race-foto!!!

5 sep 2005
186
0
Tolbert
Hee allemaal,
ik wou even zeggen dat ik een website-je heb gemaakt waar ik al mn foto's op zet die ik maak bij motorraces en andere dingen, wat maar met motoren te maken heeft.
laat maar even weten wat jullie er tot nu toe van vinden. en als je een keer wil dat ik knee-down of wheelie foto's kom maken dan moet je het maar zeggen! :]

groetjes www.race-foto.nl
 
Leuk dat je een site hebt gemaakt, maar zet die link dan ook in je profiel en/of onderschrift :Y

Leuke site trouwens :}
 
goh het werkt wel. laatste half uur 100 bezoekers erbij haha *O*
ben nog bezig met de rss van racesport en crash.net erop te zetten. dan kan je binnenkort ook alle nieuws lezen op mn site!!
 
Eerst reactie was spam... maar daarvoor ben je te lang lid :P

Doe je dit puur voor de hobby? We hebben 19 september op Zandvoort met een hele zooi Gixxers een circuitdag. Weet niet of het in je buurt is en of je nog wil oefenen maar je mag altijd langs komen natuurlijk.

Succes met het maken van de mooie foto's!
 
Heb net je site bekeken.
Je moet omstreeks de zelfde tijd als mij bij ''de pitstop dagen'' geweest zijn. :P
Site ziet er goed uit,met mooie fotoos *O*
Hoop dat je mij ook nog eens op de foto neem,als ik op me motor race op het circuit.Ik rij ONK Superstock.
Ben er tijdens de ''race of the champs'' ook bij.
Check mij site ook eens: www.alexzuurbier.nl
 
oei wat een vragen... hier wat antwoorden:

`meneer` = mevrouw en ze komt uit Tolbert, jaja van het geweldige circuit waar tegenwoordig alleen nog door mij geracet word...

19 september zandvoort...staat in mn agenda!

zolder.... wel ver voor mij, maar als je een datum hebt en evenement? zal ik zien of ik kan!

alex, ja ik zal je zeker op de foto zetten bij de volgende race!! toffe site trouwens! zo high tech ben ik nog niet! maar ja beginner he....

heb mn camera nog maar net, het is een sony H5. zeiss lens 12x optische zoom. moet eerst maar mee doen, omdat ik nog geen spiegelreflex kan betalen -O-
maar het lukt wel aardig toch?

links en alles wordt aan gewerk!

ook binnnenkort nieuws en interviews.

zal nog heel even duren, eerst 4 dagen assen, dan 3 dagen lausitz, ik zal sowieso elke dag proberen de foto's te updaten.

....heb ik zo alle vragen gehad dacht ik..? nog meer, roept u maar!

leuk zoveel reacties. daar heb ik wel wat aan!!!
 

heb mn camera nog maar net, het is een sony H5. zeiss lens 12x optische zoom. moet eerst maar mee doen, omdat ik nog geen spiegelreflex kan betalen -O-
maar het lukt wel aardig toch?


als ik die cons advies prijs zie dan had je best een spiegelreflex kunnen betalen je had iets beter moeten zoeken denk ik
http://www.vaszlovszky.nl/Aanbiedingen.htm ]mosterd na de maaltijd
zie de prijs van de pentax
ik denk niet dat jij veel minder betaald hebt


[]
 
Laatst bewerkt:
als ik die cons advies prijs zie dan had je best een spiegelreflex kunnen betalen je had iets beter moeten zoeken denk ik



Bedenk ook even dat je naast die camera (wat niet echt een algemeen gebruikte DSLR is) ook nog een minimaal 300mm lens moet kopen om op een circuit een beetje foto's te kunnen schieten. Nou kan je voor Canon en Nikon vaak nog wel voor leuk geld 2ehands spul krijgen.. maar Pentax is alweer wat lastiger. :)
 
Leuke site, ik bewonder je enthousiasme, maar zonder een spiegelreflex camera blijven je mogelijkheden voor het maken van goede racefoto's naar mijn bescheiden mening toch wat beperkt. Geeft natuurlijk helemaal niets als je het puur voor de lol doet, maar als je denkt aan het verkopen van foto's e.d. zul je daarin uiteindelijk toch moeten investeren.
Heb zelf enkele weken geleden ook voor het eerst foto's gemaakt op Assen, bij de ONK-races; ik gebruik een Nikon spiegelreflex. Hier één van m'n plaatjes uit de Dutch Superbike race, genomen vanaf de GT-tribune:

64712241.large.jpg
 
Leuke site, ik bewonder je enthousiasme, maar zonder een spiegelreflex camera blijven je mogelijkheden voor het maken van goede racefoto's naar mijn bescheiden mening toch wat beperkt. Geeft natuurlijk helemaal niets als je het puur voor de lol doet, maar als je denkt aan het verkopen van foto's e.d. zul je daarin uiteindelijk toch moeten investeren.
Heb zelf enkele weken geleden ook voor het eerst foto's gemaakt op Assen, bij de ONK-races; ik gebruik een Nikon spiegelreflex. Hier één van m'n plaatjes uit de Dutch Superbike race, genomen vanaf de GT-tribune:

(Afbeelding)

Arno :}
 
Bedenk ook even dat je naast die camera (wat niet echt een algemeen gebruikte DSLR is) ook nog een minimaal 300mm lens moet kopen om op een circuit een beetje foto's te kunnen schieten.
dslr :?
je zal idd nog een andere lens erbij moeten kopen

maar Pentax is alweer wat lastiger. :)

gewoon rustig zoeken komt vanzelf wat langs
en als je geluk hebt snel kost idd wel weer extra euro's
 
Bedenk ook even dat je naast die camera (wat niet echt een algemeen gebruikte DSLR is) ook nog een minimaal 300mm lens moet kopen om op een circuit een beetje foto's te kunnen schieten. Nou kan je voor Canon en Nikon vaak nog wel voor leuk geld 2ehands spul krijgen.. maar Pentax is alweer wat lastiger. :)

Ik zou inderdaad ook Canon of Nikon aanraden, zijn het meest gangbaar, is ook het meeste voor te krijgen op de tweedehands-markt. Zelf heb ik een Nikon D70 met een Sigma 70-200 f2.8, met een 1.4 converter waar nodig.
Nog een plaatje van de ONK-races op Assen, enkele weken geleden:

64712231.large.jpg
 
hey leuk, meer fotografen hier.. :9

Voor de betere foto's kan ik TS toch echt een spiegelreflex aanraden.. veel meer controle mbt tot compositie :Y

Ik gebruik zelf een instappertje met kitlens, maar ook daar kan je al leuke resultaten mee bereiken.. (Nikon D50 + 50-200) = 7 a 800 Euro..?

full


wil graag naar een 400 a 500 mm lens toe maar dat kan ik voorlopig echt nog niet betalen.. (wel nodig voor echt goede platen op het circuit)
 
Hmmm, het topic wordt al overgenomen door de posters in welke digitale camera heb jij? deel 2 ;) :+

Maar men moet ook realistisch blijven en niet meteen over SLR camera's beginnen.
Het is een hobby die blijkbaar net begint en dan kan ik me de keus van een Sony H5 goed voorstellen.
Goede camera waar ze voorlopig genoeg mee kan leren :Y

En vooral de mooie foto's hier laten zien :Y
 
thanx. het is idd een hobby. en ik vind het zelf wel leuke foto´s.
ooit zal ik wel een spiegelreflex kopen, maar ik geef mn geld nu liever uit aan mn reisjes naar de superbikes en aan crt dagen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan