racekipje heeft een soes GSX400RR gekocht

dit zijn ze

20030616528mw.jpg

20030616539zb.jpg
 
ziet er gelikt uit :9 ben benieuwd hoe hoog het bling gehalte is als je ze erop gepimpt hebt :? :Y
en het geluid natuurlijk
ltr kip
ps door de straat gewoon hard rijden hoor
 
ja maar misschien dat ik ze nog aanpas, ik wil ze wat korter hebben
 
Japans begrensd, 180 km/h.
25kw begrensd bij mij deed ie dan 190 op klokkie, duurde wel ff na de 170.
Nu vol met 69pk 230-235 op teller. (ff wat meer als japanse standaard)

Denk dat een standaard Suz ook wel 215 moet doen. :)
 
mijn motor is vrij vlot aan die 190, en volgens mij kan ik dat in de 5 al halen, en de 6de zit erbij voor spek en bonen lijkt het wel
 
mijn motor is vrij vlot aan die 190, en volgens mij kan ik dat in de 5 al halen, en de 6de zit erbij voor spek en bonen lijkt het wel
Ik denk dat ie dan nog begrensd is op 180km/h, 190 op teller.
Bij Honda zit die begrenzing in de tellers dmv een kabelrestrictor.
Heb je een snelheidsmeter doe tot 180-190 gaat en niet verder?
Europese tellers gaan verder (mijne is een Europese en die gaat tot 240) en zijn niet op 180 begrensd.
Als die van jou wel verder gaat en komt niet voorbij de 190 dan is er iets mis. :X
 
Ik denk dat ie dan nog begrensd is op 180km/h, 190 op teller.
Bij Honda zit die begrenzing in de tellers dmv een kabelrestrictor.
Heb je een snelheidsmeter doe tot 180-190 gaat en niet verder?
Europese tellers gaan verder (mijne is een Europese en die gaat tot 240) en zijn niet op 180 begrensd.
Als die van jou wel verder gaat en komt niet voorbij de 190 dan is er iets mis. :X

mijn eerste motortje was ook een GSX400RR geïmporteert ding uit japan en daar stond 180 op de teller maar daar ging hij vlot voorbij... dus ik denk ook wel +200... maar zeker weet ik het nie...
 
mijn eerste motortje was ook een GSX400RR geïmporteert ding uit japan en daar stond 180 op de teller maar daar ging hij vlot voorbij... dus ik denk ook wel +200... maar zeker weet ik het nie...
Ja, dan is de begrenzing eruit en moet dat zeker lukken. :)
De 400jes (NC30, ZXR400) lopen allemaal ong 210-215 echte kms.
 
mijn eerste motortje was ook een GSX400RR geïmporteert ding uit japan en daar stond 180 op de teller maar daar ging hij vlot voorbij... dus ik denk ook wel +200... maar zeker weet ik het nie...
Ja dat moet zeker lukken als de begrenzing eruit is gehaald.
De 400jes lopen allemaal dik 200.
 
met gemak vaak

maar mijn distributie ketting is versleten, en ik kan nog niks vinden...

er moet dus een nieuwe op, maar ik moet eigelijk de maat van die ketting hebben. dan kan ik een losse bestellen en aan elkaar klinken
 
Terug
Bovenaan Onderaan