racekuip monteren

elduco

Die hard MF'er
5 feb 2003
561
0
geesteren
binnenkort mijn racekuip monteren op de Eréén , maar via jullie graag wat info over waar je het snelste de nodige bevestigings materialen kan krijgen ( en niet te duur natuurlijk)
en eventueel wat tips over hoe je het mooi passend krijgt

ook zoek ik nog een zitje voor een 2004 R1 , als je iemand weet ....
7 sept is dan de 1e wedstrijd met de zac endurance , dus bste wel kort dag

thanks
 
zitje heb ik nog liggen.
voor bevestiging materiaal... wat zoek je alleen de snelsluiters ? heb ik ook nog liggen

zitje + onderkantzitje = 145,--
snelsluiter compleet = 3,-- ps
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb het zitje en de snelsluiters op voorraad liggen.

Sluiters zijn 7.50€ p/stuk geloof ik.
soloseat is €139
 
Laatst bewerkt:
Zie dat je uit rotjeknor komt, is lekker dichtbij. je kan evt even komen kijken, heb t spul thuis liggen!
 
bedankt , ben nog ff aan het rondkijken maar in ieder geval 2 adressen :)

Zeg vriend, zou je dat niet eerst eens aan je hofleverancier vragen? 8-)
Ik heb ze ook liggen hoor, voor 3.85 p stuk, en voor jou nog wat minder. Omdat je zo'n symphatieke naam op je kuip gaat plakken. :)
 
Zeg vriend, zou je dat niet eerst eens aan je hofleverancier vragen? 8-)
Ik heb ze ook liggen hoor, voor 3.85 p stuk, en voor jou nog wat minder. Omdat je zo'n symphatieke naam op je kuip gaat plakken. :)
Oké Marco
maar ik kan de orginele snelsluiter van de R1 gebruiken ( pfff bijna mijn sponsor boos gemaakt )
voor de rest gaan die mooie valter moto goodies de fiets compleet maken :9~ *O*
 
Wat voor kleur gaat hij krijgen :? vertel vertel??????
voorlopig nog wiite kuip en org grijze tank , bedoeling was weer die mooie rode en gele kleur maar misschien wordt het via een andere sponsor wel in zijn bedrijfskleur gespoten , maar is allemaal nog niet vastgelegd .
belangrijkste is dat ie goed rijdt en ik eeerst wat meters maak en er een beetje mee vertrouwd raak .
 
voorlopig nog wiite kuip en org grijze tank , bedoeling was weer die mooie rode en gele kleur maar misschien wordt het via een andere sponsor wel in zijn bedrijfskleur gespoten , maar is allemaal nog niet vastgelegd .
belangrijkste is dat ie goed rijdt en ik eeerst wat meters maak en er een beetje mee vertrouwd raak .
Neem daar rustig de tijd voor }) O-)

;)
 
Neem daar rustig de tijd voor }) O-)

;)
7 sept Hans , dan maak ik de eerste meters op het circuit .
Heb heel even op de weg }) gereden maar poehé dat wil wel van zijn plek , is best snel ( iig sneller dan de "oude" eréén) en zaterdag komt er een andere tanwielset op 16-46 ipv 17-45 :9
 
7 sept Hans , dan maak ik de eerste meters op het circuit .
Heb heel even op de weg }) gereden maar poehé dat wil wel van zijn plek , is best snel ( iig sneller dan de "oude" eréén) en zaterdag komt er een andere tanwielset op 16-46 ipv 17-45 :9
Laat achter maar 45 en koop een 16 en 15 voortandwiel, zit je met 15 op Assen en zandvoort goed en de 16 is dan voor de snellere banen, Spa e.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan