Race seizoen 2004

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Iedereen een geweldig en succesvol raceseizoen 2004 toegewenst. Dat er maar een hoop rondes gereden worden zonder al teveel problemen. En dat iedereen ook eens op het podium komt te staan.
 
stupid.gif


Allemaal veel Succes voor het aankomende seizoen!
 
Iedereen ook een heel gaaf en heel raceseizoen toegewenst. Voor mij is deze al goed begonnen. Ik heb voor mezelf een 2004 R6 (voor de race) aangeschaft in het kader van laten we het jaar goed van start gaan. :]
 
lijkt mij eerder een dagje vrij rijden op Assen :] , maak je maar niet bezorgd , er zijn ZAC klasse's waar gewoon snoeihard gereden word .
En dat schijnt in 2004 alleen nog maar harder te worden heb ik gehoord.

Nou er nog op blijven zitten O-)
 
lijkt mij eerder een dagje vrij rijden op Assen :] , maak je maar niet bezorgd , er zijn ZAC klasse's waar gewoon snoeihard gereden word .
Ik heb pas wat tijden zitten bekijken van 2003. En inderdaad er wordt voorin de S3 stevig doorgereden......[bluf]gelukkig maar trouwens anders ben ik er te snel uitgekakt[/bluf]
Zandvoort interesseert mij niet zo, trouwens heb er alleen maar gereden tijdens de TOMS. Top S3 rijdt 1.28 op Assen. Ik wil zo snel mogelijk proberen om de 1.30 te halen....vorig jaar na 2x assen reed ik 1.33.17

Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd ook omdat ik nu op een race ZX6 ga rijden en daarmee moet het allemaal wat sneller gaan als op die straat ZX9.
 
Op maandag 05 januari 2004 18:34 schreef Fast Forward het volgende:. Top S3 rijdt 1.28 op Assen. Ik wil zo snel mogelijk proberen om de 1.30 te halen....vorig jaar na 2x assen reed ik 1.33.17

Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd ook omdat ik nu op een race ZX6 ga rijden en daarmee moet het allemaal wat sneller gaan als op die straat ZX9.
wij zijn ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd ;)
 
JA, het gaat nu toch gebeuren...

De race-data van de cup zijn bekend...lekker hoor..26 maart de licentie halen en dan 27 en 28 maart gelijk voor de leeuwen worden gegooid in de juniorstock klasse, tijdens het ONK. (slik)

Nog meer M-F-ers die in de Juniorstock rijden? *D *D
 
JA, het gaat nu toch gebeuren...

De race-data van de cup zijn bekend...lekker hoor..26 maart de licentie halen en dan 27 en 28 maart gelijk voor de leeuwen worden gegooid in de juniorstock klasse, tijdens het ONK. (slik)

Nog meer M-F-ers die in de Juniorstock rijden? *D *D
waar heb je de data gevonden ? op de knmv-cup site is nog niks te zien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan