Race in Peace Roeland...

Ik vertelde gister kort wat er gebeurd was aan een maat van me uit finland. Hij rijdt ook regelmatig op circuits met zijn gsxr 750 en was er erg van onder de indruk.

Hij vertelde dat ze in finland een traditie hebben dat als er een maat/motorrijder om komt, dat ze met zijn allen een stukje rijden met de stepjes van de passagier naar beneden zodat diegene nog een laatste keer mee kan rijden. Hij gaat vandaag een stukje rijden met zijn stepjes naar beneden voor lokkie.

Een mooi gebaar, ik dacht ik laat het jullie even weten.

inderdaad een heel erg mooi gebaar.......
 
F*cked up :( pas 25 :(

Ik ga binnenkort op Assen een CRT dagje doen. Zet je wel aan het denken.

Ook heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
 
Veel sterkte voor alle vrienden en familie...

persoonlijk kende ik Roeland niet, maar wel van het forum en hij zat bij mij op school, heel erg klote dat iemand op deze manier en met deze leeftijd het leven moet laten '(
 
Voor mensen die hebben mee gedaan aan het bloemstuk voor Roeland.

Heb het bloemstuk net opgehaald! De kleur blauw was moeilijk aan te komen in dit seizoen dus het is een beetje paars/blauw geworden!
Ik ga zo nog ff de groepsfoto van de startpost uitprinten en probeer die er nog mooi in te verwerken! foto's plaats ik later.

Als er nog meer mensen vanavond afscheid nemen van roeland in soest is het wel zo leuk om dan vanavond af te spreken daar zodat we dan gezamelijk het bloemstuk kunnen geven. Reageer via mf of als je arno zijn nummer hebt kun je die bereiken!

272940563_5___Ff.jpeg
272940561_5_GyfK.jpeg
272940560_5_VSA5.jpeg
272940562_5_-1Ti.jpeg
 
Rust in vrede Roeland......zo jong....heb er geen woorden voor... '(

Sterkte aan iedereen met dit verlies.



Henry
 
doen we die rit tijdens of na de begravenis? de begrafenis is dus morgen, en er is dus zogauw niets georganiseerd..

de gebaar, de passagiers steppies naar beneden is wel een mooi gebaar, dat kunnen we dus ook doen met de herdenkingsrit...

het is voor mij meer een gebaar, ik ken Lokkie niet persoonlijk, maar het feit dat hij zo jong is overleden, grijpt me wel aan.


Zoo

ow ja, morgen is voor mij een gewoon werkdag, dus betekent dat, dat ik pas om kwart over 4 weg kan, en dan is de begrafenis al afgelopen (of nog bezig) en ik werk in wageningen.
ik denk niet dat ik zo gemakkelijk weg kan komen, omdat ik behoorlijk druk heb op werk.... -O-
 
Laatst bewerkt:
doen we die rit tijdens of na de begravenis? de begrafenis is dus morgen, en er is dus zogauw niets georganiseerd..

de gebaar, de passagiers steppies naar beneden is wel een mooi gebaar, dat kunnen we dus ook doen met de herdenkingsrit...

het is voor mij meer een gebaar, ik ken Lokkie niet persoonlijk, maar het feit dat hij zo jong is overleden, grijpt me wel aan.


Zoo

ow ja, morgen is voor mij een gewoon werkdag, dus betekent dat, dat ik pas om kwart over 4 weg kan, en dan is de begrafenis al afgelopen (of nog bezig) en ik werk in wageningen.
ik denk niet dat ik zo gemakkelijk weg kan komen, omdat ik behoorlijk druk heb op werk.... -O-


Is het niet een beter idee om binnenkort een rit ter eren van Roeland doen?

Ik dacht eigenlijk ook dat dat de bedoeling was. Ik wil ook mee rijden, maar niet gelijk na de begravenis en al helemaal niet tijdens.....
 
Laatst bewerkt:
Is het niet een beter idee om binnenkort een rit ter eren van Roeland doen?

Ik dacht eigenlijk ook dat dat de bedoeling was. Ik wil ook mee rijden, maar niet gelijk na de begravenis en al helemaal niet tijdens.....

luister.... de 3 de 10 of de 17e doen we de Ride out... wat betekent dat... dan zullen we dus roeland herdenken... klik op deze link voor de aanmeldingen

Roeland ´Ride out 97´
 
Laatst bewerkt:
ook hier ff een berichtje van mij.

kende lokkie via het klaverblad hoevelaken topic.

heb hem een aantal keren mogen spreken en een aantal keren achter hem aan mogen rijden.

gozer was echt een leuk jong. tijdens een KBH meeting in hoevelaken deed hij mij een setje afgeschaafde sliders kado die zowat op zijn. puur omdat de KD niet lukte. die sliders zal ik altijd bewaren.

helaas kan ik niet bij de begravenis zijn maar ik ga toch echt me best doen om bij de rit te zijn die gehouden word...

roeland R.I.P. jongen. je had nog niet weg gemogen.

ik wens hiermee ook sterkte aan de nabestaande.
 
RIP Lokkie ;(

Veel te jong ...........niet eerlijk -O-

Gecondoleerd

De nabestaanden en vrienden van Roeland wens ik heel veel sterkte met
verwerken van dit grote verlies -O-
 
ook hier ff een berichtje van mij.

kende lokkie via het klaverblad hoevelaken topic.

heb hem een aantal keren mogen spreken en een aantal keren achter hem aan mogen rijden.

gozer was echt een leuk jong. tijdens een KBH meeting in hoevelaken deed hij mij een setje afgeschaafde sliders kado die zowat op zijn. puur omdat de KD niet lukte. die sliders zal ik altijd bewaren.

helaas kan ik niet bij de begravenis zijn maar ik ga toch echt me best doen om bij de rit te zijn die gehouden word...

roeland R.I.P. jongen. je had nog niet weg gemogen.

ik wens hiermee ook sterkte aan de nabestaande.

Ik heb hier de pic

1z727uh.jpg


een ding is zeker rijden kon hij
 
Terug
Bovenaan Onderaan