Race-seizoen 2005 !!!!!

Ik ben van plan om mn "nieuwe" CBR600 wat op te leuken...hij kan namelijk wel een nieuw jasje gebruiken, lekker knallende kleurtjes. ik dacht eigenlijk: aan een hoop fluor-geel een beetje zwart en grijs...daar ga ik me lekker in de winter mee bezig houden (dan lijkt die winter tenminste ook niet zo lang).

(resultaat met piccies tzt plaats ik wel in een poser-topic) 8-)

En volgend jaar ga ik eens een tweede poging ondernemen om te leren rijden op dat ding :o


Een beetje lastig misschien tussen stagelopen en afstuderen in, maar ik hoop eigenlijk wel wat tijd vrij te houden voor heel vééél circuitdaagjes op zolder en zandvoort :]

[me]Kar!n realiseert zich net, dat ze onder de noemer "ZAC en KNMV-cup" aan het replyen is...sorry maar ik kon aandrang om even te uiten dat ik ook al weer erg veel zin heb ik het volgende seizoen niet meer onderdrukken :) [/me]
 
Ga volgend jaar een voorzichtig begin maken in de ZAC!
Heb dit jaar de nodige circuitdagen gedaan en m'n TOMS's gehaald, en heb aardig de smaak te pakken.
Ga een circuitmotor aanschaffen (CBR600), en zo vroeg mogelijk in het seizoen beginnen om mijn circuitvaardigheden te verbeteren.

Ja Rainman, ik denk serieus na over jou CBR.
 
Na dit superdure seizoen, heb ik besloten om voor volgend jaar alleen aan te treden in de cup >600cc en voorrijden voor motorsport-lifestyle.

Misschien nog een dagje gridtimes aansluitend op een race van de cup, maar daar zal het bij blijven.
Geen voorjaarstraining ivm. revisie van het motorblok.

Dus: zac, club MET en andere circuitdagen zijn exit, misschien kan die kleine dan eindelijk op leren sandaaltjes, inplaats van op die plastic dingen rondhuppelen.... 8-)

Ik hoop nog wel een onk superstock race op Assen te rijden, misschien samen met Elduco :o
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond m'n nieuwe motorfiets gekocht :9
K ga volgend jaar voor t eerst in de ZAC rijden met met "nieuwe" motorfiets

(Afbeelding)

De SP1 ga k weer straatklaar maken en de R1 ga k 23 en 24 oktober uitproberen op Mugello. De voorjaarstraining ga k op Cartagena doen van 20 t/m 26 februari 2005 met MSH.
Buiten een voorzichtig begin in de ZAC, ga ik verder met het verwezenlijken van m'n doel (zoveel mogelijk verschillende banen in Europa rijden).

Voor 2005 staat derhalve op het lijstje:
Brands Hatch,
Nordsleife,
Brno (met Hans),
Ochersleben,
Dijon-Prenois,
Magny Cours,
Zandvoort, Zolder en Assen
en wat verder ter tafel komt...
De oude motor van Rafaël Sinke als ik dat zo zie? Ziet er strak uit! Snelle motor hoor! 8-)
 
Heb net een circuit motor gekocht. Kan niet wachten tot volgend jaar!
full

Van de winter lekker mee bezig zijn, en dan volgend jaar ZAC!
 
We hebben ook een nieuwe racertje voor 2005!
127171

Waar moet ik mijn rijnummer opplakken???? :?
 
Ik blijf volgend jaar nog gewoon lekker op mijn ZX6R rijden. Dit jaar helaas niet zoveel kunnen rijden als ik zou willen (tja, financieen). Deze winter lekker sparen, de racer ff beetje opleuken etc. Blijf volgend jaar gewoon lekker in de ZAC...heb het veelste teveel naar me zin daar ;)
 
Effe een vraagje, waar haal ik zo goedkoop mogelijk een zo goed mogelijke racekuip+zitje vandaan? Ben van plan om mijn ZX-6R '04 te verbouwen, alleen heb ik helemaal geen ervaring met racespulletjes enzo. Vroeg me af waar jullie zoal die spullen vandaan halen?
 
Effe een vraagje, waar haal ik zo goedkoop mogelijk een zo goed mogelijke racekuip+zitje vandaan? Ben van plan om mijn ZX-6R '04 te verbouwen, alleen heb ik helemaal geen ervaring met racespulletjes enzo. Vroeg me af waar jullie zoal die spullen vandaan halen?

Bij Mobu dus, ik en nog 2 andere zijn hier bezig om onze ZAC fietsjes klaar te stomen voor het nieuwe (volgende) seizoen, dus voor kuipjes, steppies, uitlaten, grotere radiateur, afstellen (dyno) enz enz bel Mobu, vraag naar Frank JR, en regel het maar. www.mobu.nl voor alle info.
(PS frank rijd zelf ook ZAC)
 
Bedankt schuimpie!! :} Da's alleen een beetje ver weg, ik kom uit Spijkenisse. Maar ik heb er ongetwijfelt iets aan.
 
Bedankt schuimpie!! :} Da's alleen een beetje ver weg, ik kom uit Spijkenisse. Maar ik heb er ongetwijfelt iets aan.
Anders kijk je even op www.ebay.de afdeling motoren acc. en dan vind je heus wel wat van je gading!

Of bel even met Theo vd Berg in Brabant 0651707392 ook een kuipen fabrikant!
 
Laatst bewerkt:
Effe een vraagje, waar haal ik zo goedkoop mogelijk een zo goed mogelijke racekuip+zitje vandaan? Ben van plan om mijn ZX-6R '04 te verbouwen, alleen heb ik helemaal geen ervaring met racespulletjes enzo. Vroeg me af waar jullie zoal die spullen vandaan halen?
Complete race kuip voor €400,- in alle gewenste kleuren. Dus onder en bovenkuip. Voor en achterspatbord, kontje en bodemplaat alles van Polyester. Dit bij Polyester Racing Parts in Wintelre (Brabant)

Goedkoop genoeg :? :}

Mail mij voor meer info!
 
Terug
Bovenaan Onderaan