Race erfenis en onderdelen CBR1000rr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen dinsdag de warmhouders ontvangen, zien er TOP uit!

Ron heeft keurig mijn vakantie afgewacht alvorens op te sturen! Prima communicatie en een vlotte afhandeling.

Thnx.,

Richard
 
Hier ook de gekochte artikelen goed ontvangen, goede communicatie en correcte service! :Y

Bedankt
 
Ik heb de arrow uitlaat gekocht maar deze past niet op mijn ABS fireblade, dus ben ik genoodzaakt deze door te verkopen -O-

Dus moest iemand interesse hebben in een titanium arrow systeem voor zijn ABS loze fireblade ;)
 
Heb je de achterbok nog liggen? Zou m dan graag in westwoud willen ophalen
 
Laatst bewerkt:
Heb je de achterbok nog liggen? Zou m dan graag in westwoud willen ophalen

Ja die hebben we nog!
In Westwoud ophalen gaat dus vanaf 30 september niet meer. Ik ben maandag voor mijn werk in Alkmaar en Oostzaan, misschien dat ik dan langs jou kom?
 
Helaas ben ik dan op vakantie. Ik laat het voorlopig even schieten dan :) mocht ik weer eens in de buurt zijn laat ik t weten
 
Omdat alle grote zaken (kuipset, pitbord, etc.) nu weg zijn, mag de trailer ook weg!
Wanneer hij dit jaar nog verkocht wordt, kan ik een leuke korting geven (10%)!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de lijst ge-update.
Verkochte spullen eruit en wat spullen erbij gezet (bokjes, kuipkist, bolderkar, oprijdplank en Datona inrijdklem, etc).
 
Ik heb de lijst weer aangepast, want ik heb ook de instelbare Druijf warmers verkocht!
Ben tot en met 15 december in het buitenland, dus zal dan niet in staat zijn op PB's te reageren of spullen op te sturen oid.
 
Laatst bewerkt:
De kuipkist en bolderkar stonden dermate in de weg, dat ik deze in kleine stukjes heb gezaagd voor de kachel.
Dat gaat met de tankkap ook gebeuren wanneer die niet snel een nieuwe eigenaar vind.
IMG_3437.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog wat kettingen en tandwielen tegen gekomen, die heb ik toegevoegd aan de lijst. Die heb ik meteen opgeschoond [verkochte spullen eruit en correcte foto's bij het verhaal].
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan