Race in Oss 19 en 20 mei + tijdschema

Arno Jansen

MF'er
26 feb 2002
62
0
Afferden
1e en 2e Pinksterdag vinden er op de Elzenburgring te Oss de jaarlijkse Nederlandse Kampioenschappen wegrace plaats. Het programma is als volgt:

Zondag 19 mei (1e Pinksterdag)


Training

10.00 uur Classics
10.25 uur Yamaha R 6 Cup
10.50 uur Superstock
11.15 uur 125 cc
11.40 uur Supersport
12.05 uur Supermono
12.30 uur 250 cc
12.55 uur Zijspannen

13.30 uur Classics
13.55 uur Yamaha R 6 Cup
14.20 uur Superstock
14.45 uur 125 cc
15.10 uur Supersport
15.35 uur Supermono
16.00 uur 250 cc
16.25 uur Zijspannen

Maandag 20 mei (2e Pinksterdag)

Warmingup – Training

10.15 uur Superstock
10.30 uur 125 cc
10.45 uur Supersport
11.00 uur Supermono
11.15 uur 250 cc
11.30 uur Zijspannen

Wedstrijden

12.00 uur Classics 14 ronden
12.30 uur Yamaha R 6 Cup 14 ronden
13.00 uur Opening
13.45 uur Superstock 15 ronden
14.15 uur 125 cc 15 ronden
14.45 uur Supersport 15 ronden
15.30 uur Supermono 14 ronden
16.00 uur 250 cc 15 ronden
16.30 uur Zijspannen 14 ronden

Tijdschema onder voorbehoud, wijzigingen mogelijk

Er is altijd gezelligheid en spectakel in Oss, dus kom kijken zou ik zeggen want volgens mij wordt het ook nog eens goed weer!
 
$%#%^#^&#$

Mijn R1 moet zaterdag een grote beurt hebben.
Ik plan het weer eens mooi :(

Jammer volgende keer beter ;(
 
Op woensdag 15 mei 2002 20:07 schreef DaFoolio het volgende:Je hoeft niet perse zelf meet te doen hoor :) je mag er ook gaan kijken.

LOL....nee zo goed ben ik nu ook weer niet '(

Yammie op de mountain-bike wordt het komend weekend |(
 
Ik kom iig maandag kijken. Weet iemand trouwens of het circuit al veranderd is? ik meen me te herinneren dat ze het vorig jaar hadden over het aanleggen van een nieuw stuk industrieterrein waar het circuit dan ook heen zou verhuizen. Zijn ze eindelijk van die wazige chicane over de klinkers af.
 
Door grondvervuiling op de nieuwe locatie vh circuit( nieuwe industrie terrein ) is men pas 1 maand geleden begonnen met de grondwerkzaamheden
Het terrein moet eind 2004 uiterlijk klaar zijn
dan zullen ook de pinksterraces daar worden gehouden.
 
Ik heb gehoord dat een aantal rijders waaronder Rob Filart niet wil tijden in Oss, omdat ze de baan te gevaarlijk vinden.


[edit] Een paar 250cc toppers hebben nu aangegeven niet van start te gaan in Oss.
http://www.racesport.nl/script/pollmentor/news.asp?newsid=1204 (meer) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Waar is het precies? Is er een site waar info over het circuit enz te vinden is?
 
Waar is het precies? Is er een site waar info over het circuit enz te vinden is?

Hierzo:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2776/5998dfb847bc0270f640485701e7468d (Oss.gif)​
 
Ikke ben er vanmiddag (zondag) en morgen :)
Dus voor de meesten: Tot maandag!

Etienne
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er morgen (waarschijnlijk ook) ik hoop alleen niet dat die http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6155 (politie aktie) daar in de betuwe morgen ook nog is.
In iedergeval opleten op de heen en terug reis.
 
Waren leuke races iig! :{
Zonde alleen dat de R6 klasse geschrapt was :(
Diverse M-F leden gezien/gesproken! :)
Oa; R1 Maniak( zorgt volgende week voor goed weer : }) ,Cbr girl gezien, en int voorbij gaan nog TT-Teun en De Wim gezien :} ...sorry hadden haast om weg te komen, ik dreigde zoals gewoonlijk later thuis te zijn/komen dan afgesproken! :?
Verder nog heen en truggereden met o.a. Helldesker en Willempie.
Was iig een geslaagd dagje!
8-)
 
Kwas er ook ff met Niels en Rob, ik begreep dat de entree 17 euro was, dus be maar weer omgedraaid, dat vond ik net ff te veel..
 
Waren leuke races iig! :{
Zonde alleen dat de R6 klasse geschrapt was :(
Diverse M-F leden gezien/gesproken! :)
Oa; R1 Maniak( zorgt volgende week voor goed weer : }) ,Cbr girl gezien, en int voorbij gaan nog TT-Teun en De Wim gezien :} ...sorry hadden haast om weg te komen, ik dreigde zoals gewoonlijk later thuis te zijn/komen dan afgesproken! :?
Verder nog heen en truggereden met o.a. Helldesker en Willempie.
Was iig een geslaagd dagje!
8-)
Wat heeft Ronald gepresteerd?

17 euro......shit zeg.......
 
Ronald werd nog net gelapt (kort circuitje), hoeveelste hij geworden is weet ik niet.

TurboTeunis was er trouwens ook nog Mar1tin, maar die zat in de struiken uit te rusten of zo :z toen je langskwam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan