Racegaas project ZXR750

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Ik had naar aanleiding van een mede forumgebruiker het plan bedacht om racegaas op mijn motor te plaatsen. Ik wil hierbij jullie mee laten kijken naar de resultaten:

racemesh1.jpg

racemesh2.jpg

racemesh3.jpg

racemesh4.jpg
 
ziet er wel erg netjes uit :9

heb je ook nog wat foto's hoe je het gedaan hebt enzo?
 
Helaas geen foto's tijdens het "ontwikkelen".

Kan wel vertellen hoe ik het gedaan heb, maar dat post ik na zeven uur.
Moet nu eerst even naar huis om te eten en post daarna in een stappenplan hoe ik het heb gedaan.

Volgens mij staat er overigens ook wel ergens in een HOWTO topic hoe je zoiets kunt doen.
 
Oke, in de howto staat hoe je het kunt doen.

Het enigste verschil is dat ik racegaas bij Autostyle heb besteld en dat ik ruitenkit heb gebruikt om het vast te zetten.

Ruitenkit is erg stevig, maar ook weer elastisch.

Stappenplan is eigenlijks indentiek aan de HOWTO!


Ik kan hier de hele dag wel naar blijven kijken. Vind het echt zo supergaaf staan *D
 
Ow jah, heb dankzij een tip van weer een andere forum gebruiker mijn beide lampen laten branden op dimlicht.

Gewoon een H4 fitting in de linker koplamp (waar normaal H1 in zit) en je kunt de bedrading gewoon aansluiten. Deze is er namelijk al geschikt voor.
 
Ziet er zeker netjes uit! Grote nadeel er aan vind ik alleen dat ik dan m'n nieuwe glimmende Akra bochtjes niet meer zal zien, dus ik laat het lekker open ;)
 
Leuk, maar (ja ik ben een zeikerd) had je niet op de mazen kunnen letten. Nou zit de ene verticaal en de andere horizontaal.

racemesh2.jpg
 
nou, geen zeikerd vind ik, heb hetzelfde spul in mijn kuip zitten sinds een dik jaar maar ik heb zelfs erop gelet dat het gaas ook bij alle gaten hetzelfde afloopt.
 
Ik heb racemesh van Autostyle gebruikt, speciaal voor buitengebruik.

Dit gaat dus niet roesten, tenminste, bij goede behandeling niet.


En inderdaad stomme fout van mij, de mazen zitten inderdaad anders. Had hier totaal niet aan gedacht en kwam er later pas achter.

Maar iedereen die de motor in het echt ziet is het nog niet opgevallen. *D
 
Toppertje 2Fast4you! Ik ga het van de winter ook maar eens even doen dacht ik zo. Vind het echt super staan!!!! En blij met je lampjes? :9
 
heel netjes gedaan ! :}


P.S. van de winter heb je toch tijd zat om dat onderste gaas omtedraaien!




hji is wel gruwelijk schoon!









lijkt de mijne wel! :+
 
Netjes gedaan... ik had het ook... ik kreeg met mijn ZXR alleen een probleem.. nou ja probleem, met de koeling. Hij werd naar mijn zin te warm. Ik weet niet of je circuit rijdt? Het zal wel geen kwaad kunnen maar ik heb het gaas weer gedemonteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan