race-regenpak

elduco

Die hard MF'er
5 feb 2003
561
0
geesteren
Oké het is nu niet actueel met 26 gr maar ff het volgende , weet iemand waar je een regenpak kan kopen die men ook in de racerij gebruikt , zitten zo te zien als ik naar een regenrace kijk heel strak .
de gewone regenpakken vind ik teveel flapperen en vangen erg veel wind en je kan er geen sliders op kwijt .

Oké het is nu niet actueel met 26 gr maar ff het volgende , weet iemand waar je een regenpak kan kopen die men ook in de racerij gebruikt , zitten zo te zien als ik naar een regenrace kijk heel strak .
de gewone regenpakken vind ik teveel flapperen en vangen erg veel wind en je kan er geen sliders op kwijt .
Bij molenaar, zit als een condoom over je pak( met uitsparingen waar je sliders doorpriemen), heb er eentje ,zit als gegoten! ( merk ixs).

Ik heb er ook zo1, is wel redelijk handig maar ook erg vochtig door dat het geheel niet ademt.
Importeur: Nerons
full

Wel eens een ademend Hardloopregenjack overwogen om onder je leer te dragen? :?

Ik geef toe, het is een halve oplossing, maar het ademt wel, klappert niet en met wat passen en meten, kunst en vliegwerk zit het wel knap waterafstotend. Ook bij de betere hardloopwinkel leverbaar: broeken en armcoolers/bodywarmers O-)

Honderd procent waterdicht is toch niet per se nodig bij zowel hardlopen als :] :] racen, en anders komt het vochtprobleem wel van binnen uit.... |( |(

Nog een tipje: altijd technisch ondergoed (Craft, Odlo, HellyHansen etc.) aan, i.p.v. katoen |( en suc6 8-)

Laatst bewerkt:
Enige nadeel is het feit dat je leer helemaal zeiknat wordt. Daardoor wordt het erg zwaar, lastig om voor een nieuwe sessie aan te trekken en moeilijk droog te krijgen...

en je kan er geen sliders op kwijt .
geweldig... :}
die heb ik nog niet eerder gehoord...iedereen schijt peuken in de regen en hij wil sliders op zijn pak :} :}

met regenbanden kan je knieeen inderdaad...it takes a hole lot of guts :) goed hoor :)

ik heb de zwarte :P :P

Alleen nog niet nodig gehad.... ;)

En nap, kneedown in regen geen probleem hoor met die Pirelli Rain dingskes. In de regen wil ik wel tegen jou rijden :P :P :P

Terug
Bovenaan Onderaan