Race tankdop voor diverse Suzuki modellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijenhuis

MF'er
23 aug 2009
176
0
Zwart geanodiseerde tankdop voor onderstaande Suzuki modellen:

• SV650/SV650S (2003 - 2008)
• SV1000/SV1000S (2003 - 2008)
• GSXR600 (2004 - 2008)
• GSXR750 (2004 - 2008)
• GSXR1000 (2003 - 2008)
• GSXR1300/HAYABUSA (2008-)

Past misschien ook op andere modellen met drie gaten, maar dat weet ik niet zeker.

Prijs: 60 Euro inclusief verzenden.
full
 
Dat weet ik helaas niet. Als je van je huidige tankdop een paar maten kan nemen, kan ik zien of hij past.
Graag de steekcirkel van de gaten (of de afstand onderling) en de binnen- en buitenmaat van het afdichtingsrubber aan de onderzijde meten. Dan weten we het.
De gaten zitten niet allen op dezelfde afstand van elkaar.
 
Ik heb precies diezelfde dop voor mijn k7 gekocht NIEUW voor 30 euro. Via Ebay. Voor deze prijs heb je er dus twee nieuw.
 
Dan koop jij deze toch voor 60 euro. Het is precies hetzelfde ding. Ik heb die van mijn uit HongKong gehaald. Als je via PayPal betaald doen die chinezen hem gelijk op de post en 5 dagen later heb je dat ding hoor.

Je moet ook wel een beetje goed kijken. Op Ebay heeft hij al ruim 6000 artikelen verkocht met 99,4% positieve feedback. Kleine kans dus dat je je product niet krijgt.
 
Laatst bewerkt:
ik koop mijn artikelen altijd in Roemenië, tis wel wat lang wachten maar het komt ooit nog wel deze kant op, hoop ik...... :+
 
ik koop mijn artikelen altijd in Roemenië, tis wel wat lang wachten maar het komt ooit nog wel deze kant op, hoop ik...... :+


Je wijst het zeker aan in nederland, het word dan naar roemenie verscheept. Daar gedemonteerd en zo via de post naar jou gestuurd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan