Race tweeling is de pineut

Nou, zo kan hij wel weer.

Ontopic mensen!
Geen taalfoutjes van anderen meer verbeteren of doden in Duitsland en Nederland tellen, het gaat hier over de tweeling en hun rijbewijzen.
 
Go MGG go!!! *O* Zet die moraalridders/muggenzifters maar ff op hun plek! dat eeuwige gezeik op spelfoutuh en dergelijken altijd :r :X

Maaruh Twins:
Wetuh jullie al meer? het is vrijdag! O-)
:W
 
Laatst bewerkt:
Nou, zo kan hij wel weer.

Ontopic mensen!
Geen taalfoutjes van anderen meer verbeteren of doden in Duitsland en Nederland tellen, het gaat hier over de tweeling en hun rijbewijzen.


Niet zo strak modden hoor. :P tis een topic over hardrijden en ook een forum, een plek waar verschillende meningen samenkomen. Ik vind het vermakelijk en leerzaam.

\Edit meangreengirl: Ontopic had ik gezegd. \

te strak. :/
 
Dit word nog even op de blaartjes zitten deze zomer zonder rijbewijs.

Klaagschrift werd behandeld maar er word heel stereo type naar dit soort zaken gekeken.
ze leggen de verklaringen van de agenten erbij en onze verklaringen en daar blijft het bij.

Er werd verder nergens naar gekeken dus kon dit eigenlijk al verwachten.
Dat gebeurd pas waneer de zaak voorkomt en worden allerlij tegenargumenten van onze verdediging naast elkaar gelegt om te bewijzen dat de meetwijze van de agenten incorrect was of niet dat beslist de rechter maar.

Tot nu toe staan wij heel sterk in deze zaak en zou graag de uitspraak van de rechter willen horen.

Binnen 6 maanden word deze zaak behandeld.
Nu nog 3 maanden wachten op me rijbewijs.


intussentijd ga ik maar wat meer circuit dagen inplannen. :]
 
Laatst bewerkt:
Dit word nog even op de blaartjes zitten deze zomer zonder rijbewijs.

Klaagschrift werd behandeld maar er word heel stereo type naar dit soort zaken gekeken.ze leggen de verklaringen van de agenten erbij en onze verklaringen en daar blijft het bij.

Er werd verder nergens naar gekeken dus kon dit eigenlijk al verwachten.
Dat gebeurd pas waneer de zaak voorkomt en worden allerlij tegenargumenten van onze verdediging naast elkaar gelegt om te bewijzen dat de meetwijze van de agenten incorrect was of niet dat beslist de rechter maar.

Tot nu toe staan wij heel sterk in deze zaak en zou graag de uitspraak van de rechter willen horen.

Binnen 6 maanden word deze zaak behandeld.
Nu nog 3 maanden wachten op me rijbewijs.


intussentijd ga ik maar wat meer circuit dagen inplannen. :]


Je/ jullie hebben het stereotype natuurlijk ook wel heel erg bevestigd.
Jong, snelle motor te hard rijden....precies wat jullie hebben gedaan.

Waar basseer je op dat je sterk in je zaak staat? Enige wat ik heb gelezen is dat je het niet eens bent met de meetwijze. Dat kan natuurlijk maar heb je ook daadwerkelijk bewijs dat de meetwijze fout was?
Betwijfel of de uitdraai 'waar je het over gehad hebt zo'n hard bewijs is als je hoopt. Je kan in de tussentijd vanalles aan je motor gedaan hebben.

Veel plezier met je circuitdagen...1 tip voor het circuitrijden overschat je kunnen niet en begin bij het begin.....
 
Laatst bewerkt:
Je/ jullie hebben het stereotype natuurlijk ook wel heel erg bevestigd.
Jong, snelle motor te hard rijden....precies wat jullie hebben gedaan.

Waar basseer je op dat je sterk in je zaak staat? Enige wat ik heb gelezen is dat je het niet eens bent met de meetwijze. Dat kan natuurlijk maar heb je ook daadwerkelijk bewijs dat de meetwijze fout was?
Betwijfel of de uitdraai 'waar je het over gehad hebt zo'n hard bewijs is als je hoopt. Je kan in de tussentijd vanalles aan je motor gedaan hebben.

Veel plezier met je circuitdagen...1 tip voor het circuitrijden overschat je kunnen niet en begin bij het begin.....
Ik heb eigenlijk wel de zelfde gedachte, verklaard een politie agent niet altijd alles onder eed?
Dus hij spreekt ten allertijd de waarheid dus hullies argument is niet valide!
 
Ik heb zojusit t gehele topic doorgelezen! geweldig ik heb in me broek gezeken van t lachen! wat een zeikerds zitter er toch op t motorforum! iedereen rijdt wel is 200 of je nou 18 bent of 55... je hebt dat ding niet om 100 te tuffen( of je moet een goldwing rijden chopper etc)
 
Ik heb zojusit t gehele topic doorgelezen! geweldig ik heb in me broek gezeken van t lachen! wat een zeikerds zitter er toch op t motorforum! iedereen rijdt wel is 200 of je nou 18 bent of 55... je hebt dat ding niet om 100 te tuffen( of je moet een goldwing rijden chopper etc)
ben je toch wel even mee bezig geweest dan haha :P
 
Dit word nog even op de blaartjes zitten deze zomer zonder rijbewijs.
]

Als jij werkelijk claimt zoveel geld te hebben kun je je toch ook de boete voor rijden zonder rijbewijs veroorloven toch 8-)

En veel plezier met circuitrijden.. als dat een beetje te doen was had ik misschien niet eens mijn motorrijbewijs gehaald maar alleen circuit gereden.. Geen auto's die je doodrijden, hard rijden zonder boetes, lekker sturen ipv alleen maar rechtuit.

Alleen hoe breng je je motor erheen als je geen rbw hebt?
 
Als jij werkelijk claimt zoveel geld te hebben kun je je toch ook de boete voor rijden zonder rijbewijs veroorloven toch 8-)

En veel plezier met circuitrijden.. als dat een beetje te doen was had ik misschien niet eens mijn motorrijbewijs gehaald maar alleen circuit gereden.. Geen auto's die je doodrijden, hard rijden zonder boetes, lekker sturen ipv alleen maar rechtuit.

Alleen hoe breng je je motor erheen als je geen rbw hebt?
Ik ben ook heel benieuwd naar wat de uitkomst zal zijn. Maar zelf gok ik dat het allemaal niet zoveel zal uitmaken.

Ik hoop natuurlijk het beste.
 
ben wel benieuwd, maar STEL (laten we even aan nemen dat het ook echt zo is, dat ze echt 25kw waren en alle andere blabla) dat ze zo hard niet KONDEN dan wor dit nog interessant :Y

Dat konden ze ook niet...
200km/u met 25 KW red je gewoon echt niet.
Dus de meting van de agent slaat nergens op.
 
Als jij werkelijk claimt zoveel geld te hebben kun je je toch ook de boete voor rijden zonder rijbewijs veroorloven toch 8-)

En veel plezier met circuitrijden.. als dat een beetje te doen was had ik misschien niet eens mijn motorrijbewijs gehaald maar alleen circuit gereden.. Geen auto's die je doodrijden, hard rijden zonder boetes, lekker sturen ipv alleen maar rechtuit.

Alleen hoe breng je je motor erheen als je geen rbw hebt?





Waar claim ik zoveel geld te hebben en wat is tegenwoordig veel geld?
Yup lekker slim zonder rijbewijs nu rijden is een misdrijf voor mij.

Daarbij komt niet alleen een boete, maar het voertuig waar je een misdrijf mee pleegt word gelijk verbeurd verklaard en is dan gelijk van justitie.
Vervolgens word me K9 verkocht voor 1000 euro en ben je wel duurder uit als een boete.

Onze fietsen gaan op onze aanhangwagen en worden aangekoppelt aan de auto vervolgens rijd mijn vriendin of iemand van de motostore in barendrecht ze naar zandvoort.
 
Is kijke of de rechter dat ook vind

Reken daar inderdaad maar niet zo op -O-

Meegemaakt:
Maat met 120 gemeten op 80, hij reed nog geen 100.
Ze hadden hem "zogenaamd" 1300 meter gevolgd met 120 gemiddeld :?
Vanuit stilstand op een weg van 2000 meter lang. (stuk tussen de twee kruisingen) ingehaald en daarna staande gehouden op de tweede kruising.

Ah kat in het bakje, eindelijk heb ik eens wat aan mijn natuurkunde en versnellingskrachten. *O* *O*
Alles netjes op papier uitgerekend, 120 gemeten op dat 2000 meter stukje (1300 meter volgtijd) was echt onmogelijk met die Fiesta en dan ook nog inhalen en staande houden.
Daar hadden ze dus 700 meter voor, 0 naar 120 volgen inhalen minstens 130 en dan weer stoppen uitstappen en staande houden :')

Commentaar rechter na bekijken meting: tja, je moet gewoon niet te hard rijden, next :? B| :( :(

Rechtenstudie -> dat doe je dus wanneer je niets anders kunt (sorry voor de generalisatie van onze alpha studenten met pretpakket)

Kortom wees er maar niet zo zeker van dat je wint
 
Laatst bewerkt:
Reken daar inderdaad maar niet zo op -O-

Meegemaakt:
Maat met 120 gemeten op 80, hij reed nog geen 100.
Ze hadden hem "zogenaamd" 1300 meter gevolgd met 120 gemiddeld :?
Vanuit stilstand op een weg van 2000 meter lang. (stuk tussen de twee kruisingen) ingehaald en daarna staande gehouden op de tweede kruising.

Ah kat in het bakje, eindelijk heb ik eens wat aan mijn natuurkunde en versnellingskrachten. *O* *O*
Alles netjes op papier uitgerekend, 120 gemeten op dat 2000 meter stukje (1300 meter volgtijd) was echt onmogelijk met die Fiesta en dan ook nog inhalen en staande houden.
Daar hadden ze dus 700 meter voor, 0 naar 120 volgen inhalen minstens 130 en dan weer stoppen uitstappen en staande houden :')

Commentaar rechter na bekijken meting: tja, je moet gewoon niet te hard rijden, next :? B| :( :(

Rechtenstudie -> dat doe je dus wanneer je niets anders kunt (sorry voor de generalisatie van onze alpha studenten met pretpakket)

Kortom wees er maar niet zo zeker van dat je wint
pff wel slecht als het echt zo werkt.. maar dan nog, een Fiesta kan wel 120 rijden, een 25kw geen 200 :P
 
pff wel slecht als het echt zo werkt.. maar dan nog, een Fiesta kan wel 120 rijden, een 25kw geen 200 :P


wij hebben de dag erna de motorfietsen op de testbank gezet.

170 km/h op de testbank dus dat is zonder wrijving van de banden op het wegdek zonder luchtweerstand en zonder duo passagier.

( Op moment van staandehouding had ik me vriendin achterop. )

Ja ik snap dat je er mee heb kunnen kloten en hem teruggedraait of iets dergelijk maar is dat niet een erg slap excuus van de Ovj om mijn testbank meting van tafel af te vegen?

Dan hadden de agenten die wel 210 moesten rijden om ons bij te trekken de motorfietsen lekker in beslag moeten nemen en een technische onderzoek ernaar laten doen?

Gaat er dan geen lampje branden als je twee 18 jarige bestuurders staandehoud voor 100 % overschrijding van de max snelheid en de motorfietsen op papier 25 kw zijn?


Niet alleen om deze reden vecht ik deze bekeuring aan.
Ook zijn wij beide op 1 meting bekeurd wat ook niet mag.
Wij reden duidelijk anderesnelheden tegenover elkaar.

Ook weet ik zeker dat deze agenten zoals in het Pv staat beschreven niet 1 km met de snelheid 200km/h 100 meter achter ons hebben gereden.

Ik heb over ongeveer 800m gas geven en dat was net na het invoegen op de A4.

( let op hier reden ze zeker niet achter ons spiegels en dodehoek gecheckt. )

Wij gingen beide al snel weer van het gas af omdat ik al ver van te voren een auto naar de meest linkerbaan zag gaan.

op moment van gas loslaten kijk ik in me spiegel zie een KLPD bak heel snel en heel dichtbij in me spiegel naderen.

In dit tijdbestek van ongeveer 3 sec kijk ik naar me teller en zie ik 110 staan ( op het gas af geremd ).

ik geef duidelijk toe te snel gereden te hebben maar 87 km/h overschrijving van de max snelheid voelt voor mij gewoon alsof ik een poot word uitgedraaid.



Edit: ik heb nog een andere uitdraai en die gaat wel tot de 170.

PS: de man van de dyno jet vertelde mij dat mijn fiets wel heel slecht liep voor een 25 KW fiets.
Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
wij hebben de dag erna de motorfietsen op de testbank gezet.
Dat zal voor de rechter niet zo relevant zijn. Het enige punt dat je hebt is dat ze met die snelheid je motor inderdaad op een vermogensbank hadden moeten zetten en moeten kijken of hij wel echt 25 kw was gezien jullie (vermeende) snelheid.
[~[url="http://img811.imageshack.us/img811/6527/img1985q.jpg"]afbeelding~][/URL]

Edit: ik heb nog een andere uitdraai en die gaat wel tot de 170.
Dat zegt toch helemaal niets? Een versnelling hoger en die grafiek (de snelheden) ziet er heel anders uit...
 
Reken daar inderdaad maar niet zo op -O-

Meegemaakt:
Maat met 120 gemeten op 80, hij reed nog geen 100.
Ze hadden hem "zogenaamd" 1300 meter gevolgd met 120 gemiddeld :?
Vanuit stilstand op een weg van 2000 meter lang. (stuk tussen de twee kruisingen) ingehaald en daarna staande gehouden op de tweede kruising.

Ah kat in het bakje, eindelijk heb ik eens wat aan mijn natuurkunde en versnellingskrachten. *O* *O*
Alles netjes op papier uitgerekend, 120 gemeten op dat 2000 meter stukje (1300 meter volgtijd) was echt onmogelijk met die Fiesta en dan ook nog inhalen en staande houden.
Daar hadden ze dus 700 meter voor, 0 naar 120 volgen inhalen minstens 130 en dan weer stoppen uitstappen en staande houden :')

Commentaar rechter na bekijken meting: tja, je moet gewoon niet te hard rijden, next :? B| :( :(

Rechtenstudie -> dat doe je dus wanneer je niets anders kunt (sorry voor de generalisatie van onze alpha studenten met pretpakket)

Kortom wees er maar niet zo zeker van dat je wint
Precies.... Als meneer de voorzitter en de OvJ niet al zoveel van dezelfde smoesjes hadden gehoord dan hadden ze er met meer aandacht naar gekeken. Je kan nog zoveel argumenten hebben in vorm van berekeningen of testbank uitdraaien het maakt geen zak uit. Ze vegen het met één beweging van tafel en jij krijgt gewoon dat wat hij van plan was jou te geven. Zolang jij niet van goede komaf bent en niet met hun en hun vrindjes bij de zelfde rotary zit heb je gewoonweg geen schijn van kans.

Het enige wat ze doen is wachten met lachen totdat jij weer weg bent.

In dezelfde periode dat dit bij mij speelde is hier in NL een prinsesje haar rijbewijs kwijt geraakt. Die kan een privé chauffeur betalen als het moet. Maar die kreeg haar RBW met 10 dagen terug. En dezelfde periode waren 5 kærels van de rotary tegen elkaar aan het racen in hun 5 ferrari's met snelheden boven de 200 en dus door het overige verkeer heen aan het scheuren met de nodige gevaarzetting. Alle 5 binnen 10 dagen hun RBW terug.

Het zijn gewoon viezerikken die een portie vrindjes politiek niet schuwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan