Racefit growler verbouwen???

ferry157

MF'er
31 okt 2008
70
0
epe
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een beetje zitten rond kijken voor uitlaten en nou vind ik voor een R1(07/08) niet veel uitlaten mooi ja de m1 termignoni maar die is niet tebetalen en tekoop zeker?Ik zat op de site van racefit tekijken en nou zag ik de Growler maar die is er niet voor een R1(07/08) maar wel voor een zx10r en een gixxer 1000(k7/k8) als ik nou een uitlaad bestel voor een zx10 kan ik die dan laten verlassen zodat hij op een r1 past en hetzelfde gemonteerd zit als de m1 termignoni of zoals bij een zx10r?Is er dan ook een andere undertail vervanging ivm de orginele 2dempers?
Hebben jullie toevallig foto's van iets dergelijks?
Alvast bedankt he groeten ferry
 
Een uitlaat valt altijd pas te maken met een handige lasser, heb zelf ook altijd uitlaten gekocht die niet pasten en dan verlast. Ik heb alleen geen idee hoe het kontje er bij een r1 uitziet wanneer de dempers eraf zijn, dit zal je zelf moeten beoordelen.
 
Een uitlaat valt altijd pas te maken met een handige lasser, heb zelf ook altijd uitlaten gekocht die niet pasten en dan verlast. Ik heb alleen geen idee hoe het kontje er bij een r1 uitziet wanneer de dempers eraf zijn, dit zal je zelf moeten beoordelen.


dat weet ik ook wel |(

maar dat doe je op een oud barrel, niet op een nieuwe/recente R1...
 
Terug
Bovenaan Onderaan