Racekit voor 2004 R1 WOW!

mogelijk?

  • 190 pk

    Stemmen: 9 36,0%
  • 200pk

    Stemmen: 5 20,0%
  • 210pk

    Stemmen: 1 4,0%
  • 220pk

    Stemmen: 1 4,0%
  • meer dan 220 pk..

    Stemmen: 4 16,0%
  • 200pk/160kg

    Stemmen: 2 8,0%
  • 210pk/165kg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 220pk/160kg

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

El Gorro

Die hard MF'er
14 jan 2003
669
0
Zoeterwoude
Dat is wel erg snel , een racekit voor de 2004 R1 !
Met alle kit spullen word ie echt niet meer te houden. }) :]
Check : Yamaha Racing

Schatting van de mogelijkheden in een poll :?
(edit> Mogelijkheden topvermogen in de poll bedoeld als Fully Tuned :) en krukas PK's (voor de duizeligheid :+ uuh.. :? )
 
Laatst bewerkt:
Oja, wat is ie gaaf he (ahum):
full
 
Ga je me daar mee proberen bij te houden,Eelco? :+
Wel een gaaf ding,maar heb het niet zo op die liter bikes.
Wat is een AIS plug set :?
 
Ga je me daar mee proberen bij te houden,Eelco? :+
Wel een gaaf ding,maar heb het niet zo op die liter bikes.
Wat is een AIS plug set :?
Air Induction System, zit bij de R1 boven het oliefilter en voegt lucht toe aan de uitlaatpoorten tijdens de uitlaat-slag zodat de uitlaatgassen beter verbranden. Puur een milieu-ding dus. ;)
 
die poll slaat ook nergen op zeg... denk je nou echt dat een normale prodctiemotor even veel als een profecionele GP racer uitspuugt??? ik denk da met die kit hij niet boven de 180-185 pk uitkomt....
 
die poll slaat ook nergen op zeg... denk je nou echt dat een normale prodctiemotor even veel als een profecionele GP racer uitspuugt???
Simpel en duidelijk... JA(top vermogen ja), maar de technische mensen onder ons (John, help eens :+ ) kunnen je uitleggen hoe het zit dat een motoGP machine nog veel harder loopt.
(de Suzuki World Superbike GSXR 1000 van 2003 zit al boven de 210pk!, 2004 R1 is een jaar later)
Koppel, toerenopbouw en alle andere voordelen die een motogp machine een prototype maakt, maken die veel sneller en meestal ook handelbaarder/doseerbaar.
Nee dat kan best, standaard geven ze toch al 172/180 op, dus met al die spullen en een beetje afstellen en misschien wat tuning, dan kom je er wel.
 
Maar Gorro,denk je nu echt dat dat kitje die WK spullen bevat?
Dan is er nog veel meer nodig hoor,"headwork" maar dat werkt lastig met een 20-klepper!Titanium drijfstangen zie ik er niet bij en die zijn belangrijk als je je compressie verhoogt,ze rekken immers niet zoals normale wel doen.
Ik gok 170-175 op het wiel en dan ben ik zeer optimistisch.
enne John reageert alleen vanaf zijn werk,nu zit hij of in de garage of zijn bekers te tellen :+
 
Maar Gorro,denk je nu echt dat dat kitje die WK spullen bevat?
Dan is er nog veel meer nodig hoor,"headwork" maar dat werkt lastig met een 20-klepper!Titanium drijfstangen zie ik er niet bij en die zijn belangrijk als je je compressie verhoogt,ze rekken immers niet zoals normale wel doen.
Ik gok 170-175 op het wiel en dan ben ik zeer optimistisch.
enne John reageert alleen vanaf zijn werk,nu zit hij of in de garage of zijn bekers te tellen :+
Ja maar ik bedoel dan eigenlijk ook wel alles, dus incl. het werk aan de kop en dergelijke.
Als die Soez er al 210 heeft ... die R1 heeft er standaard al 8pk meer dan de standaard soezzzz
Maar uuh , I'm just having fun, benieuwd over de meningen
Ik heb (nu) ook liever een gave 600 (zit te wachten op de nieuwe R6 }) 2005? :Z )
 
Weet eigenlijk iemand of de M1 ook 5 kleppen per cilinder heeft,is namelijk lastig te flowen die 3 inlaat kanalen.
Het mooiste is 16 kleppen,die kan je vrijwel recht naar beneden plaatsen,maar bij die 20 heb je 3 stuks per inlaat en de buitenste 2 kanalen lopen dan schuin.
 
Ga je me daar mee proberen bij te houden,Eelco? :+
Wel een gaaf ding,maar heb het niet zo op die liter bikes.
Wat is een AIS plug set :?


Op vrijdag 03 oktober 2003 21:38 schreef Erik van Dam het volgende:Air Induction System, zit bij de R1 boven het oliefilter en voegt lucht toe aan de uitlaatpoorten tijdens de uitlaat-slag zodat de uitlaatgassen beter verbranden. Puur een milieu-ding dus. ;)


en die plug set is dus om dat AIS te verwijderen, alhoewel dat ook op andere manieren kan. Vier gaatjes in je uitlaatbochten dicht te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan