race kuip zx10r 2005

zoek een 2dehands racekuip of een paar goede adressen kan iemand mij hier bij helpen ?


Ik heb een hele mooie set voor je. Eventueel incl kabelboom. Is heel mooi gespoten met een vette blanke laklaag eroverheen. Motor gaat weer omgebouwd worden naar straatfiets. Staat er nu nog zo bij.

Racekuip gaat dus weg.

full


Aks je trouwens nog meer raceonderdelen (achtershock) voor de 10 wilt moet je maar even laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een hele mooie set voor je. Eventueel incl kabelboom. Is heel mooi gespoten met een vette blanke laklaag eroverheen. Motor gaat weer omgebouwd worden naar straatfiets. Staat er nu nog zo bij.

Racekuip gaat dus weg.

[afbeelding]

Aks je trouwens nog meer raceonderdelen (achtershock) voor de 10 wilt moet je maar even laten weten.

Heej Bazx, zie je nooit meer op het 10-forum... te druk???
Gaat de 10 eruit???? OF ga je weer straatrijden????
 
Heej Bazx, zie je nooit meer op het 10-forum... te druk???
Gaat de 10 eruit???? OF ga je weer straatrijden????

Klopt. Te druk. Ben een eigen zaak begonnen (officieel 1 april) en werk me een slag in de rondte om het op te bouwen naast de baan die ik nu nog heb. Motorrijden (circuit) komend jaar even op een laag pitje vanwege kosten, tijd en risico.

10 gaat ook in de verkoop maar moet hem nog straatklaar maken. Ook nog geen tijd voor gehad. Komt wel iets voor in de plaats. Misschien een SM om lekker weer door de stad en omstreken te knallen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Te druk. Ben een eigen zaak begonnen (officieel 1 april) en werk me een slag in de rondte om het op te bouwen naast de baan die ik nu nog heb. Motorrijden (circuit) komend jaar even op een laag pitje vanwege kosten, tijd en risico.

10 gaat ook in de verkoop maar moet hem nog straatklaar maken. Ook nog geen tijd voor gehad. Komt wel iets voor in de plaats. Misschien een SM om lekker weer door de stad en omstreken te knallen.


Ok, dat snap ik dan wel ja....... (je deed iets met internet of niet??)
Ik dacht al de laatste tijd, vorig jaar, toen ik regelmatig op het 10-forum snuffelde, was jij ook meestal wel van de partij als aktieve posters, en toch al een paar topics niets meer gezien.

Sja, en het is natuurlijk zonde om de 10 te laten verstoffen in de garage.
Ben inmiddels eindelijk ook eigenaar van een 10 (2005 model, kenteken 2006)
Weet niet wat je nog allemaal hebt liggen, maar als je nog iets in de losse verkoop gooit, laat maar eens horen. Misschien zit er wel iets tussen wat ik nog kan gebruiken.

In ieder geval, succes ermee.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan