, ik schrik en rem mijn achterwiel van de grond (wat vreemd was omdat Wout redelijk ver voor me scheen te rijden), ik laat de rem weer los, rem weer mijn achterwiel los, raak Wout's achterband met mijn voorband en word gelanceerd.

Volgens Fred haalt mijn motor een hoogte van minstens 10 meter (gezien de hoge snelheid ook niet gek denk ik), ik word eraf geworpen en uiteindelijk komen motor en ik in de berm tot stilstand op een meter van elkaar. Mazzel dat ie niet op me viel dus.

Resultaat: gebroken bovenbeen rechts, gebroken pols rechts, linkerarm waarschijnlijk uit de kom geweest ofzo, scheurtje in een klein botje in m'n heup, hersenschudding en diverse blauwe plekken en heel veel spierpijn.

Ik kan me niets van de crash herinneren en heb alle info van mensen langs het circuit. Ik ben er wel van overtuigs dat de oorzaak 100% bij mezelf ligt, want Wout heeft me voldoende ruimte gegeven. Ik schijn verkeerd gekeken te hebben toen het fout dreigde te gaan. En dan gaat het ook fout.

Intussen (4 weken later) lig ik in het AMC in Amsterdam (met dank aan Kea) en hopelijk ben ik hier zo snel mogelijk weg. Lopen gaat alleen met een soort rollator, maar binnen een paar weken moet dat wel met krukken kunnen.

Kea...... powerslide? Heb je me niet verteld. Watskebeurt?


Hallo Joris ,

We hebben je met z'n allen zien vliegen...........en dat was geen leuk/mooi gezicht!!

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen want het had veel slechter gekunt natuurlijk .

Daarom beterschap van deze kant ook namens mijn vriendin en we hopen je natuurlijk weer eens te zien op het circuit!

p.s Wie heeft de 1ste week op Ales de foto's gemaakt, en heeft iemand een linkie naar z'n site??

Grt Adriaan/Karin
 
Laatst bewerkt:
Hallo Joris ,

We hebben je met z'n allen zien vliegen...........en dat was geen leuk/mooi gezicht!!

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen want het had veel slechter gekunt natuurlijk .

Daarom beterschap van deze kant ook namens mijn vriendin en we hopen je natuurlijk weer eens te zien op het circuit!

p.s Wie heeft de 1ste week op Ales de foto's gemaakt, en heeft iemand een linkie naar z'n site??

Grt Adriaan/Karin

Ik was gister op Zandvoort. We (Pascal en ik) hebben je nog wel zien lopen, maar je was zo druk....
 
Als we dan toch aan het crossposten zijn... O-)
Dit is iig het resultaat van TRAC.
Was de eerste keer op Zandvoort en gelijk een 2:12 weten te klokken.

_MG_8398.JPG


_MG_8487.JPG


Dick05.jpg


Pat04.jpg
 
Als we dan toch aan het crossposten zijn... O-)
Dit is iig het resultaat van TRAC.
Was de eerste keer op Zandvoort en gelijk een 2:12 weten te klokken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
owja....ik heb ook niet hier gepost O-) :

Ik ga nog niet zo snel als Han, maar de bochtjes gaan wel lekker. Ik moest eerst even circuit leren kennen (ook eerste keer), maar toen ik de baan min of meer in me hoofd had, kon ik weer oefenen met wat ik geleerd had en wat verder werken aan de houding.
da83c07f8b81f14719da8c7bdd2478aa

ee214dd08ce964a1ca95961cd96ee41c


Wat Haga kan......kan ik ook :+
3ad1b7ce13e8a5f025056d59440d395a

f22f713ddce52c9d72124acdc78ac6aa

Ik kan ook wel naar links hoor :P
4a8c03c95b5569d683fbbd29743d3a35
 
Laatst bewerkt:
Als we dan toch aan het crossposten zijn... O-)
Dit is iig het resultaat van TRAC.
Was de eerste keer op Zandvoort en gelijk een 2:12 weten te klokken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]




owja....ik heb ook niet hier gepost O-) :

Ik ga nog niet zo snel als Han, maar de bochtjes gaan wel lekker. Ik moest eerst even circuit leren kennen (ook eerste keer), maar toen ik de baan min of meer in me hoofd had, kon ik weer oefenen met wat ik geleerd had en wat verder werken aan de houding.
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat Haga kan......kan ik ook :+
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan ook wel naar links hoor :P
[afbeelding]


Hey poserts!
Was weer leuk gisteren, kijk al uit naar Ales & ZAC volgend jaar.

Vanmiddag helaas de spullen opgeruimd, denk dat het over is voor dit seizoen ;(
 
Inderdaad, nu je het zegt is het meer een Elias stijl. Hebbie ook nog een foto van je kont Han, zodat we kunnen zien of je bijna van je zadel afglijdt? ;) :9
 
Inderdaad, nu je het zegt is het meer een Elias stijl. Hebbie ook nog een foto van je kont Han, zodat we kunnen zien of je bijna van je zadel afglijdt? ;) :9
Waarschijnlijk wel als ik gewoon wat foto's bij die Engelsman had gekocht. :X
Mja, wie weet bestel ik wel via zijn site wat foto's.

Jammer dat het seizoen weer bijna voorbij is.
Maargoed, valt nog wel een en ander aan de brommer te sleutelen.
Iig komt er zsm een stuurdemper op. In Ales ook al een keer bijna een tankslapper gehad toen ik over de curbstones reed en dat wil ik voorlopig niet weer meemaken.. O-)
 
Volgens mij heeft Albert geen website met foto's van week 1. Zijn e-mailadres is in ieder geval a.j.foppen apestaart home.nl. Andere deelnemers zoals roland16 en KarendeNamur hebben ook foto's van hem gekocht/ontvangen op die manier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan