Race in Peace Roeland...

Ik kan het noch steeds niet geloven,
steeds als ik me meld op MSN hoop ik nog je icoon te zien oplichten,
Helaas blijkt het toch geen nare droom te zijn,
Roeland jongen,kon er vandaag helaas niet bij zijn,
Maar heb wel effe de TL bereden om je te begeleiden voor die laatste grote reis,
Race in peace mate.....
we certainly meet again....



Je belgische TL maatje
 
Ik kan het noch steeds niet geloven,
steeds als ik me meld op MSN hoop ik nog je icoon te zien oplichten,
Helaas blijkt het toch geen nare droom te zijn,
Roeland jongen,kon er vandaag helaas niet bij zijn,
Maar heb wel effe de TL bereden om je te begeleiden voor die laatste grote reis,
Race in peace mate.....
we certainly meet again....



Je belgische TL maatje
Idem...
Zal je missen maat... '(
 
Ik kan het noch steeds niet geloven,
steeds als ik me meld op MSN hoop ik nog je icoon te zien oplichten,
Helaas blijkt het toch geen nare droom te zijn,
Roeland jongen,kon er vandaag helaas niet bij zijn,
Maar heb wel effe de TL bereden om je te begeleiden voor die laatste grote reis,
Race in peace mate.....
we certainly meet again....



Je belgische TL maatje

precies, kon vandaag ook mijn gedachte er niet bij houden, dacht alleen maar aan die beste jongen....
 
Vond het een indrukwekkende begrafenis vandaag, maar wel een mooie. Erg knap van Lokkie zijn vader om zo vastberaden de laatste woorden uit te spreken.

Hopelijk kunnen de nabestaanden enige troost vinden in de grote opkomst van vanmiddag. Denk dat er toch een 300, zo niet meer, mensen waren. :}
 
Sjeezz weet nog dat je daar de stond met je blauwe sjaal om je nek op de tl1000 meeting..

Triest..

hij is wel gegaan tijdens het beoefenen van zijn grootste hobby mocht dat enige troost zijn..

sterkte aan familie, vrienden en allen die hem goed kenden!

R.I.P jongen
 
Afgelopen vrijdag kreeg ik dit bericht via een hele andere kant te horen.
Ik werk bij de gemeente Bodegraven. De burgemeester is drs. J.P.J. Lokker. Het was zijn zoon die door dit ongeluk om het leven is gekomen.
In het gemeentehuis was gelijk een zeer bedroefde stemming aanwezig.
Roeland was net met zijn ouders naar Bodegraven verhuist en heeft samen met vrienden het ouderlijk huis aardig opgeknapt.
Het is nooit leuk om te horen dat er een motorrijder is overleden, maar in dit geval wordt het toch wat persoonlijker.
In de hal van het gemeentehuis van Bodegraven ligt tot en met vrijdag 20 juni een codoleanceregister klaar.
 
Als ik het zo mag verwoorden:

Het was gisteren sober, rustig...... grote 'opkomst'. Een lange stoet richting Begraafplaats.

Daardoor al met al indrukwekkend.

Familie, nogmaals, sterkte gewenst
 
Kloteberichten zijn dit, raakt me best wel, des te meer omdat ik niet veel van hem scheel qua leeftijd en rijervaring :(

Is er al bekend wat er nou precies gebeurt is?
 
Ik hoorde het vandaag pas wat er was gebeurd, maar ik wist niet wie het was. Beetje speuren op MF,blijkt het Lokkie te zijn. Kheb 2x met je gereden bij een srad/bolle kontjes meeting met je tlr. Weet nog dat je bij een zebrapad je gas even open gooide en overstekende voetgangers de stuipen op het lijf joeg. Rust zacht jongen.....kan het niet bevatten dat een iemand van mij leeftijd heen is gegaan.

RIP
 
R.I.P

kende Lokkie niet persoonlijk maar het is heel aangrijpend, vooral omdat hij even oud is als ik.
Verschrikkelijk om zoiets te horen!

ik wens iedereen heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
 
inderdaad een heel erg mooi gebaar.......

ik heb woensdag met de stepjes omlaag gereden ... voor lokkie '( ook al ken ik hem niet ...

ook voor schetterbekkie '(

hoop dat ze het ''goed'' hebben en over ons zullen waken ..
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo mag verwoorden:

Het was gisteren sober, rustig...... grote 'opkomst'. Een lange stoet richting Begraafplaats.

Daardoor al met al indrukwekkend.

Familie, nogmaals, sterkte gewenst

:^


nog steeds ongeloofwaardig, al waren de emoties daar te snijden... :/
 
Wat lees ik nu dan ????

Nog een paar keer gereden met Roeland a.k.a. Lokkie vorig jaar.... (met SBDavid2 en Lokkie wat gedronken aan de Loosdrechtse plassen.)
En dan opeens zo'n bericht op mijn scherm. '(
Kende hem niet zo heel goed maar de keren dat we zijn wezen rijden waren leuk en gezellig !

Dit vind ik echt heel erg om te lezen, vreselijk nieuws
Sterkte aan familie en vrienden.


R.I.P.


'( '( '(

Lucas a.k.a Fastbike (die met 2 cyll. te veel volgens jou)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde het vandaag pas wat er was gebeurd, maar ik wist niet wie het was. Beetje speuren op MF,blijkt het Lokkie te zijn. Kheb 2x met je gereden bij een srad/bolle kontjes meeting met je tlr. Weet nog dat je bij een zebrapad je gas even open gooide en overstekende voetgangers de stuipen op het lijf joeg. Rust zacht jongen.....kan het niet bevatten dat een iemand van mij leeftijd heen is gegaan.

RIP

Die meid was haar tassen bijna kwijt zo hoog gingen die armen :')

dat zijn de momenten die ik met hem heb mogen delen, en zal koesteren!

Rust zacht

sterkte aan familie en vrienden.
 
Die meid was haar tassen bijna kwijt zo hoog gingen die armen :')

dat zijn de momenten die ik met hem heb mogen delen, en zal koesteren!

Rust zacht

sterkte aan familie en vrienden.

;) Jij was er ook bij....het filmpje heb ik helaas nog nooit gezien.....
 
vol ongeloof was ik toen ik vanmiddag een telefoontje kreeg van fastbike.. lok is niet meer.. Gozer.. we hebben samen wat leuke ritjes gemaakt en filmpjes geschoten... Je bent een boom van een gozer maar je was altijd die wilde enthousiaste jonge aap.. Je hebt zeer snel, heel goed leren rijden.. Je kende geen angst en je ging ervoor.. De " momentjes" die we allemaal wel kennen heb jij ook gehad, maar dit had ik echt nooit verwacht.. Je bent een gouden gozer, RIP jongen.. Ik zal het NOOIT vergeten.. de JDR wheeliecrew... :') In memorie aan roeland kan je zoeken op youtube naar jdr wheeliecrew

Mijn medeleven gaat uit naar alle familie en vrienden van lokkie, heel veel sterkte...

Jaymn
 
Laatst bewerkt:
Vind het eigenlijk niet netjes dat je dit soort dingen op het forum vermeld over evt gedrag in het verkeer????????
Laten we die jongen gewoon herinneren hoe hij gewoon was, we doen allemaal wel eens wat niet netjes is toch???????????
Tis gewoon vreselijk jammer dat er weer een persoon heen gaat die nog een hele toekomst voor zich had.
Lokkie ik ken je denk ik niet maar heel jammer dat je er niet meer bent jongen.



Ik hoorde het vandaag pas wat er was gebeurd, maar ik wist niet wie het was. Beetje speuren op MF,blijkt het Lokkie te zijn. Kheb 2x met je gereden bij een srad/bolle kontjes meeting met je tlr. Weet nog dat je bij een zebrapad je gas even open gooide en overstekende voetgangers de stuipen op het lijf joeg. Rust zacht jongen.....kan het niet bevatten dat een iemand van mij leeftijd heen is gegaan.

RIP
 
Vind het eigenlijk niet netjes dat je dit soort dingen op het forum vermeld over evt gedrag in het verkeer????????
Laten we die jongen gewoon herinneren hoe hij gewoon was, we doen allemaal wel eens wat niet netjes is toch???????????
Tis gewoon vreselijk jammer dat er weer een persoon heen gaat die nog een hele toekomst voor zich had.
Lokkie ik ken je denk ik niet maar heel jammer dat je er niet meer bent jongen.


Mijn excuses aan degene die dit verkeerd kunnen opvatten. Maar dit is iets waar ik als eerste aan moest denken toen ik las over Lokkie. En hij deed t ni om andere mensen te laten schrikken, iedereen gooit weleens zn even open als ie stilstaat, maar dit keer was Lokkie het zebrapad al gepasseerd en hij had zelf niet door dat er mensen achter hem overstaken............
 
Op de zacmotoren.nl site besteden we zoals met de meest betrokken racers afgesproken binnenkort aandacht aan de verslagen van wedstrijden op Zolder van 24 Juni.
Vooralsnog eerst aandacht voor Roeland op de site.
Voor wie het wil lezen klik
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan