Race in Peace Roeland...

Ik vertelde gister kort wat er gebeurd was aan een maat van me uit finland. Hij rijdt ook regelmatig op circuits met zijn gsxr 750 en was er erg van onder de indruk.

Hij vertelde dat ze in finland een traditie hebben dat als er een maat/motorrijder om komt, dat ze met zijn allen een stukje rijden met de stepjes van de passagier naar beneden zodat diegene nog een laatste keer mee kan rijden. Hij gaat vandaag een stukje rijden met zijn stepjes naar beneden voor lokkie.

Een mooi gebaar, ik dacht ik laat het jullie even weten.


kijk en daar krijg ik nu de tranen van in mijn ogen.

weet iemand de officiele uitslag al over hoe het kon gebeuren?

R.I.P.
 
Ik kom dit topic nu pas voor het eerst tegen en heb het helemaal doorgelezen, ongelovelijk dit zeg. Ik ben van dezelfde leeftijd en dan sta je er toch wel ff bij stil hoe onbegrijpbaar het leven kan zijn.

RIP Roeland.
 
Even onder account van mijn vriend. Zit hier even alleen.. savonds op de bank met mijn laptopje en weer komt lokkie bij me naar boven. Niet vreemd want ik denk nog vaak aan hem... Ik heb hem dan niet goed gekend maar hij reed op de oude motor van mijn vriend en mn vriend was teammanager gedurende de endureance. Een laatste schouderklopje en de woorden zet hem op he we staan 1 is wat hij tegen lokkie zei.

Afgelopen zaterdag met suzuki trackdays op zandvoort gereden en elke keer als ik langs bos-in reed moest ik aan hem denken... mn marchall liet me weten dat hij het opvallend vond dat ik bij bos-in zulke rare lijnen reed misschien op dat punt toch niet helemaal mijn koppie erbij.

Z'n beste maatjes nog gesproken op zandvoort en dat zijn echt kanjers! Heel veel respect heb ik voor hun.

Lokkie ik wil je laten weten dat ik nog vaak aan je denk en ook aan je vriendin, familie en je vrienden.

Wija
 
Laatst bewerkt:
op verzoek van de ouders van Roeland :

de kaart verstuurd aan allen die hun medeleven hebben getoond



 
Het is alweer een jaar geleden dat Lokkie er niet meer is ;(. Denk er toch nog wel regelmatig aan hem. Zeker als ik bijv. op de baan op ga.

Ride free dude!!

:} :} Held! :} :}

Had graag nog een keer met je gereden....
 
Laatst bewerkt:
Stap net mn bed uit, even op motor-forum kijken, lees je dit.
Het is dan een jaar geleden, maar bij dit verlies is tijd irrelevant!

alsnog R.I.P.
 
Vergeet het idd ook nooit meer. Mijn 1e circuitdag op Zolder... Vrijdag de 13e.. alles goed gegaan daar gelukkig... helaas slechter nieuws op CPZ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan