race- bestickering

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
cbr900redbull.gif


... en stel dat ik dit mooi vindt, kan ik dan gewoon naar iedere dealer gaan en vragen of ze dit...

http://digilander.iol.it/pole/english/motomondiale/engyamaharedbull.html

...sticker setje willen plakken?
 
mooi is anders, ziet er misschien racy uit maar kan best wel origineler
er rijden al zoveel red bull-bikes rond

als ik dan toch stickers zou plakken zou ik het wat persoonlijker maken
 
hmmm, dat is makkelijker gezegt dan gedaan, want hoe kom je aan creative stickers...

Dan moet je ze zelf gaan maken...
 
speciaal voor J.W

1061.jpeg


ik zit wel met mijn oude kleuren, wit zwart rood... ik kan dus niet zomaar iedere set plakken

dit is dus een zwarte:

4155%2C%20rear.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zat zo eens naar dat eerste plaatje en die link te kijken en dacht er klopt iets niet. Gek hè als het twee totaal verschillende merken van motoren zijn! |(

ff die tapeworks site gecheckt. Zien er wel tof uit sommige van die setjes. Hoppa CTRL-D, altijd handig om te weten.

Nice and shiny!!!
4070c.jpeg


 
Laatst bewerkt:
Skoezie, moet je bedenken, die bovenste rode CBR is van 2000/01 oid...

het model van de zwarte YZF is uit 1996, nog steeds niet achterhaald al zeg ik het zelf. :}
 
/ff BertV een veer in z\'n kont stekken...

Van de week ook nog rond gekeken naar wat motortjes en er stond een hele vette zilvergrijze Thundercat, met een geel voorspatbord, bij de dealer. Blijf het een hele toffe fiets vinden.
 
Ja, maaarrrr als ik over 2 jaar oid een nieuwe fiets koop wordt het wel een R6... :+

( er is dan vast al een opvolger voor die R6 trouwens)
 
Kwil die onderkant van mij zwart hebben.... zouden ze daar ook een stickertje voor hebben :? :P

Kheb dezelfde kleurstelling als BertV...
 
allebei de motoren zijn niet verstandig als je verstandig bekijkt... :+

R6 is sub-richting gevoel
YZF600R is sub-richting verstand
 
allebei de motoren zijn niet verstandig als je verstandig bekijkt... :+

R6 is sub-richting gevoel
YZF600R is sub-richting verstand
Klopt, zo zit ik ook te redeneren. R6 is nog een stukje meer :9~ dan de Thundercat maar een stukje gewoon kunnen toeren is ook niet verkeerd en dan ben je bij de Thundercat weer beter uit. Moeilijk, moeilijk... |(
 
Zag bij Motoport in Leek een zwarte Thundercat staan. Jammie kwijl lekkah lekkah :9~

Modelletje 2000 voor 17 ruggen
 
Een nieuwe kost toch iets van 18,5k ? Dat scheelt niet eens zoveel met die 17 ruggen en je hebt wel een nieuwe.
 
Tja...zo een thundercat is wel kewl opzich..maar als ik moe kieze komt er toch echt een ZZr600...heb ik ook gedaan hoor...paar jaar trug...en voor die 18,5k...gooi er 2 rugge bij, en je koopt een 2ehandse ZX-9R uit 98, kan je lekker mee racen, en ook heeerlijk om gewoon een stukkie te rijde....
 
...gooi er 2 rugge bij, en je koopt een 2ehandse ZX-9R uit 98, kan je lekker mee racen, en ook heeerlijk om gewoon een stukkie te rijde....
Kan dat dan niet met een Thundercat? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan