Race Academy

race academy gaat naar assen toe!!! joehhoeee!! :) :) ik heb er zin in... :)
Dit opent nieuwe perspectieven!!! *D :] De e-mail is zojuist naar de Race Academy verstuurd. :)

Heb vanmiddag even een financieel plaatje gemaakt, maar de kosten voor drie dagen Pau Arnos zijn momenteel gewoon te hoog voor me. '( Dus dat wordt alvast sparen voor volgend jaar. :9
 
Laatst bewerkt:
Tja qua banden is het de vraag welk temp je rijd, mijn vrouw (DaRealPassie) reed aardig door (middenmoot)en zij heeft vorig jaar alle circuitdagen incl. de Race Academy gedaan met 1 set Pirelli Diablo Corsa. Ik was helaas alleen al met de Race Academy 2 1/2 set banden (Supercorsa's daarna Pilot Race II) kwijt. Scheelt een hoop geld, maar hoe sneller je gaat hoe meer de bandenkosten een rol gaan spelen. En goeie afstelling van je vering is natuurlijk ook belangrijk.

Voor de rest moet je gewoon gaan. Mooi moment in het seizoen, omgeving is top en het is gewoon erg gezellig.

Sterker nog, ik zou er dit jaar nog wel een paar cirtuits mee af kunnen rijden(ik heb ze nog liggen).... *D Ware t niet dat ook ik de verleiding van de Supercorsa's niet kon weerstaan.

Misschien gebruik ik de Diablo's dan nog maar even op de openbare weg...(niet te verslijten die dingen :} )
 
Voorbereiden op de race academy ! IK kan je er wel wat over vertellen. Een vriedn van mij is meegeweest toen de RACE ACADEMY net begon. Dat was toen heel goed en waardevol. Cees Doorakkers deed het praktische deel, het racen en instructie geven. Hij heeft er veel van geleerd en was erg nuttig en leuk hoorde ik.

Nu heeft de man die dit runt na 1 jaar Cees en zijn naam gebruikt te hebben de relatie met Cees zodanig overhoop gehaald dat ze niet meer samenwerken. Terwijl hij al lang wist dat hij met Cees ging stoppen, om niet te hoeven in de winst!, vertelde hij wel overal dat de volgende cursussen en het jaar erop het weer met Cees zou zijn.

Een andere vriend had een grote teleurstelling toen bleek dat Cees dus niet erbij betrokken was en dus geen raceles zou geven. Nu kwam de instructie van een veel minder ervaren coureur en dat scheelt als ik het zo hoor erg veel gezien het verschil in ervaring met rijden op het hoogste niveau maar ook vooral het afstellen.

Wat ik maar wil zeggen. Vrijdag as is er een circuit dag van de SMA in Assen en ook TOMs in Zandvoort werken met Cees Doorakkers hoorde ik vorige week dus heb ik ingeschreven. Liever les van een goede organisatie met echte vaklui dan zo als mijn maat dat mocht beleven.
 
Voorbereiden op de race academy ! IK kan je er wel wat over vertellen. Een vriedn van mij is meegeweest toen de RACE ACADEMY net begon. Dat was toen heel goed en waardevol. Cees Doorakkers deed het praktische deel, het racen en instructie geven. Hij heeft er veel van geleerd en was erg nuttig en leuk hoorde ik.

Nu heeft de man die dit runt na 1 jaar Cees en zijn naam gebruikt te hebben de relatie met Cees zodanig overhoop gehaald dat ze niet meer samenwerken. Terwijl hij al lang wist dat hij met Cees ging stoppen, om niet te hoeven in de winst!, vertelde hij wel overal dat de volgende cursussen en het jaar erop het weer met Cees zou zijn.

Een andere vriend had een grote teleurstelling toen bleek dat Cees dus niet erbij betrokken was en dus geen raceles zou geven. Nu kwam de instructie van een veel minder ervaren coureur en dat scheelt als ik het zo hoor erg veel gezien het verschil in ervaring met rijden op het hoogste niveau maar ook vooral het afstellen.

Wat ik maar wil zeggen. Vrijdag as is er een circuit dag van de SMA in Assen en ook TOMs in Zandvoort werken met Cees Doorakkers hoorde ik vorige week dus heb ik ingeschreven. Liever les van een goede organisatie met echte vaklui dan zo als mijn maat dat mocht beleven.

Als je nog ff doorzoekt, heb je alle RA topics wel gevonden. Je posts klinken een beetje frustie :(
O nee, het is er maar eentje ;) Gelukkig zit je hier al 0 dagen...
 
Voorbereiden op de race academy ! IK kan je er wel wat over vertellen. Een vriedn van mij is meegeweest toen de RACE ACADEMY net begon. Dat was toen heel goed en waardevol. Cees Doorakkers deed het praktische deel, het racen en instructie geven. Hij heeft er veel van geleerd en was erg nuttig en leuk hoorde ik.

Nu heeft de man die dit runt na 1 jaar Cees en zijn naam gebruikt te hebben de relatie met Cees zodanig overhoop gehaald dat ze niet meer samenwerken. Terwijl hij al lang wist dat hij met Cees ging stoppen, om niet te hoeven in de winst!, vertelde hij wel overal dat de volgende cursussen en het jaar erop het weer met Cees zou zijn.

Een andere vriend had een grote teleurstelling toen bleek dat Cees dus niet erbij betrokken was en dus geen raceles zou geven. Nu kwam de instructie van een veel minder ervaren coureur en dat scheelt als ik het zo hoor erg veel gezien het verschil in ervaring met rijden op het hoogste niveau maar ook vooral het afstellen.

Wat ik maar wil zeggen. Vrijdag as is er een circuit dag van de SMA in Assen en ook TOMs in Zandvoort werken met Cees Doorakkers hoorde ik vorige week dus heb ik ingeschreven. Liever les van een goede organisatie met echte vaklui dan zo als mijn maat dat mocht beleven.

Precies dezelfde post in een ander topic die over de Race Academy gaat. www.motor-forum.nl/forum/topic.php/91009/17 Waar ben je eigenlijk precies op uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan