Race caravan

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.819
1
Omg. Eindhoven
Heb nog een "Race" caravan staan. Merk Hobby.

full


Het is een Enkelasser, geremd. Leeg gewicht 720 kg, laadvermogen op papieren max 850 kg totaalgewicht. Zit geen kenteken op. Zelf gebruikt met wit aanhanger kenteken. Jaartal +/- 1985

- Luik voor binnenrijden motor + bevestigingspunten voor het vastzetten van de motor.
- Goede banden (re-enforced, 3 jaar oud).
- Werkende koelkast.
- 1x 2 persoons bed.
- 1x 1 persoons bed.
- Voortent.
- Werkende binnen en buiten verlichting.
- Lekt niet.


Bieden. T.e.a.b.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag er 500 euro voor, maar mag misschien wel weg voor een ander aannemelijk bod :+

Extra foto's zal ik zaterdag plaatsen (vandaag geen tijd meer).
 
Laatst bewerkt:
Boven de 750 kg heb je wel een eigen kenteken nodig



das correct

RDW

Kenteken- en (type)keuringsplicht aanhangwagen
Een aanhangwagen is een voertuig dat is bestemd om aan een motorrijtuig te koppelen. Caravans en opleggers zijn dus ook aanhangwagens. Een kenteken is alleen verplicht voor aanhangwagens met een toegestane maximum massa van meer dan 750 kg.
Aanhangwagens lichter dan 750 kg moeten vanaf 1 mei 2009 alleen zijn (type)goedgekeurd voor de toelating tot het verkeer op de weg. Ook de zogenaamde zelfbouwaanhangwagens moeten aan deze voorwaarde voldoen, ook al zijn ze niet kentekenplichtig.
Aanhangwagens met een toegestane maximum massa van meer dan 3500 kg zijn APK-plichtig.
 
Extra foto's zijn welkom.

Is de vloer extra verstevigd?

Wc? Douche? Kookplaat?

Boven 750kg inderdaad kenteken nodig !
 
Als ik de regels goed begrijp moet er officieel volgens mij een kenteken op ondertussen.
Ik heb er zelf wel zo altijd mee rondgereden.

Moet jullie de foto's etc nog even schuldig blijven. Caravan staat momenteel ingesloten dus duurt even voordat ik er weer bij kan (wist ik zelf ook niet anders had ik het topic wel later aangemaakt).

Word vervolgt dus...
 
Droog gewicht staat dit op papieren of naar de weegbrug geweest?

Want op mijn papieren staat leeg gewicht 520 en op weegbrug was ze 600.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan