Race/solo Seat ZX7-R, maar welke kleur?

Welke kleur solo/race seat?

  • rood met wit vlak?

    Stemmen: 8 57,1%
  • geheel rood?

    Stemmen: 3 21,4%
  • zwart met wit vlak?

    Stemmen: 1 7,1%
  • geheel zwart?

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders namelijk............

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Zealot

MF veteraan
7 feb 2003
6.595
13
Harderwijk
beste M-F'ers,

In de winter ben ik van plan een Solo/race seat te kopen voor mijn ZX7-R, alleen ik zit nog te tobben over de kleur........

- rood met een wit vlak?
- geheel rood?
- zwart met wit vlak?
- geheel zwart?

hierover wou ik graag een polletje maken om jullie mening te horen.....

ik heb nog wel een foto zoals die nu is, maar ik kan absoluut niet fotoshop'en
mischien dat iemand mij hierme kan helpen, zodat er een beeld komt van hoe het er dan uit komt te zien.

uiterraard ben ik ook van plan de velgen te powdercoaten (deze zijn nu orgineel,paars) ik denk deze gewoon zwart te maken.

info of/en advies zijn altijd welkom,

alvast wat vraagjes:
- hoe monteer je zon ding eigenlijk(waar komt die allemaal vast te zitten op het subframe?
- kan mijn undertay er nog wel in???

bedankt.
 
hier wat foto's waar men mee kan fotosoepen.......

N65TW43L1G10


42R9HFYZA9FF


5Q4PD44P121E


4RMGXV49153R


momenteel heb ik in mijn hoofd: zwart met wit vlak, zwarte(of rode) velgen
 
De velgen zwart vind ik een zeer goed plan. De kleur wat je nu hebt, vind ik minder mooi.

Is er ergens een of andere site die mij bepaalde begrippen kan uitleggen. Want ik heb eigelijk heel erg weinig verstand van motors en bepaalde (engelse) begrippen die hier (op het forum) gebruikt worden.
 
bedankt voor de reacties zover

hier heb ik een met paint(standaard op windows :+ )gemaakte foto

ik denk dat ik tog terug kom op dat zwart wit........

THHLOWW78050
 
waarom maak je de rest ook niet zwart? (tank enzo)
Of gaat dat niet zo makkelijk?

nee spuiten is erg duur!! en de lak is prima hoor, het gaat aleen om het kontje, ik ga een kont kopen die zo ook in de racerij gebruiken(zonder dat er een pasagier achterop kan) deze moet gespoten worden (al duur zat!!!) ik zit alleen te piekeren welke kleur...........
doug_zx7rr.jpg


4RMGXV49153R


9268AQLCI48P
 
Ik zou gaan voor een rode achterkant met wit vlak (en misschien witte velgen :9~ ), maar ik blijf de ZX-7R het mooiste vinden in Kawa groen. Dat paars is in ieder geval om te :r
 
wat ook een idee is:

dat kontje in het gezocht/te koop gedeelte van Green fear kopen, en dan het paarse rood spuiten.......

maar wat is zon complete kont met kleine beschadigingetjes waard? weet iemand dat?
 
Laatst bewerkt:
asd.jpg


Ik heb beetje snel wat gedaan. Ben niet echt een helm in beetje realistische kleuren. heb de kleur van je tank gepakt en het kontje van die ene race motor. maargoed het resultaat ziet er niet uit.

maar ik zou het dus helemaal rood maken en de velgen zwart.
 
bedankt voor de mooie tekening, rood is wel mooi inderdaad, wat heeft me'n moto nu een dikke kont :+


wite velgen vind ik minder........
 
bedankt voor de mooie tekening, rood is wel mooi inderdaad, wat heeft me'n moto nu een dikke kont :+


wite velgen vind ik minder........

Heb hem ietswat moeten uitvergroten anders moest ik teveel wegwerken :P
en de foto van die kont is van een iets andere positie genomen, waardoor het niet echt mooi lijkt.

Zwarte velgen lijken me ook stuk handigere qua poetswerk. Wit is altijd snel smerig lijkt me zo. Of valt dat wel mee?
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ietswat moeten uitvergroten anders moest ik teveel wegwerken :P
en de foto van die kont is van een iets andere positie genomen, waardoor het niet echt mooi lijkt.

Zwarte velgen lijken me ook stuk handigere qua poetswerk. Wit is altijd lijkt me zo. Of valt dat wel mee?

wit te?
ik weet niet ik probeer een foto te zoeken van een 7r met witte velgen............
 
nee niet slecht, jammer dat het geen groen is *D
ik heb jou trouwens een mail gestuurt over dat kontje, komt goed :)
Maar wel je velgen en frame polijsten he :}

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/123425/f5d9fe0ef667bd6982190ab307806243 (achterkant.jpg2.jpg)​
 
he hallo, ontving net jouw voicemail, jammer dat het niet doorgaat, maar het is natuurlijk jouw keus. Trouwens ik vind dat erg duur om dat kontje voor dat bedrag te laten spuiten!! :o Maar mocht je nog van gedachten veranderen, je weet me te vinden! Vragg het nog eens bij een kennis die autospuiter is ofzo, misschien is er wel iemand op het forum die het kan doen??
 
zeker voor het roodwit gaan.
het nadeel van de zx7r vind ik dat het net lijkt alsof het 2 motor waren die aan elkaar zijn geplakt.
met de roodwitte achterkant wordt het weer een geheel en ziet hij er echt top uit
 
zeker voor het roodwit gaan.
het nadeel van de zx7r vind ik dat het net lijkt alsof het 2 motor waren die aan elkaar zijn geplakt.
met de roodwitte achterkant wordt het weer een geheel en ziet hij er echt top uit

Maar ja dan kun je zeggen dat de hondas en suzis uit meerdere motoren in elkaar gezet zijn

Kan ook waar zijn want echt spannend zijn die kleuren niet .

Mijn mening voor jouw zx7r is gewoon orginele kleuren aanhouden
Al betent dit dat hij uit 2 motoren bestaat hehe

Is gewoon de mooiste vind ik
Beslist geen zwart .
Ik zou hem helemaal groen spuiten , ik snap niet dat iemand een rode kawasaki
koopt , dan koop je toch een ducati als je rood mooi vindt |(
 
zeker voor het roodwit gaan.
het nadeel van de zx7r vind ik dat het net lijkt alsof het 2 motor waren die aan elkaar zijn geplakt.
met de roodwitte achterkant wordt het weer een geheel en ziet hij er echt top uit

ik heb ook rood(wit) gestemd, vind ik persoonlijk het mooiste en de rest eerlijk gezegd geen gezicht, ook de originele kleurstelling niet om dezelfde reden als het gequote gedeelte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan