race bike voor 2006

zo die is groter als het goed is!

Alleen nu is i onduidelijk :?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/267481/e429276f63a4170c404996a611f747b3 (Soes voor 2006 !.jpg)​
 
dit is mijn nieuwe bike voor 2006 ! :Y
Mooie kleurstelling!

Lijkt een beetje op de mijn oude bike :+

full
 
Ja, het gaat er van komen.
Naar 22 jaar lekker sportief motor rijden ga ik toch de baan op.
In het verkeer is het niet leuk meer om lekker te rijden.
Een T.O.M.S opleiding is in het verschiet maar,
Wat moet ik gaan rijden, ben zelf 105 kilo ,ja,ja dat is genoeg.
De winter komt er aan dus we gaan minderen,echt.

Heb zelf een R1100GS maar die gaat niet de baan op.
Let wel, mijn cilindertjes gaan bijna over straat.
ik kan gelukkig best een stukkkie rijden maar, ben er van overtuigd dat het op de baan weer van 0 af moet beginnen.

Wat zijn gewoon lekkere fietsen die rond gaan op de baan,
Wie heeft ervaring met een merk.
Zonder op je plaat te gaan, welk merk is goedkoop, alles is duur dus ook racen.

Ik wil deze winter een bike kopen, dus ik heb de tijd om eens goed om me heen te kijken.

Moet ik een 600 cc of meer nemen.
Jullie allemaal hebben ervaring, wat zijn de goude tips!!!!!!!!

Niet zegge, niet doen.

Ik doe het toch,
En mijn vrouwtje wilde ook de baan op dus!

B1
Ik zou met een Ducati beginnen, mooie fiets , stuurt als een scheermes, mooi geluid, niet teveel toeren, maar twee cilinders, bijna allemaal rood, veel gerammel(dan horen ze je aankomen) ;) , maar vooral veeeel echte pk's, geen japanse pony's, veeeeel koppel en heeel veeel lol.
lijk mij genoeg reden voor een Duc..... :Y
 
Ik zou met een Ducati beginnen, mooie fiets , stuurt als een scheermes, mooi geluid, niet teveel toeren, maar twee cilinders, bijna allemaal rood, veel gerammel(dan horen ze je aankomen) ;) , maar vooral veeeel echte pk's, geen japanse pony's, veeeeel koppel en heeel veeel lol.
lijk mij genoeg reden voor een Duc..... :Y
Is die van jou te koop ofzo :?
 
En hoe houdt zo'n Ducati zich onder (race) belastingen ?
Niet om de boel af te kraken hoor want ik heb zelf een Monster 900.

Ben benieuwd of racen op een Ducati nou echt zoveel duurder is.
 
Jongen, schuif alles maar aan de kant en ga gewoon een echte KAWA ZX10R rijden. Daarmee kan je zo ongeveer in 1 seizoen jezelf de top 10 binnenrijden met een kilootje of 108. R1 alleen maar vastlopende blokken en Soesjes alleen maar bakken die stuk gaan........ :Y :o
 
En hoe houdt zo'n Ducati zich onder (race) belastingen ?
Niet om de boel af te kraken hoor want ik heb zelf een Monster 900.

Ben benieuwd of racen op een Ducati nou echt zoveel duurder is.

't Is niks voor mij zo'n twin, maar er rijden er zat mee in de ZAC. En bij de MotoGP en de SBK zie ik af en toe ook een paar Duc's tamelijk snel rondgaan, dus ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen.

Meneer Carbonellie van hierboven en zijn teammaat van Motorcentrum Terneuzen gaan in elk geval op Zandvoort en Assen gruwelijk hard met dat rode ding :}

In de MotoGP gaat de Duc in elk geval niet zo vaak stuk als de Kawa 8-)

Uiteraard is Yamaha weer kampioen, logisch...
 
Ik zou als ik jouw was voor een 600 gaan. Ik ben zelf ong 185 en heb ruimte genoeg op een 600. (Op zowel een R6 als GSX-R 600)

Ik denk ook dat het veel slimmer is om met een 600 te starten. De 1000's van tegenwoordig zijn veel te snel voor de meeste rijders. (meesten zullen met een 1000 niet sneller rond gaan als op een 600!!!)

Met een 600 leer je veel beter bochten nemen. Een 1000 is veel moeilijker een bocht uitkomen en dan vooral het gas erop durven zetten.


PS. Heb zelf nog 2 GSX-R600 k5 racers te koop staan!

Te Koop: 2x Suzuki GSX-R600 k5 Supersport Racers
 
En hoe houdt zo'n Ducati zich onder (race) belastingen ?
Niet om de boel af te kraken hoor want ik heb zelf een Monster 900.

Ben benieuwd of racen op een Ducati nou echt zoveel duurder is.
Racen met een Duc kost veel geld, maar racen met een jap ook,die gaan ook wel eens stuk.....
De aanschaf van een Duc is wel wat hoger, maar dan heb je ook wel wat tussen je benen. :9~
Mijn teammaat #444 rijdt het hele seizoen 2005 zonder 1 steeksleutel aan het blok te hebben gehad, en om nou te zeggen dat hij rustig rijdt, niet echt 8-)
 
Jongen, schuif alles maar aan de kant en ga gewoon een echte KAWA ZX10R rijden. Daarmee kan je zo ongeveer in 1 seizoen jezelf de top 10 binnenrijden met een kilootje of 108. R1 alleen maar vastlopende blokken en Soesjes alleen maar bakken die stuk gaan........ :Y :o
Om over de dynamo bij een ZX10 maar niet te hebben :X :X :X









:+
 
Racen met een Duc kost veel geld, maar racen met een jap ook,die gaan ook wel eens stuk.....
De aanschaf van een Duc is wel wat hoger, maar dan heb je ook wel wat tussen je benen. :9~
Mijn teammaat #444 rijdt het hele seizoen 2005 zonder 1 steeksleutel aan het blok te hebben gehad, en om nou te zeggen dat hij rustig rijdt, niet echt 8-)
Bart het heeft geen zin je te verdedigen , men heeft nu eenmaal een bepaald beeld van Ducati's en daar is bijna niet van af te komen , in ieder geval laat Ronald 99% van dit hele forum achter zich
_O-
lamalulle :Y
 
Helemaal mee eens.
Iemand die de Desmoquatro (2005) wint hoeft zichzelf helemaal niet te verdedigen.

Ik heb onlangs een CBR600 gekocht om mijn circuit ambities te kunnen laten gaan.
In de schuur staat een Duc M900s Monster naast het cbr'etje.

Als ik later groot ben zou ik het liefst op een Duc willen racen.

Anyway...heeft MTC terneuzen ook nog het een en ander getuned aan jullie fietsen?
 
Ben zelf 1.88m en 85 kilo, rij nu 2 jaar op een R6. Heel veel fun mee en die 1000cc's zjn me gewoon veel te gevaarlijk. Volgend jaar komt er gewoon weer een 600.

Suc6 het komende jaar en als je nog een motor zoekt. check mijn site..
 
hoi hoi B1 ik ben zelf ook dik 100 kg en heb de knmv cup vereden met een gsxr 750 ..bj 2001 echt een superfiets voor het circuit genoeg power en heeeeeel wendbaar........

ben vorig jaar overgestapt op een 1000 k4 en das echt een heeel verschil ...advies van mij 750<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

veel plezier met je zoektocht ...wil je meer weten vraag maar .....
 
hoi hoi B1 ik ben zelf ook dik 100 kg en heb de knmv cup vereden met een gsxr 750 ..bj 2001 echt een superfiets voor het circuit genoeg power en heeeeeel wendbaar........

ben vorig jaar overgestapt op een 1000 k4 en das echt een heeel verschil ...advies van mij 750<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

veel plezier met je zoektocht ...wil je meer weten vraag maar .....
Heb hetzelfde gedaan, halverwege het seizoen een GSX-R1000 gekocht. Pas tegen het einde van het seizoen was ik er happy mee, maar nu gaatie ook niet meer weg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan