Race in Peace Roeland...

Skid Kid

MF veteraan
5 nov 2005
2.215
10
Hierbij wil ik jullie vertellen dat Ik en vele andere een hele goede vriend zijn verloren.
Het doet mij dus ook vreselijk zeer om jullie te vertellen dat Roeland Lokker is overleden..

zijn nickname is Lokkie.. voor de meeste van jullie een zeer trouwe bekende op het forum.. bekend bij het TL topic, studenten topic het ZAC topic.. en nog vele andere

Hoe het presies is gebeurd, daar is nog geen egte duidelijkheid over.... en daar zijn dus al talloze suggesties en conclussies over getrokken, ik laat jullie daar meer over weten..
Motor is in beslag genomen voor nader technisch onderzoek...

Helaas hebben 3 vrienden waaronder ik het moeten aanschouwen wat voor vreselijk ongeluk zich heeft afgespeeld... Het gebeurde op het cirquit park te zandvoort. Door nog onbekende reden heeft Roeland geen controle meer kunnen houden met een verschrikkelijk einde

Voor de Mensen die Roeland niet kennen:

Hij staat bij iedereen bekend als een enorme ´Goedzak´ altijd voor iedereen een reddende engel en stond altijd klaar voor je... Waar dan ook wanneer dan ook.. Roeland had altijd een lach op zijn gezicht...Niks was m te gek of Hij had wel een oplossing. Super gedreven in alles wat hij maar deed... Met een hele mooie toekomst tegemoet zowel met doelen in het leven en in persoonlijke kring.... Vele zullen het eens met mij zijn als ik zeg dat hij gestorven is met het beoefenen van zijn favoriete hobby, Hoe mooier kan je dus aan je einde komen.

Ik wil dus mijn steun hierbij aanbieden aan ieder die het nodig heeft.

Laten we allemaal ook denken aan de ouders, zijn zus en vriendin die op het moment aan het eind van hun latijn zijn.. Voor hen natuurlijk een enorm gemis... Omdat Roeland is heen gegaan...

Roeland, Lieve vriend, Rust zacht!

Race In Peace...


Rouwkaart:

“Soms duurt de nacht te kort
Om alle tranen te verdragen.
De dood zo snel en onherroepelijk
Zo liefdeloos en onomkeerbaar.
Wij zullen elkaar blijven vasthouden
Tot de nacht voorbij is
En we ooit weer allemaal bijeen zijn.”


Tot ons onuitsprekelijk verdriet is door een noodlottig ongeval plotseling van ons weggegaan onze allerliefste Roel, zoon, broer en vriend.


Roeland Jan Koos Lokker

* Utrecht, 18 juli 1983 + Amsterdam, 13 juni 2008

Wij zijn diep verwond en zonder woorden


Jan Pieter en Myra Lokker-Bausch

Kathelijne Lokker en Jair de Haas

Geneviève Koolman


Er is gelegenheid om afscheid te nemen van Roeland op dinsdag 17 juni van 20.45-21.30 uur in het uitvaartcentrum De Engenhof, Albert Cuyplaan 196 te Soest.
Op woensdag 18 juni verzamelen wij vanaf 14.00 uur in de Engenhof en dan zullen we Roeland lopend begeleiden naar de Algemene Begraafplaats aan de Veldweg in Soest.

Roeland hield niet van grote woorden. Daarom willen wij hem naar zijn laatste plek begeleiden door in de stilte van onze gedachten, gebeden en gevoelens bij hem te zijn.
Na afloop is er nog de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en sterkte toe te wensen voor de toekomst.


Correspondentie naar familie J.P.J. Lokker, Laan van Turkenburg 19, 2411 VN Bodegraven.


Iedereen is welkom om zijn medeleven te tonen. Dit graag wel in alle rust en kalmte.
Wij verzoeken een ieder geen geluidsoverlast te veroorzaken door bv met motoren.
Ook willen wij de stoet zonder herrie en /of ongeregeldheden voort kunnen zetten. Wij willen dus niet dat er met motoren achter de stoet aan wordt gereden.
Hiervoor graag jullie begrip.

Nadere info volgt:
SBdavid2 in "Roeland ´Ride out 97´"
ZAC Endurance 2008

By Pieter:
Voor allen die er dinsdag of woensdag voor Roeland's familie willen/mogen zijn heb ik maar eventjes snel een kaartje van de locatie + route vanaf het westen (H'sum, A'dam e.o) gefrabriekt. Zelf kom ik uit Soest en aangezien er in het verlengde van de Van Weedestraat (aan de Steenhofstraat/Middelwijkstraat) gewerkt wordt heb ik een route beschreven die via de Albert Cuypweg naar de Veldweg loopt:

-Vanaf het westen volgt men de A1 en neemt afrit 10: Soest/N221
-Onderaan de afrit bij de stoplichten linksaf de Amsterdamsestraatweg op richting Soest/Baarn
-Volg de "Amsterdamsestraatweg" tot deze (na het Paleis en stoplicht) overgaat in "Vredehof"
-Neem de flauwe bocht naar links bij de stoplichting op het "nieuwerhoekplein" en volg de "Burgemeester Grothestraat" (aan je rechterhand zie de Renaultgarage Stam)
-Ga (na 700m) rechtdoor over de (kleine) rotonde de "Van Weedestraat op"
-Sla (na 200m) rechtsaf bij het stoplicht en ga het "Nassauplantsoen" op; weg loop omhoog
-Sla (na 300m) op de drempel linksaf de "Albert Cuyplaan" op.
-Na 600meter staat aan je rechterhand "Uitvaartcentrum De Engenhof"


Klik onderstaande link voor het routekaartje:
https://www.motor-forum.nl/media/630986/full

De Veldweg ligt in het verlengde van de Soesterengweg welke parallel aan de Albert Cuyplaan.
Vanaf het uitvaartcentrum ga je rechtdoor tot de "Molenstraat", hier sla je rechtsaf en na 500m linksaf de "Molenweg" op, deze volg je totdat'ie overgaat in de "Veldweg"

full
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte aan de nabestaanden.

En inderdaad "Race in Peace"
 
Ook hier nogmaal mijn steunbetuigingen aan de nabestaanden van Roeland. Ik kende hem alleen via de diverse fora en heb hem altijd als een zeer prettig persoon ervaren.

De stilte die gisteren op het circuit neerdaalde was ijzingwekkend. Roeland heeft een veel te hoge prijs moeten betalen voor zijn snelheidshobby.

Rust in vrede.

Apé van Wensveen ZAC #111
 
Stond gisterochtend bij 't inschrijven nog met je te geinen. Ook tijdens de briefing moest ik meerdere keren om je grappen lachen. Ik zie je nog zo voor me de pitstraat uit rijden. Ik balde m'n vuist: "zet 'em op jongen". Je zal een waar gemis zijn Roeland. Niet te bevatten dit... rust zacht makker ;(


Meer steunbetuigingen hier:

ZAC Endurance 2008

Motormaf Forum -

Motormaf Forum -
 
Erg moeilijk, zelfs als je Roeland niet gekend hebt maar wel aanwezig bent geweest afgelopen vrijdag. Het doet je toch realiseren dat het leven super betrekkelijk is en dat je vaak niet stil staat bij de gevolgen. Al gaat het duizenden keren zonder kleerscheuren, net die ene keer... damn... gods speed en ontzettend veel sterkte voor zijn ouders, vriendin, zus maar ook vrienden en de teammaatjes die gisteren tevergeefs hebben staan wachten op iemand waarvan je verwacht dat deze met een kleine 2 minuten weer doorkomt. Sterkte!
 
'(

RIP

ik kende hem niet, maar zoals ik hier lees was het wel een goede gast. Echt jammer dat het is gebeurd. Veel te vroeg ook. Ik wens veel sterkte aan zijn nabestaande en iedereen die hem heeft gekend.
 
Triester kan niet... verstandig racen op het cirquit, das veiliger.... en nog mocht het voor Roeland niet baten!

Ik kende hem persoonlijk niet, toch doet een verlies als dit pijn.

Rust zacht, race in vrede.

Vrienden en nabestaanden: sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan