Race-Academy Circuit Ales Fr 2007

Kan ik trouwens concluderen dat je het hele topic gelezen hebt aangezien je aan het eind post :? :+
:N
Hoeveel pagina's moet ik eigenlijk :? . Wordt zeker weer "nachtdiensten" draaien 't weekend -O-

Kom niet in de pitbox kijken naar de zeer sexy lange onderbroek (modeljaar 1923) van Deadeye.
Sexy :o

KawaKrisje weet niet wat ze liever ziet: Boxertall met veter of Deadeye met opa-onderbroek :X . Hoewel ...

Zoals je hoort heb ik de meest vreselijke dingen in de pitbox gezien ;)
_O-

Ik slaap op de camping komend jaar :+
of zijn dat soort dingen ook overdag te zien :?
 
KawaKrisje weet niet wat ze liever ziet: Boxertall met veter of Deadeye met opa-onderbroek :X . Hoewel ...

Beter lezen, Boxertall vind veter-zwembroeken & opa-oderbroeken helemaal niets -O-

Ben benieuwd waar in jij in op komt dagen, de camera is geduldig :P :+




Je bedoelt mn coolmax anti-plak-vast-in-mn-pak lange broek? Das hightech uit 2007 :9

Ja, echter in model kruis-tussen-de-knieen :P
 
Gaat zeker lukken ;)

See You :)

Wat doen we Ad, leer jij ze die kneedown maken, of doe ik het? O-)

:P, Ow ja |( Kneewdown was geen doel op zich :+

@ Pent, goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat, maar jammer om te horen dat je je helm aan de wilgen..... :N, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
Wat doen we Ad, leer jij ze die kneedown maken, of doe ik het? O-)

:P, Ow ja |( Kneewdown was geen doel op zich :+

@ Pent, goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat, maar jammer om te horen dat je je helm aan de wilgen..... :N, maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Helm aan de wilgen? Wie zegt dat? Ik heb al bijna een nieuwe R6 besteld....

Het Kawa wrak is verkocht trouwens :)
 
Kneedown is niet moeilijk hoor, eardown ook niet, of wristdown.... ;)
stupid.gif
:X
 
Laatst bewerkt:
Kneedown is niet moeilijk hoor, eardown ook niet, of wristdown.... ;)

In jouw geval. all up en all down :X

Ik dacht eregens gelezen te hebben dat jij je spullen verkocht ivm stoppen, maar :} :} als je je rijden voortzet, want de gang zit er bij jou anders goed in :P Ben benieuwd of dat nog steeds zo is O-), maar dat oude gevoel komt vanzelf weer ;)

Foutjes maken we soms allemaal wel eens, die van jou was gewoon...ehmz, heftig!! ;)
 
Laatst bewerkt:
In jouw geval. all up en all down :X

Ik dacht eregens gelezen te hebben dat jij je spullen verkocht ivm stoppen, maar :} :} als je je rijden voortzet, want de gang zit er bij jou anders goed in :P Ben benieuwd of dat nog steeds zo is O-), maar dat oude gevoel komt vanzelf weer ;)

Foutjes maken we soms allemaal wel eens, die van jou was gewoon...ehmz, heftig!! ;)
Komt helemaal goed met een R6 :Y
Met een MV zou dat natuurlijk anders zijn :)
ps. maar waarom moest ik je helm dan voorzichtig verwijderen als hij toch kapot is??
 
Terug
Bovenaan Onderaan