Race-seizoen 2005 !!!!!

Jasa-GSXR

Die hard MF'er
26 dec 2003
599
1
Oss
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze volgend jaar een overstap zullen/willen maken van ZAC naar KNMV-cup (of zelfs ONK).

Wat zijn jullie plannen/ambities voor het volgende seizoen?????
 
Je bent er lekker vlot bij, seizoen is net 1 dag geleden afgelopen ;)

Maar mijn plannen zijn :
[*]ZAC
[*]KNMV cup
[*]Race Academy (instr.)
[*]MSL (marshall)
[*]Een voorjaarstraining
[*]CRT cursus i.v.m. cup plannen.

En als ik nog tijd over heb, hier en daar wat circuitdagen. Spa staat ook nog op mijn verlanglijstje en ik wil ook wel eens een kijkje nemen bij de Putoline cup.

Los hiervan moet mijn motor nog wat aangepast worden en heb ik plannen om het vervoer van en naar de diverse circuits wat te veraangenamen.

Ik weet niet of ik alles in 2005 kan realiseren, maar we zien wel.
Maar wat zijn jouw plannen ?
 
Je bent er lekker vlot bij, seizoen is net 1 dag geleden afgelopen ;)

Maar mijn plannen zijn :
[*]ZAC
[*]KNMV cup
[*]Race Academy (instr.)
[*]MSL (marshall)
[*]Een voorjaarstraining
[*]CRT cursus i.v.m. cup plannen.

En als ik nog tijd over heb, hier en daar wat circuitdagen. Spa staat ook nog op mijn verlanglijstje en ik wil ook wel eens een kijkje nemen bij de Putoline cup.

Los hiervan moet mijn motor nog wat aangepast worden en heb ik plannen om het vervoer van en naar de diverse circuits wat te veraangenamen.

Ik weet niet of ik alles in 2005 kan realiseren, maar we zien wel.
Maar wat zijn jouw plannen ?
Wat is MSL?????(wat hoe en waar?)
Ik blijf voorlopig in ZAC, het is leuk en gezellig en ik moet nog heel veel leren.

Ik wil volgend jaar meer endurance (Zolder, Spa, Oschlersleben) gaan rijden, met Pruus in het team hoop ik.
Trouwens, als je nog van je 750 af wil, ben ik geintereseerd ;) .
 
Wat is MSL?????(wat hoe en waar?)
Ik blijf voorlopig in ZAC, het is leuk en gezellig en ik moet nog heel veel leren.

Ik wil volgend jaar meer endurance (Zolder, Spa, Oschlersleben) gaan rijden, met Pruus in het team hoop ik.
Trouwens, als je nog van je 750 af wil, ben ik geintereseerd ;) .
MSL=Motorsport Lifestyle. En die 750 blijft lekker volgend jaar, heb ik erg veel plezier mee. Ik ga er dan ook maar een paar kleine dingen aan veranderen. Uitlaat wordt vervangen, voorvering krijgt WP race mod en er komt een nieuwe bovenkuip op. Dit natuurlijk naast een grote onderhoudsbeurt.
 
Hoi race vrienden,

Mijn plannen voor 2005 zijn, mijn verder ontwikkelen in de ZAC.
In het voorjaar een wegrace cursus te gaan volgen om mijn B-licentie te gaan halen bij de KNMV.
KNMV-Cup lijkt me leuk, zal dan toch voor sponsors moeten gaan kijken.
Tussen de ZAC races door, inschrijven bij MSL om meer ervaring op te doen en andere CRT dagen.
Ook eens een keertje op Zolder te gaan rijden, en zie verder wel.
Alles hangt af van het financieële plaatje.

Yama R6 zac.nr:344
 
Off the topic!
Voor de mensen die volgend jaar aan KNMV-cup mee willen doen en nog geen een borgtang hebben.

Ik zie overaal op de race-shop sites dat er 1 zelfde type borgtang aangeboden wordt voor een prijs van 40-45 euro.(hopmotorsport, racing-bikes enzv.)

Bij Vos-Oss in Oss verkopen ze deze voor 26 euro!!!
In R'dam (http://www.petersclassicbikeparts.nl/) kan je een borgtang voor 30 euro kopen (heb ik ook gedaan).
 
MSL=Motorsport Lifestyle. En die 750 blijft lekker volgend jaar, heb ik erg veel plezier mee. Ik ga er dan ook maar een paar kleine dingen aan veranderen. Uitlaat wordt vervangen, voorvering krijgt WP race mod en er komt een nieuwe bovenkuip op. Dit natuurlijk naast een grote onderhoudsbeurt.

Ennhheeee Hans ik zou maar een beetje opschieten met dat vervoer anders ben je je vrouw binnenkort kwijt aan zo'n patser in een NISSAN, ;)
 
Je bent er lekker vlot bij, seizoen is net 1 dag geleden afgelopen ;)

Maar mijn plannen zijn :
[*]ZAC
[*]KNMV cup
[*]Race Academy (instr.)
[*]MSL (marshall)
[*]Een voorjaarstraining
[*]CRT cursus i.v.m. cup plannen.

En als ik nog tijd over heb, hier en daar wat circuitdagen. Spa staat ook nog op mijn verlanglijstje en ik wil ook wel eens een kijkje nemen bij de Putoline cup.

Ik weet niet of ik alles in 2005 kan realiseren, maar we zien wel.
Nou,dat zijn mijn plannen ook ongeveer als het fin.plaatje het toelaat!
Anders blijf ik gewoon in de ZAC met wat Buitenlandse circuits erbij!

Blijf nogwel een jaartje op mijn R1 rijden of er moet een mooi bod op komen....dan gaat ie weg! ;)
 
Op voorwaarde dat mijn lijf weer O.K. is, gaan we voor de z.a.c. competitie en een massa circuitdagen ( zeker de speedweek van Wilco) en dan graag ook Brno, verder de gekende circuits ( Assen,Spa,Zandvoort,Croix,Mugello) en wat verder nog voorgeschoteld wordt!!!! :]
 
Hey Yasa,
ik begrijp dat je interesse hebt in een GSXR 750. Hans wil hem houden, maar ik denk erover om de mijne te verkopen. Hij is voorzien van een Powercommander, Öhlins voorveren en achterschokbreker. Ik rijd KNMV-cup >600 en ZAC (S3). Ik wil volgend jaar waarschijnlijk <600 rijden.

Mail me maar als je interesse hebt voor foto's enz. baratomoto@yahoo.com
 
Hey Yasa,
ik begrijp dat je interesse hebt in een GSXR 750. Hans wil hem houden, maar ik denk erover om de mijne te verkopen. Hij is voorzien van een Powercommander, Öhlins voorveren en achterschokbreker. Ik rijd KNMV-cup >600 en ZAC (S3). Ik wil volgend jaar waarschijnlijk <600 rijden.

Mail me maar als je interesse hebt voor foto's enz. baratomoto@yahoo.com
Ik heb een 600 K1 voor jou , kunnen we ruilen ;) .
WP veren voor en achter, LSL stuurdemper, PCIII, stalenreml., +/-600 racekm's en nog nooit ermee gevallen.
:) :) :)
 
Dat zal helaas niet gaan. Heb namelijk geld nodig en zal waarschijnlijk pas in het begin van het volgende seizoen een andere kunnen kopen en anders zelfs een jaar overslaan (snik). Hoor 't wel als je evengoed interesse hebt...
 
Ik blijf lekker KNMV-CUP Rijden boven 600 !!
En wil de wedstrijden van het ONK superstock op assen ook allemaal mee gaan doen :9 :9 In 2005.

25/26 September maak ik mijn debuut in het ONK
Heb er nu al zin in :z :z
 
Komende winter op zoek naar sponsors. Lukt dit niet genoeg dan ga ik niet mijn racelicentie halen voor een a of b licentie. Maar dat rij ik de ZAC op Assen en een wedstrijd met Docshop. Verder een paar circuitdagen maar dan 2 of 3 dagen achter elkaar op Assen ofzo met Prospeed. Lekker met de caravan enzo en veel minder tijd kwijt aan vervoer en bus leegmaken, inladen etc etc. En huisje kopen wat er eens van moet komen.

Bij wat sponsors worden de raceplannen veel verder uitgebreid :9
 
Bij wat sponsors worden de raceplannen veel verder uitgebreid :9
Meut!
Gewoon gaan cuppen,leer je tenminste rijden ipv crashen.
Geen excuses zoeken om niet te cuppen,je hebt de hele winter nog om de fiets te perfectioneren en xtra velgen te zoeken.
Ga alvast wat aan je conditie doen ofzo en laat dat bier staan!
Fietsen/zwemmen en wat krachttraining is altijd handig...
En belangrijk....plan een goede voorjaarstraining,ga ik wel mee.
 
Komend seizoen komt er een nieuwe Soes 750 gedeeltelijk gesponsord met weer alles erop en eraan.
De 600 blijft ook als reserve fiets zijn dienst doen.

Einde jaar 2004 nog een weekje met Zeelenberg naar de speedweek, om flink bij te leren.
KNMV-cup
Zac blijf ik ook doen
In ieder geval weer bijna alle gridtimesessies van de CRT
Spa 2dagen zeker te weten :)
Mugello wil ik graag gaan rijden
Sachensenring idem dito
Zolder en Zandvoort zal ik ook nog een paar x wezen
En einde seizoen 2005 weer een Speedweek of iets dergelijks.
 
Ik ga van 't winter m'n 600tje maken, oftewel van 3 blokken 1 goed blok maken.
En dan wil ik volgendjaar mee rijden in de ZAC en veel circuitdagen rijden op Zandvoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan